Re: D2 td5 nejede
Napsal: 07 dub 2013 13:35
60 na redukciu?? rychlejsie ako 40 som na nu tusim nikdy ani nesiel.
dava píše:JJ, prolezl jsem tyhle věci, akorát jsem ještě nebyl pod víkem, jinak vše celkem asi v pohodě, filtry nový, olej v kabelech a ECU byl, tak očištěno, napruženo... Modulátor waste jsem dal novej a chodí, egr zaslepil... Nejlepší výsledek ale je teď po očištění snímače tlaku turba, to se auto citelně probralo, už to jede i dole a sbírá se i na těch kolech od cca 1400, což je ok. Dnes jsem zase táhl vlečku s hnojem od koní, (traktorovou) a bylo to o dost lepší. Na redučku už se dá i couvat na volnoběh s vlečkou...Jenda píše:Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak![]()
H.
Takže až bude jistý že vše fakčí jak má, zajedu za některým z vás na remap.
Kdybych aspoň věděl, co tam kdo už udělal, auto vypadá že na něm nebylo šetřeno, ale poslední majitel už dělal jen údržbu a najel za 4 roky asi 35 tisíc, moc o tom neví. Třeba ta přídavka mi přijde , že na redukci je fakt hodně pomalá, což je super, je to tak u všech LR?? Na 5-ku tak max. 60, kolem 3500 otáček. U jiných aut je ten rozdíl menší, u Patrola se ale upravovaly takhle přídavky na velký kola pro trial, ten RD 28 taky není žádnej rafan.