Stránka 3 z 6

Napsal: 11 úno 2008 13:56
od Miloš
Nevíte někdo aspoň originální rozměry kliky?Vrtání někde najdu,ale tu kliku nemůžu najít.

Napsal: 19 úno 2008 14:11
od Miloš
Kdyby jste to někdo potřeboval,tak je mám.Rozměry,tolerance atd.

Napsal: 19 úno 2008 14:21
od eliott
Jak jsi pořešil blok, byl výbrus??

Napsal: 19 úno 2008 17:24
od Miloš
Blok jsem natlakoval a podle všeho je OK,doufám že se to po ohřátí nějak nepokazí...Je srovnanej,vybroušenej,klika se bude brousit teď,nemohl jsem sehnat ty rozměry a nějak přiměřeně jsem to nechtěl riskovat.Hlavní i ojniční.Hlavy jsou taky srovnaný a otlakovaný.Mělo by to bejt jako nový.Je fakt že to vyjde malinko víc,než jsem původně počítal,protože přecejen je tam dost věcí který jsem musel nechat udělat a je to jako 2 normální motory,ale snad to nebudou vyhozený prachy.

Napsal: 19 úno 2008 19:02
od eliott
No mě teď taky čeká jeden motor, ale s otlakováním se nespokojím, mám domluvený RTG...

Napsal: 19 úno 2008 19:05
od karel
eliott píše:No mě teď taky čeká jeden motor, ale s otlakováním se nespokojím, mám domluvený RTG...
To jako roentgen, který by odhalil případné prasklinky :shock: :?: Tak tomu říkám profi přístup :wink:

Napsal: 19 úno 2008 20:05
od eliott
No nerad bych to dělal zbytečně a jsem trochu odporný detailista :Ja blb:

Napsal: 19 úno 2008 20:09
od karel
eliott píše: a jsem trochu odporný detailista :Ja blb:
To vidím už z tvého nicku :)

Napsal: 19 úno 2008 21:11
od Miloš
Prosímtě a kde,dost jsem googlil,v jedný firmě co se zabejvá defektoskopií jsem s tím byl osobně a bez výsledku.Mají jen takový malý přenosný rentgeny a udělaj max. jeden válec(najednou)+nezaručujou že to bude OK,protože je tam spousta hran atd.Pokud máš někoho kdo to zvládne a zaručí se za to,byl bych vděčnej za kontakt.Už je to sice vybroušený,srovnaný atd. ale jistota je jistota.

Napsal: 19 úno 2008 22:39
od eliott
No povezu to tam snad po neděli, uvidíme, co hoši dovedou, když budou výsledky dobré, tak to domluvím.

Napsal: 26 úno 2008 15:52
od Miloš
Ahoj,tak jak?Máš už nějaký info?

Napsal: 26 úno 2008 16:05
od eliott
Ne,

jeden mechanik si nařízl minulý týden prst a druhý jezdí s dítětem po výšetření, takže mám na dílně jen jednoho, a ten musí dělat auta zákazníků. Naštěstí mám nerozbitnou SIII, takže nemusím chodit pěšky, ale oprava mého auta musí počkat...

Napsal: 26 úno 2008 17:30
od KAKTUS
...predpokladam, ze na Dicovery 4.0 V8 jazdi pani eliottova :roll:

Napsal: 26 úno 2008 18:08
od eliott
Občas si jí smím půjčit (a natankovat :evil: ) ale to je tak vše :roll:

Napsal: 26 úno 2008 18:14
od KAKTUS
Nastastie ja som take nemusel posledne 3,5 roka riesit, horsie bolo, ze prve 2,5 roka som robil pani ex-KAKTUSovej osobneho sofera az kym som s tym neprastil, cize ty si na tom lepsie :twisted: ...O.K. ale to je offtopic :roll:
BTW na moje.auto.cz je kluk, ktory ma RR 4.6 V8 a ma ho nacipovany (aby som nebol offtopic)

http://moje.auto.cz/Jacoppo/ram.html

pozrite ten stav km-uzasne...

Napsal: 26 úno 2008 19:08
od Miloš
Já jsem si s ním tak trochu psal,protože jeho údaje o spotřebě popírají vše co se píše tady a nemá jen čip,má údajně kompletní úpravu od Hamman včetně dodělání 5 stupně do převodovky,s doklady z německa.Ta spotřeba se mi zdá celkem sci-fi.Nicméně třeba na RPi stránkách jsou ohlasy na ty čipy až neskutečný.Ale stojí to cca 18k

Napsal: 26 úno 2008 19:24
od OC
No, já se zase trochu zamýšlel nad tímhle.

Ale pořád se mi to nějak nezdá. Že v Solihullu mají větší tolerance, že to nemají doladěno do extrému, že jde to či ono udělat trochu lépe, to beru. Že čip sundá spotřebu o litr dva, to bych spolknul. Ale aby sundal spotřebu málem na polovinu, přitom zvedl výkon, a neznamenal větší opotřebení a/nebo citlivost na méně kvalitní palivo a podobně.... tomu se mi tak nějak opravdu věřit nechce :?:

Je tu někdo, kdo tomu opravdu rozumí? Eliotte?

Napsal: 26 úno 2008 19:56
od eliott
No myslím, že to co popisují na rangerovers.net je reálné, ostatní je přehnané. Motory V8 jsou naprosto primitivní, jejich vznik spadá někam do padesátých let. Změna programu vstřikování určitě pomůže, otázka je, jestli se to vyplatí, to si ale každý musí rozhodnout sám. Osobně bych si za ty peníze pořídil něco jiného...

Napsal: 10 bře 2008 23:31
od Miloš
Tak už to vrčí,ještě jsem pravda nejel,ale chytlo to pěkně,tak to snad bude dobrý.Nevyjel jsem protože teče chladič,kterej se zítra pokusím zalepit.Jinak všechny chladiče totálně zasraný,vzal jsem je vzduchem a nestačil se divit co z toho všechno lítalo,když vezmu že vodní je až ve třetí řadě,je to jedna z možnejch příčin.Ten blok bude doufám dobrej.

No a mám i dotaz,přebejvá mi jeden oválnej konektor se třema drátama v blízkosti vodní pumpy a napínací klatky.Je tam jednoduchý čidlo jen na jeden konektor a tohle,ale nevidím protikus.Není to nijak zvlášť dlouhý.Je možný že je to tam jen tak?

Napsal: 11 bře 2008 20:06
od Miloš
Tak chladič se mi dobře slepit nepodařilo,docela jsem na to pospíchal a chtěl jsem to jen na zkoušku.Jede to pěkně,ale daleko jsem nedojel napsalo mi to Regler Defekt a přestal tam jít benzín.Našel jsem nějaký tlačítko,něco jako maj Fordy nárazovou pojistku.(u spolujezdce)Dolil jsem vodu a jel ještě kolem baráku,ale vyplo se to zase.Je možný že to nějak souvisí s nedostatkem vody v systému a preventivně se to vypne,nebo je chyba jinde?Tý první možnosti moc nedávám,protože to by to nemohlo bejt uvařený jak brambory.