#57
Příspěvek
od Acon » 30 črc 2015 21:43
Podvozok zostal tzv. King Frame = tatrovácky. Pruženie predná náprava vždy mechy, zadná mechy, alebo mechy s integrovanými vinutými pružinami, alebo mechy kombinované s listami. Motor Paccar (ano používa ho DAF resp je medzitým sa stal aj majiteľom motorárne, a ešte z tých známejších Kenworth a Peterbild) Len taká pikoška, tie známe motory do posledních vojenských vrtulových stíhačiek, ktoré dodával Rolls Roys tak tie pre nich vyrábal práve Paccar. Prevodovky sú ZF 16°manuály alebo 16° automaty (resp roboty) a 9° automaty Allison.
Tatra kupuje z DAFu tzv. kabínové sety = kabina DAF CF + motor + převodovka + celý magment kvoli servisovaniu aby z toho nebol poskladaný paškvil čo nikto neodservisuje. Motory pre EURO6 sú 11 a 13l v rozsahu od 360 - 460Hp. V E5 boli len 13l do 510Hp no tie vypadli z ponuky.
Ja hovorím, škoda že sa Tatra nedala touto cestou zač. 90 rokov.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.