Stránka 3 z 4

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 10:58
od Sláma Karel
No to bude asi jedena z posledních 3,5 V8 už s tímhle vstřikováním. To se dělalo těsně před 3,9. Měl jsem taky jednu takovou. To už by mělo mít i lambda sondy.

K :dance

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 11:37
od Mirko
Asi to tak bude. Zajímavé, že ještě má odlitek na 9. vstřikovač. Já mám taky kryt sání bez nápisu, ale taky bez toho odlitku.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 11:48
od macejky1
Sláma Karel píše:No to bude asi jedena z posledních 3,5 V8 už s tímhle vstřikováním. To se dělalo těsně před 3,9. Měl jsem taky jednu takovou. To už by mělo mít i lambda sondy.

K :dance
Jo lambda sondy tam jsou.

Jak to tady tak pročítám tak já musím vždycky kápnout na něco zvláštního - abych to neměl moc jednoduchý.
Jaký vstřikování má LOW na tom RRC od Afterburnera ? Já myslel že právě Flapper. LOW mi totiž před časem volal kvůli číslu řídící jednotky, že by si ji půjčil na zkoušku a označení RJ bylo stejné.

Na ten motorek se kouknu - stejně půjde příští týden celé sání dolů v rámci přetěsnění motoru.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 12:06
od Mirko
Low má taky jeden z prvních hotwirů

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 21 kvě 2014 19:55
od macejky1
Kaprici pripluli ....... diky Eliotte

Uz se tesim na vikend.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 21 kvě 2014 20:17
od eliott
macejky1 píše:Kaprici pripluli ....... diky Eliotte

Uz se tesim na vikend.
Dávej pozor při montáži, bývá rozdíl v pravé a levé straně - delší k řidiči

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 21 kvě 2014 21:08
od macejky1
eliott píše:
macejky1 píše:Kaprici pripluli ....... diky Eliotte

Uz se tesim na vikend.
Dávej pozor při montáži, bývá rozdíl v pravé a levé straně - delší k řidiči
Dik - uz mam nastudovano.

Jeste si je musim omerit kvuli vyrobe hornich konusu a pak hned sup na auto.
Jsem zvedavej jak se s nimi bude chovat kdyz je ted momentalne odlehcenej.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 11:00
od macejky1
Po celodenním souboji je podvozek na autě. Vzadu to byla celkem brnkačka ale vepředu jsem nepřišel na žádnej fígl jak se obejít bez stahováku na pružiny ( kterej doma nemám ) takže jsem je musel stahovat kurtama a dostat dopředu ty zadní pružiny které jsou o cca 20mm delší a +100Kg byla celkem slušná maturita. Ale podařilo se a myslím, že dopředu žádné naváděcí kónusy na pružinu ani dělat nebudu. Pružina je pořád předpružená, ta nevypadne.

Docela mile mě překvapilo, že po výměně přední pružiny a tlumiče na jedné straně stálo auto pěkně rovně. Na jedné straně zadní pružina +100Kg a na druhé straně původní přední pružina. Takže předpokládám, že tam ty silné zadní pružiny nebudou nijak zlobit.

A docela nemile mě překvapilo, že jsem musel hodně vybrousit domečky horního uložení tlumičů aby se mi tam vůbec ty tlusté big bory vešly. Nevím jestli si ty domečky dělal předchozí majitel sám (sváry nic moc tak mi to na fabrickou výrobu moc nepřipadalo) nebo kde jinde může být chyba. Ale tlumič prostě není uprostřed díry pro uložení pružiny a když jsem tam dal ten tlustý big bore tak mi vepředu kolidoval s tou klíckou. Musel jsem ji vybrousit min. o 5mm a ještě převrtat díry a celou ji natlačit co nejvíc dopředu. Potom mi při stlačení tlumiče prochází ten největší průměr tubusu tlumiče cca 1mm od klece ( samozřejmě měřeno v poloze kdy je rameno vodorovně a tlačí tedy tlumič max. dopředu ). Takže funkční to je ale moc se mi to nelíbí a časem si budu muset vyrobit ty klece nové. Fakt by mě zajímalo jestli je to obecný problém nebo jestli jen někdo přede mnou špatně okopíroval rozměry klecí když si je vyráběl sám ??

Procompy které jsem z auta sundal jsou překvapivě ještě ve velice slušném stavu takže je časem hodím na bazar za nějakou symbolickou cenu třeba ještě někomu poslouží. To samé přední pružiny a ty zadní "unavené" pružiny by myslím mohli taky ještě sloužit na přední nápravě.

Přikládám pár fotek:

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 12:04
od eliott
Být tebou, dám dopředu ten držák tlumiče, co tam má být z výroby, je rozměrově bez problému a navíc poskytuje krytí pistnici.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 13:01
od macejky1
eliott píše:Být tebou, dám dopředu ten držák tlumiče, co tam má být z výroby, je rozměrově bez problému a navíc poskytuje krytí pistnici.
Ten nemam - a kupovat se mi ho moc nechce. Ale mohl bych si vyrobit nejaky vlastni drzak ktery zaroven zakryje tu obrovskou diru v podbehu ktere je dobra tak akorat jako lapac vseho bordelu.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 19:28
od Franta D1
Kde jsi splašil ty hadice na motouru,

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 21:16
od macejky1
Franta D1 píše:Kde jsi splašil ty hadice na motouru,
Podtlakovky ze siliconu od SAMCO. Mely by vydrzet o neco dyl, o neco vyssi teploty a hlavne jim nevadi oleje. Muj motor je zatim trochu olejnicka ale uz se na tom pracuje.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 21:26
od Franta D1
To jo na to jsem taky koukal a dokonce jsem i hadici na sání objednal ale nepasuje. Na váze vzduchu je větší průměr cca o 1cm a 90 st koleno se mi tam vůbec nelíbí. Je tam cca 60 - 70st úhel mezi váhou a sáním

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 21:31
od eliott

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 25 kvě 2014 23:09
od macejky1
Ja kupoval od samca standardni redukcni koleno ze 70 na 80 mm a uhel uz presne nevim asi 45° musel bych se podivat na dodak. O kousek jsem ho zariznul a musel jsem kvuli ne uplne presnymu uhlu pohnout s drzakem filtrboxu. Prumery na vaze a na bloku sani jsou cca 72 a 82 mm ale nasadit to slo v pohode.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 30 kvě 2014 21:17
od knedlousek
Docela palba za ty hadice :( Range pěknej, na kolik vyjde ta lift sada, dělal si s tím i ramena?

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 30 kvě 2014 21:34
od macejky1
Eliott mi ty pera a tlumice nechal za prijemnych cca 12 tis. bez dane. Ramena jsem zatim jeste nedelal - premyslim jestli koupit korekcni nebo jen excentricke silentbloky. Vzadu to myslim zatim resit nepotrebuje. Mam tady jeste pripravenou kompletni sadu polyuretanovych silentbloku od FloFlexu takze vyckavam s jejich vymenou nez se definitivne rozhodnu jestli ramena nebo excentry. Kazda pripadna rada dobra :-) Momentslne probiha vymena naplni a vetsi cast pretesneni motoru takze je na rozmyslenou jeste chvilku cas.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 01 čer 2014 20:57
od macejky1
Nezkousel nekdo naroubovat do rrc sedadla z p38 ?
Treba je to blbost. Nemam kde si je poradne prohlidnout a pomerit ale ciste podle fotek mi to pripada proveditelny. Jsou dost podobny - hlavne zadni. S prednima by problem byt nemel, liziny se daji upravit na cokoliv. Ale aby tam ty zadni treba nevypadaly divne. Jedina vyhoda by teda byla v tom ze z p38 jsou snaz k sehnani.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 02 čer 2014 07:17
od Mirko
Sadu kožených do Classica nabízí např v Polsku:
http://allegro.pl/fotele-kanapy-skory-l ... 38852.html

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 24 čer 2014 22:57
od macejky1
Tak a mam novou zavadu. Podle budiku se mi z niceho nic zacal hrat motor ale nejak si nejsem jistej jestli tomu budiku mam verit.
Celou dobu co rrc mam se drzela teplota vzdy lehce nad pulkou stupnice. Po poslednim sturani v motoru coz byla vymena oleje, filtru, rozhybani stepper motorku a castecne pretesneni jsem najel asi 300 km. Celkem svizne presuny po okreskach pres 100 km/h a s redukci jsem odjezdil detsky den v Ji. Teplota po celou dobu standard nad pulkou stupnice a zadne kolisani. Po Jihlave jsem jel jeste auto umyt a trochu projet - vsechno OK. Pak tyden stalo pred barakem a kdyz jsem s nim zase vyjel tak hned po 3 km teplota na okraji cervenyho. Pro jistotu jsem pustil naplno topeni a zapnul jeste el. sahary a lazo plazo se dohrabal na chatu a zpet asi 25 km. Teplota porad na okraji cervenyho. Dneska jsem vymenil termostat, nastartoval a po par minutach klapani na volnobeh zase teplota na kraji cervenyho. Chladic je cisty neni zalepenej blatem. Odvzdusnil jsem myslim taky dobre. Ale mam pocit ze jsou hadice k chladici dost meke. Kdyz treba mackam rukou spodni hadici tak na te horni citim jak tvrdne ale kdyz pridavam plyn tak na hadici neni citit nic. Nevim jestli je to u rrc normalni nebo jestli to ukazuje na pumpu? Ale topeni v kabine topi jako zbesile - i na volnobeh to celou pulhodinu topilo jak blazen takze si myslim ze kdyby voda malo cirkulovala tak by to do kabiny netopilo. A taky je mi divny ze se ta teplota na budiku uz dal nezveda i kdyz to necham klapat treba pul hodiny a cas od casu trochu proturuju. Elektrice neverim z principu takze asi zkusim vymenit i teplotni cidlo. Jinak me napada nepruchodnej chladic ale ze by de to stalo ze dne na den? Nebo ta vodni pumpa ale zade topeni topi. Nebo po kratke porade s Eliottem by to pry mohlo byt tesneni pod hlavou ale zase je mi divny ze to topi a teplota uz neleze cim dal vys.

Za kazdej napad nebo zkusenost s podobnym problemem budu vdecny. Prece jen se mi nechce objednavat drazsi dily metodou pokus omyl. Nebo sundavat hlavy treba zbytecne.

Díky