Stránka 3 z 4
Napsal: 14 led 2008 19:24
od George
Ahoj,
někdy stačí když sedíš vevnitř vytáhnout klíček ze zapalování a auto dálkou odemknout.Deaktivuje se ti tím imobilizér a vše funguje jak má.
Mezi odemknutím auta a zasunutím klíče do spínací skříňky máš jen 30 vteřin pokud to nestíháš tak ti to začne psát Engine Disabled a potom Press Remote.Bude to asi u aut do roku 99.Jinak mi jednou vypadlo táhlo mezi zámkem a centrálem v levých dveřích a to je rodeo to pak nemáš šanci auto ani odkódovat.
George
Napsal: 14 led 2008 21:38
od Martin.K
George píše:Ahoj,
někdy stačí když sedíš vevnitř vytáhnout klíček ze zapalování a auto dálkou odemknout.Deaktivuje se ti tím imobilizér a vše funguje jak má.
Mezi odemknutím auta a zasunutím klíče do spínací skříňky máš jen 30 vteřin pokud to nestíháš tak ti to začne psát Engine Disabled a potom Press Remote.Bude to asi u aut do roku 99.Jinak mi jednou vypadlo táhlo mezi zámkem a centrálem v levých dveřích a to je rodeo to pak nemáš šanci auto ani odkódovat.
George
A co když mi praskne lanko mezi vnitřní klikou a zámkem u řidiče má to taky vliv na odkodování
Napsal: 15 led 2008 16:55
od eliott
Nemělo by.
Napsal: 15 led 2008 17:36
od George
To lanko na to vliv nemá,jenom ze vnitř neotevřeš příslušné dveře.
George
Napsal: 15 led 2008 19:51
od Martin.K
A jak otestuju jestli je špatnej zámek řidiče

Napsal: 15 led 2008 23:06
od Martin.K
myslim tu elektroniku
Napsal: 02 čer 2008 20:12
od motohanz
tak jsem kopupil novou baterku a v patek vecer zaparkuju a dnes ani tuk ani reakce...krna to me stve prece neni mozny aby to auto takhle zralo proud....

Napsal: 02 čer 2008 20:18
od OC
No, vem ampérmetr, a....
Jinak tři dny jsou opravdu málo -- tam bude něco špatně. Ale v extrémním případě umí RR vypít baterii tak cca během týdne i když je "vše v pořádku" -- stačí, aby kolem létaly nějaké RF signály, které neustále budí BeCM.
Jinak, to je také jedna věc, již určitě stojí za to ověřit -- usíná Ti BeCM?
Napsal: 02 čer 2008 21:08
od alap
Takový dotaz, jak poznám jestli mi te Becm usíná? Teda ne mě, ale otcovi se vybije baterka taky za několik dní klidu. Tím myslím i třeba po 3 dnech již nenastartuje.
Napsal: 02 čer 2008 21:17
od motohanz
OC píše:No, vem ampérmetr, a....
Jinak tři dny jsou opravdu málo -- tam bude něco špatně. Ale v extrémním případě umí RR vypít baterii tak cca během týdne i když je "vše v pořádku" -- stačí, aby kolem létaly nějaké RF signály, které neustále budí BeCM.
Jinak, to je také jedna věc, již určitě stojí za to ověřit -- usíná Ti BeCM?
kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti...
no vemu ampermetr a?

Napsal: 02 čer 2008 21:52
od OC
motohanz píše:kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku
To je kapku podezřelé. BeCM by měl být po vyndání klíčku (a po otevření dveří, odemčení apod.) nějakou dobu -- asi tak cca dvě minuty -- vzhůru.
Poznat by se to mělo tak, že světélko u řadicí páky
slabounce -- ale jasně viditelně -- žhne.
Trochu jiný popis jak ověřit usínání BeCM je
tady až na samém konci.
a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti...
Jo, říká se, že když např. parkuješ na letišti, je baterie tak na týden
no vemu ampermetr a?

... a měříš kolik tam toho teče

Napsal: 02 čer 2008 22:25
od motohanz
OC píše:motohanz píše:kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku
To je kapku podezřelé. BeCM by měl být po vyndání klíčku (a po otevření dveří, odemčení apod.) nějakou dobu -- asi tak cca dvě minuty -- vzhůru.
Poznat by se to mělo tak, že světélko u řadicí páky
slabounce -- ale jasně viditelně -- žhne.
Trochu jiný popis jak ověřit usínání BeCM je
tady až na samém konci.
a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti...
Jo, říká se, že když např. parkuješ na letišti, je baterie tak na týden
no vemu ampermetr a?

... a měříš kolik tam toho teče

svetelko u radici paky? ty diodky? bzlo svetlo takze jsem to mozna prehledl ale zdalo se mi ze tam nic nesviti...

Napsal: 03 čer 2008 16:16
od motohanz
tak novy poznatek, auto jsem nastartoval pres kabely, vcera klice este normal sli, dneska opet mrtvo a tak znovu nastartuju, klice nejdou a od tedka kdyz jsem zaparkoval tak se zamikaji pouze zadni zamky co to je?

Napsal: 04 čer 2008 16:51
od OC
(To je Lucas

)
Napsal: 04 čer 2008 21:10
od motohanz
to je co?

Prece nemuzu prestat jit oba zamky najednou...
Napsal: 04 čer 2008 21:16
od OC
Lucas je hlavní výrobce elektroniky pro Land Rover, proslavený tím, že ve svých výrobcích naplnil do slova a do písmene význam pojmu "fuzzy logic".
Stran těch zámků samozřejmě existuje určitá pravděpodobnost, že jde o simultánní mechanickou závadu; podle toho, jak to popisuješ, bych však spíše skutečně tipoval na to, že se BeCM (již ovšem nedělal Lucas, ale přímo Landrover, nemýlím-li se) poněkud zbláznila...
Napsal: 04 čer 2008 21:38
od motohanz
Aha tohodle Lucase myslis, no tak s tim jsem uz tusim v Reanultech mel neco docineni....

vypada to na to poblazneni BeCM, zejtra tam dam baterku co ji pres noc nabijim a uvidim, nakoduju klice a uvidim....
Napsal: 05 čer 2008 16:29
od motohanz
No tak zamky stale nejdou, neodemykaji ani nezamykaji...jo a ta kontrolka u radici paky po zahsnuti motoru sviti jak jsi rikal
Napsal: 05 čer 2008 17:12
od Tatar
motohanz píše:No tak zamky stale nejdou, neodemykaji ani nezamykaji...jo a ta kontrolka u radici paky po zahsnuti motoru sviti jak jsi rikal
JE TO AUTOMOBIL ZÁHAD ASI MÁ SVŮJ VLASTNÍ SVĚT
Napsal: 06 čer 2008 00:32
od motohanz
no to ma....

ale aby taky obcas aspon jezdilo kdzy uz je to to auto...
no ja ted ho mam u Ellitota tak uvidim co s tim svede...ale reknu ti ze se mi ulevilo ze toho Range co mas ma aspon nekdo z klubu....stejne to byl ale Mnichovskej parchant ten ex-majitel....
