Stránka 3 z 4

Napsal: 14 led 2008 19:24
od George
Ahoj,
někdy stačí když sedíš vevnitř vytáhnout klíček ze zapalování a auto dálkou odemknout.Deaktivuje se ti tím imobilizér a vše funguje jak má.
Mezi odemknutím auta a zasunutím klíče do spínací skříňky máš jen 30 vteřin pokud to nestíháš tak ti to začne psát Engine Disabled a potom Press Remote.Bude to asi u aut do roku 99.Jinak mi jednou vypadlo táhlo mezi zámkem a centrálem v levých dveřích a to je rodeo to pak nemáš šanci auto ani odkódovat.

George

Napsal: 14 led 2008 21:38
od Martin.K
George píše:Ahoj,
někdy stačí když sedíš vevnitř vytáhnout klíček ze zapalování a auto dálkou odemknout.Deaktivuje se ti tím imobilizér a vše funguje jak má.
Mezi odemknutím auta a zasunutím klíče do spínací skříňky máš jen 30 vteřin pokud to nestíháš tak ti to začne psát Engine Disabled a potom Press Remote.Bude to asi u aut do roku 99.Jinak mi jednou vypadlo táhlo mezi zámkem a centrálem v levých dveřích a to je rodeo to pak nemáš šanci auto ani odkódovat.

George
A co když mi praskne lanko mezi vnitřní klikou a zámkem u řidiče má to taky vliv na odkodování

Napsal: 15 led 2008 16:55
od eliott
Nemělo by.

Napsal: 15 led 2008 17:36
od George
To lanko na to vliv nemá,jenom ze vnitř neotevřeš příslušné dveře.
George

Napsal: 15 led 2008 19:51
od Martin.K
A jak otestuju jestli je špatnej zámek řidiče :?:

Napsal: 15 led 2008 23:06
od Martin.K
myslim tu elektroniku

Napsal: 02 čer 2008 20:12
od motohanz
tak jsem kopupil novou baterku a v patek vecer zaparkuju a dnes ani tuk ani reakce...krna to me stve prece neni mozny aby to auto takhle zralo proud.... :evil:

Napsal: 02 čer 2008 20:18
od OC
No, vem ampérmetr, a.... :)

Jinak tři dny jsou opravdu málo -- tam bude něco špatně. Ale v extrémním případě umí RR vypít baterii tak cca během týdne i když je "vše v pořádku" -- stačí, aby kolem létaly nějaké RF signály, které neustále budí BeCM.

Jinak, to je také jedna věc, již určitě stojí za to ověřit -- usíná Ti BeCM?

Napsal: 02 čer 2008 21:08
od alap
Takový dotaz, jak poznám jestli mi te Becm usíná? Teda ne mě, ale otcovi se vybije baterka taky za několik dní klidu. Tím myslím i třeba po 3 dnech již nenastartuje.

Napsal: 02 čer 2008 21:17
od motohanz
OC píše:No, vem ampérmetr, a.... :)

Jinak tři dny jsou opravdu málo -- tam bude něco špatně. Ale v extrémním případě umí RR vypít baterii tak cca během týdne i když je "vše v pořádku" -- stačí, aby kolem létaly nějaké RF signály, které neustále budí BeCM.

Jinak, to je také jedna věc, již určitě stojí za to ověřit -- usíná Ti BeCM?
kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti... :roll:

no vemu ampermetr a? :)

Napsal: 02 čer 2008 21:52
od OC
motohanz píše:kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku
To je kapku podezřelé. BeCM by měl být po vyndání klíčku (a po otevření dveří, odemčení apod.) nějakou dobu -- asi tak cca dvě minuty -- vzhůru.

Poznat by se to mělo tak, že světélko u řadicí páky slabounce -- ale jasně viditelně -- žhne.

Trochu jiný popis jak ověřit usínání BeCM je tady až na samém konci.
a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti... :roll:
Jo, říká se, že když např. parkuješ na letišti, je baterie tak na týden :?
no vemu ampermetr a? :)
... a měříš kolik tam toho teče :idea:

Napsal: 02 čer 2008 22:25
od motohanz
OC píše:
motohanz píše:kdyz vyndam klice tak nikde nic neviti ani trosicku
To je kapku podezřelé. BeCM by měl být po vyndání klíčku (a po otevření dveří, odemčení apod.) nějakou dobu -- asi tak cca dvě minuty -- vzhůru.

Poznat by se to mělo tak, že světélko u řadicí páky slabounce -- ale jasně viditelně -- žhne.

Trochu jiný popis jak ověřit usínání BeCM je tady až na samém konci.
a RF signály? hmm to asi bude problem kdzy kolem me stoji cca. 350 aut na hlidanym parkovisti... :roll:
Jo, říká se, že když např. parkuješ na letišti, je baterie tak na týden :?
no vemu ampermetr a? :)
... a měříš kolik tam toho teče :idea:
svetelko u radici paky? ty diodky? bzlo svetlo takze jsem to mozna prehledl ale zdalo se mi ze tam nic nesviti... :roll:

Napsal: 03 čer 2008 16:16
od motohanz
tak novy poznatek, auto jsem nastartoval pres kabely, vcera klice este normal sli, dneska opet mrtvo a tak znovu nastartuju, klice nejdou a od tedka kdyz jsem zaparkoval tak se zamikaji pouze zadni zamky co to je? :roll:

Napsal: 04 čer 2008 16:51
od OC
(To je Lucas ;))

Napsal: 04 čer 2008 21:10
od motohanz
to je co? :) Prece nemuzu prestat jit oba zamky najednou...

Napsal: 04 čer 2008 21:16
od OC
Lucas je hlavní výrobce elektroniky pro Land Rover, proslavený tím, že ve svých výrobcích naplnil do slova a do písmene význam pojmu "fuzzy logic".

Stran těch zámků samozřejmě existuje určitá pravděpodobnost, že jde o simultánní mechanickou závadu; podle toho, jak to popisuješ, bych však spíše skutečně tipoval na to, že se BeCM (již ovšem nedělal Lucas, ale přímo Landrover, nemýlím-li se) poněkud zbláznila...

Napsal: 04 čer 2008 21:38
od motohanz
Aha tohodle Lucase myslis, no tak s tim jsem uz tusim v Reanultech mel neco docineni....:) vypada to na to poblazneni BeCM, zejtra tam dam baterku co ji pres noc nabijim a uvidim, nakoduju klice a uvidim....

Napsal: 05 čer 2008 16:29
od motohanz
No tak zamky stale nejdou, neodemykaji ani nezamykaji...jo a ta kontrolka u radici paky po zahsnuti motoru sviti jak jsi rikal

Napsal: 05 čer 2008 17:12
od Tatar
motohanz píše:No tak zamky stale nejdou, neodemykaji ani nezamykaji...jo a ta kontrolka u radici paky po zahsnuti motoru sviti jak jsi rikal
JE TO AUTOMOBIL ZÁHAD ASI MÁ SVŮJ VLASTNÍ SVĚT

Napsal: 06 čer 2008 00:32
od motohanz
no to ma.... :D ale aby taky obcas aspon jezdilo kdzy uz je to to auto...:)

no ja ted ho mam u Ellitota tak uvidim co s tim svede...ale reknu ti ze se mi ulevilo ze toho Range co mas ma aspon nekdo z klubu....stejne to byl ale Mnichovskej parchant ten ex-majitel.... :)