
Td5 automat
Moderátor: Miky_CZ
Re: Td5 automat
jj... těch 700 už asi zvládnu... 

-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Td5 automat
Někde jsem zahlédl, že ho tuším Ashcroft nabízí i v pevnějším provedení. Měl by být z lepšího materiálu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Td5 automat
ano HD flexplate, mam ho aj ja aj s novymi srobami 

Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Re: Td5 automat
Tak to s něma resim,ceny odpovídající,jen k ním je ještě DPH,takže nevím jestli to nebudu muset nějak polatat tady v ČR.... Pac je to fakt docela rána...Benjamin píše:Ahoj, co se týče ramapu, zkoušel jsem remapované jednotky ještě před výměnou AP, ale výsledek rovný skoro nule. Bylo vidět, jak jde motor krásně a ochotně do otáček, ale všechen výkon zmizel někde v převodovce a užívat jsem si ho mohl pouze na otáčkoměru.tomik22 píše:hodně to zvažuju... spíš tam ale zkusím nabastlit repas z nějakýho 4,0 a každopadně ted začnu remapem,jestli taky trochu nepomuže (vyjde nejlevněji) kde nejlépe sehnat hd sadu? třeba do SZ... auto bych si rád nechal,jinak mi vyhovuje,všechno je to ale o penězích... všude jich je potřeba víc než v autě....
K dotazu v SZ - ceny, co si pamatuji přibližně z hlavy pro představu jsou cca:
- převodovka výměnným způsobem cca 25t
- medium měnič výměnou za starý cca 5-6t
- doprava AP do UK a zpět cca 6-7t
- montáž a demontáž AP cca 6t
- olej, filtr a aditivum do AP cca 1-2t
Ceny jsou zhruba jenom pro představu. Přesně to najdeš zde: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... boxes.html
Jinak mně to dělali u Honzy Tůmy (toomich.cz). Je to 2 nebo tři roky zpět. Společně s remapem je to úplně jiné auto, co se projevu týče.
Je to drahá sranda, já nad tím přemýšlel dva roky než jsem se odhodlal, ale nelituju. Nejde to vůbec srovnávat s autem, které to bylo předtím.
Moje AP neměla v jízdním projevu nějakou očividnou chybu, že by nezamykala jako ta tvoje, ale stejně se mi nějak nezdála. A představa, že koupím nový měnič, vše se vyhodí, rozdělá, složí, nově naplní a pak se rozjedu a vadná AP mi zničí i nový měnič mne natolik deprimovala, že jsem to udělal komplet.
Tak uvidíš...držím palce
Benja

Re: Td5 automat
olej vyměněn a beze změny... vypustil jsem nespálenj čistej olej bez špon,takže nevím...
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 automat
Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Td5 automat
Ty jsem mazal jako první... Zkousim je ale maznout znova na novy olej... Zítra zavolam i do Kojetína a taky ZF pakra Jihlava a uvidíme... Je to prehistorickej automat,to by v tom byl čert,aby se to nedalo do kupy i tady....
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 automat
u 22 nejsou adaptacni hodnotyHubert píše:Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.
Re: Td5 automat
V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Td5 automat
tomik22 píše:V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet
presne jak pises, je tam chyba v softwaru.. zajimave ze nektere 22 mi to zobrazuji a u nekterych se mi ta moznost ani neobjevi. Kazdopadne fakt je ten ze to nic neudela...
Re: Td5 automat
Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi...
budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?

Re: Td5 automat
tomik22 píše:Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi...budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?

No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Td5 automat
bez vleku se tomu fakt pořád řadit nechce,převodovka je určo ok,jak bude chvíle času,jdu po tom měniči... no a remap jak jsem říkal...
Re: Td5 automat
Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.
Re: Td5 automat
JSK píše:Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.

Přivezu ti diskošku a velkej v kufru, vyměníš a malej z auta si necháš. Volej platim, chci garanci že to nebude dělat blb.
( ale bejt tebou tak na to kašlu a dám ten větší, motoru to nemůže uškodit. A taky to nemusí bejt měničem... To že jednou nezamykal a po restartu jo bych s tím nespojoval, to vypadá spíš na chybu nahodilou elektrickou kolem řízení motoru, třeba modulátor, egr, váha, teplota atd., která po restartu zmizla. Mechanická chyba v měniči nebo převodovce by se po restartu nespravila)
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Td5 automat
Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh
). RAVE a iCarsoft mám.
To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.
"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".

To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.
"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".
Re: Td5 automat
JJ, já to taky nechci chipovat a myslím že to ani není potřebný, ono to jede dost. Aspoň zatím, má jen asi 150 tisíc a seriový kola. S velkým (nebo tedy prostředním) měničem jsem jel a vcelku se změní jen to, že víc výkonu začne přenášet už v nižších otáčkách, takže auto rychleji může akcelerovat aniž bys ho musel tolik točit jako s malým. Jinak se zamyká stejně, ale snáz se k zamčení dostaneš. Určitě to bude míň žrát, ten rozdíl je velikej. Minulá DII v manuálu mi jezdila za 9 a měla přes 320 tisíc když jsem ji prodal. Automat je nejmíň o 3 litry vejš a najeto má přitom půlku.JSK píše:Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh). RAVE a iCarsoft mám.
To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.
"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".
Měnič mám jetej, koupenej už asi půl roku a hozenej v kanclu v krabici pod stolem, nemám kdy se k tomu dostat . Nabídka byla míněna vážně, navíc pravděpodobně pojedu asi na dva tejdny mimo CZ, takže nebudu auto potřebovat. Akorát koukám že jsi docela z ruky, já bydlím u Lanškrouna, takže cca 260 km?
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Td5 automat
No, Lanškroun není zrovna za barákem, ale nějak provést by to asi šlo.
K té spotřebě, s D l manual jsem jezdil po městě za 11, na dálku 8,5 a provoz jsem určitě nebrzdil. P38 s BMW 2,5tds s čipem na 167 PS manuál spotřeba ca stejná, nebo o půl litru vyšší. Při výletu do slovinských Alp spolu s Patrolama a Toy 90 výrazně nejnižší spotřeba. D ll automat s 245/85 město 14, dálka 11,5. Manuál by podle mně měl být ca litr nad D l, ale automat je automat a historický čtyřkvalt prostě víc žrát musí. Tužší měnič to odhadem sundá o půl litru až litr při běžné nesilové jízdě, ale pořád bude o půl litru na dálku a dva litry ve městě nad manuálem.
K té spotřebě, s D l manual jsem jezdil po městě za 11, na dálku 8,5 a provoz jsem určitě nebrzdil. P38 s BMW 2,5tds s čipem na 167 PS manuál spotřeba ca stejná, nebo o půl litru vyšší. Při výletu do slovinských Alp spolu s Patrolama a Toy 90 výrazně nejnižší spotřeba. D ll automat s 245/85 město 14, dálka 11,5. Manuál by podle mně měl být ca litr nad D l, ale automat je automat a historický čtyřkvalt prostě víc žrát musí. Tužší měnič to odhadem sundá o půl litru až litr při běžné nesilové jízdě, ale pořád bude o půl litru na dálku a dva litry ve městě nad manuálem.
Re: Td5 automat
Taky to teď budu parat... Už mě to auto fakt sere,žádném med jet s tou moji mrdkou třeba 100km po dálnici na vyspojkovanou 4 a tři tisíce otáček kylem... Když to nahodou zamkne,je to super...normálně fungovat se s tím ale nedá... 

Re: Td5 automat
Hoď tam větší měnič a budeš spokojený
Já mam Disco těžkou, extra nastrojenou a nazvedanou....ale s pořadným měničem, repasovanou převodovkou a lehkým chipem na zátah odspodu je cestování prima....dávám 95-100 kmh - na rovinách na tempomat, když jsou nějaká převýšení, tak na nohu - a jen si přede...vyzkoušeno několik tisíc km dálnic na zátahy s plnou polní...tedy s autem, které má zahrádku a přes 3 tuny...třeba až ke gruzinským hranicím....medium/HD měnič je prostě ta nej úprava u DII Td5 s AT...ale to se opakuju...s malým měničem to byly pro mě dva roky trápení, a to zamykal, jak má....ale i tak...nemám moc rád vysoké otáčky

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz