Td5 automat

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#41 Příspěvek od tomik22 » 13 úno 2016 19:09

jj... těch 700 už asi zvládnu... :mrgreen:

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Td5 automat

#42 Příspěvek od MadTom » 13 úno 2016 19:23

Někde jsem zahlédl, že ho tuším Ashcroft nabízí i v pevnějším provedení. Měl by být z lepšího materiálu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Td5 automat

#43 Příspěvek od hifi » 13 úno 2016 20:24

ano HD flexplate, mam ho aj ja aj s novymi srobami :chuckle
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#44 Příspěvek od tomik22 » 15 úno 2016 12:52

Benjamin píše:
tomik22 píše:hodně to zvažuju... spíš tam ale zkusím nabastlit repas z nějakýho 4,0 a každopadně ted začnu remapem,jestli taky trochu nepomuže (vyjde nejlevněji :mrgreen: ) kde nejlépe sehnat hd sadu? třeba do SZ... auto bych si rád nechal,jinak mi vyhovuje,všechno je to ale o penězích... všude jich je potřeba víc než v autě....
Ahoj, co se týče ramapu, zkoušel jsem remapované jednotky ještě před výměnou AP, ale výsledek rovný skoro nule. Bylo vidět, jak jde motor krásně a ochotně do otáček, ale všechen výkon zmizel někde v převodovce a užívat jsem si ho mohl pouze na otáčkoměru.

K dotazu v SZ - ceny, co si pamatuji přibližně z hlavy pro představu jsou cca:
- převodovka výměnným způsobem cca 25t
- medium měnič výměnou za starý cca 5-6t
- doprava AP do UK a zpět cca 6-7t
- montáž a demontáž AP cca 6t
- olej, filtr a aditivum do AP cca 1-2t

Ceny jsou zhruba jenom pro představu. Přesně to najdeš zde: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... boxes.html
Jinak mně to dělali u Honzy Tůmy (toomich.cz). Je to 2 nebo tři roky zpět. Společně s remapem je to úplně jiné auto, co se projevu týče.

Je to drahá sranda, já nad tím přemýšlel dva roky než jsem se odhodlal, ale nelituju. Nejde to vůbec srovnávat s autem, které to bylo předtím.
Moje AP neměla v jízdním projevu nějakou očividnou chybu, že by nezamykala jako ta tvoje, ale stejně se mi nějak nezdála. A představa, že koupím nový měnič, vše se vyhodí, rozdělá, složí, nově naplní a pak se rozjedu a vadná AP mi zničí i nový měnič mne natolik deprimovala, že jsem to udělal komplet.

Tak uvidíš...držím palce

Benja
Tak to s něma resim,ceny odpovídající,jen k ním je ještě DPH,takže nevím jestli to nebudu muset nějak polatat tady v ČR.... Pac je to fakt docela rána... :-(

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#45 Příspěvek od tomik22 » 15 úno 2016 18:12

olej vyměněn a beze změny... vypustil jsem nespálenj čistej olej bez špon,takže nevím...

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Td5 automat

#46 Příspěvek od Hubert » 15 úno 2016 18:27

Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#47 Příspěvek od tomik22 » 15 úno 2016 18:50

Ty jsem mazal jako první... Zkousim je ale maznout znova na novy olej... Zítra zavolam i do Kojetína a taky ZF pakra Jihlava a uvidíme... Je to prehistorickej automat,to by v tom byl čert,aby se to nedalo do kupy i tady....

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Td5 automat

#48 Příspěvek od Kokesek » 15 úno 2016 19:08

Hubert píše:Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.
u 22 nejsou adaptacni hodnoty
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#49 Příspěvek od tomik22 » 15 úno 2016 19:37

V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Td5 automat

#50 Příspěvek od Kokesek » 15 úno 2016 19:56

tomik22 píše:V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet

presne jak pises, je tam chyba v softwaru.. zajimave ze nektere 22 mi to zobrazuji a u nekterych se mi ta moznost ani neobjevi. Kazdopadne fakt je ten ze to nic neudela...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#51 Příspěvek od tomik22 » 16 úno 2016 19:17

Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi... :mrgreen: budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Td5 automat

#52 Příspěvek od dava » 16 úno 2016 20:30

tomik22 píše:Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi... :mrgreen: budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?
:mrgreen: to je standard... myslím že s tím nic nemáš.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#53 Příspěvek od tomik22 » 17 úno 2016 20:31

bez vleku se tomu fakt pořád řadit nechce,převodovka je určo ok,jak bude chvíle času,jdu po tom měniči... no a remap jak jsem říkal...

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: Td5 automat

#54 Příspěvek od JSK » 22 úno 2016 21:48

Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Td5 automat

#55 Příspěvek od dava » 22 úno 2016 22:44

JSK píše:Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.
:mrgreen:
Přivezu ti diskošku a velkej v kufru, vyměníš a malej z auta si necháš. Volej platim, chci garanci že to nebude dělat blb.

( ale bejt tebou tak na to kašlu a dám ten větší, motoru to nemůže uškodit. A taky to nemusí bejt měničem... To že jednou nezamykal a po restartu jo bych s tím nespojoval, to vypadá spíš na chybu nahodilou elektrickou kolem řízení motoru, třeba modulátor, egr, váha, teplota atd., která po restartu zmizla. Mechanická chyba v měniči nebo převodovce by se po restartu nespravila)
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: Td5 automat

#56 Příspěvek od JSK » 23 úno 2016 20:55

Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh :nerd ). RAVE a iCarsoft mám.

To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.

"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Td5 automat

#57 Příspěvek od dava » 23 úno 2016 22:36

JSK píše:Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh :nerd ). RAVE a iCarsoft mám.

To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.

"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".
JJ, já to taky nechci chipovat a myslím že to ani není potřebný, ono to jede dost. Aspoň zatím, má jen asi 150 tisíc a seriový kola. S velkým (nebo tedy prostředním) měničem jsem jel a vcelku se změní jen to, že víc výkonu začne přenášet už v nižších otáčkách, takže auto rychleji může akcelerovat aniž bys ho musel tolik točit jako s malým. Jinak se zamyká stejně, ale snáz se k zamčení dostaneš. Určitě to bude míň žrát, ten rozdíl je velikej. Minulá DII v manuálu mi jezdila za 9 a měla přes 320 tisíc když jsem ji prodal. Automat je nejmíň o 3 litry vejš a najeto má přitom půlku.
Měnič mám jetej, koupenej už asi půl roku a hozenej v kanclu v krabici pod stolem, nemám kdy se k tomu dostat . Nabídka byla míněna vážně, navíc pravděpodobně pojedu asi na dva tejdny mimo CZ, takže nebudu auto potřebovat. Akorát koukám že jsi docela z ruky, já bydlím u Lanškrouna, takže cca 260 km?
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: Td5 automat

#58 Příspěvek od JSK » 23 úno 2016 23:37

No, Lanškroun není zrovna za barákem, ale nějak provést by to asi šlo.

K té spotřebě, s D l manual jsem jezdil po městě za 11, na dálku 8,5 a provoz jsem určitě nebrzdil. P38 s BMW 2,5tds s čipem na 167 PS manuál spotřeba ca stejná, nebo o půl litru vyšší. Při výletu do slovinských Alp spolu s Patrolama a Toy 90 výrazně nejnižší spotřeba. D ll automat s 245/85 město 14, dálka 11,5. Manuál by podle mně měl být ca litr nad D l, ale automat je automat a historický čtyřkvalt prostě víc žrát musí. Tužší měnič to odhadem sundá o půl litru až litr při běžné nesilové jízdě, ale pořád bude o půl litru na dálku a dva litry ve městě nad manuálem.

tomik22
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2011 18:30
tel.: 775066441

Re: Td5 automat

#59 Příspěvek od tomik22 » 24 úno 2016 19:05

Taky to teď budu parat... Už mě to auto fakt sere,žádném med jet s tou moji mrdkou třeba 100km po dálnici na vyspojkovanou 4 a tři tisíce otáček kylem... Když to nahodou zamkne,je to super...normálně fungovat se s tím ale nedá... :-(

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Td5 automat

#60 Příspěvek od Benjamin » 24 úno 2016 19:36

Hoď tam větší měnič a budeš spokojený :Pohoda: Já mam Disco těžkou, extra nastrojenou a nazvedanou....ale s pořadným měničem, repasovanou převodovkou a lehkým chipem na zátah odspodu je cestování prima....dávám 95-100 kmh - na rovinách na tempomat, když jsou nějaká převýšení, tak na nohu - a jen si přede...vyzkoušeno několik tisíc km dálnic na zátahy s plnou polní...tedy s autem, které má zahrádku a přes 3 tuny...třeba až ke gruzinským hranicím....medium/HD měnič je prostě ta nej úprava u DII Td5 s AT...ale to se opakuju...s malým měničem to byly pro mě dva roky trápení, a to zamykal, jak má....ale i tak...nemám moc rád vysoké otáčky
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Odpovědět