Stránka 3 z 7

Re: Td5 automat

Napsal: 13 úno 2016 19:09
od tomik22
jj... těch 700 už asi zvládnu... :mrgreen:

Re: Td5 automat

Napsal: 13 úno 2016 19:23
od MadTom
Někde jsem zahlédl, že ho tuším Ashcroft nabízí i v pevnějším provedení. Měl by být z lepšího materiálu.

Re: Td5 automat

Napsal: 13 úno 2016 20:24
od hifi
ano HD flexplate, mam ho aj ja aj s novymi srobami :chuckle

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 12:52
od tomik22
Benjamin píše:
tomik22 píše:hodně to zvažuju... spíš tam ale zkusím nabastlit repas z nějakýho 4,0 a každopadně ted začnu remapem,jestli taky trochu nepomuže (vyjde nejlevněji :mrgreen: ) kde nejlépe sehnat hd sadu? třeba do SZ... auto bych si rád nechal,jinak mi vyhovuje,všechno je to ale o penězích... všude jich je potřeba víc než v autě....
Ahoj, co se týče ramapu, zkoušel jsem remapované jednotky ještě před výměnou AP, ale výsledek rovný skoro nule. Bylo vidět, jak jde motor krásně a ochotně do otáček, ale všechen výkon zmizel někde v převodovce a užívat jsem si ho mohl pouze na otáčkoměru.

K dotazu v SZ - ceny, co si pamatuji přibližně z hlavy pro představu jsou cca:
- převodovka výměnným způsobem cca 25t
- medium měnič výměnou za starý cca 5-6t
- doprava AP do UK a zpět cca 6-7t
- montáž a demontáž AP cca 6t
- olej, filtr a aditivum do AP cca 1-2t

Ceny jsou zhruba jenom pro představu. Přesně to najdeš zde: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... boxes.html
Jinak mně to dělali u Honzy Tůmy (toomich.cz). Je to 2 nebo tři roky zpět. Společně s remapem je to úplně jiné auto, co se projevu týče.

Je to drahá sranda, já nad tím přemýšlel dva roky než jsem se odhodlal, ale nelituju. Nejde to vůbec srovnávat s autem, které to bylo předtím.
Moje AP neměla v jízdním projevu nějakou očividnou chybu, že by nezamykala jako ta tvoje, ale stejně se mi nějak nezdála. A představa, že koupím nový měnič, vše se vyhodí, rozdělá, složí, nově naplní a pak se rozjedu a vadná AP mi zničí i nový měnič mne natolik deprimovala, že jsem to udělal komplet.

Tak uvidíš...držím palce

Benja
Tak to s něma resim,ceny odpovídající,jen k ním je ještě DPH,takže nevím jestli to nebudu muset nějak polatat tady v ČR.... Pac je to fakt docela rána... :-(

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 18:12
od tomik22
olej vyměněn a beze změny... vypustil jsem nespálenj čistej olej bez špon,takže nevím...

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 18:27
od Hubert
Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 18:50
od tomik22
Ty jsem mazal jako první... Zkousim je ale maznout znova na novy olej... Zítra zavolam i do Kojetína a taky ZF pakra Jihlava a uvidíme... Je to prehistorickej automat,to by v tom byl čert,aby se to nedalo do kupy i tady....

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 19:08
od Kokesek
Hubert píše:Než bych začal s rozebíráním. Možná bych zkusil ještě vymazat adaptační hodnoty automatu. Třeba nastane nějaká změna.
u 22 nejsou adaptacni hodnoty

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 19:37
od tomik22
V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet

Re: Td5 automat

Napsal: 15 úno 2016 19:56
od Kokesek
tomik22 píše:V diagnostice ale mám možnost mazání adaptacních hodnot... Nemůže to být eh24 teda? Se musím juknout na štítek až pod tím budu zase lezet

presne jak pises, je tam chyba v softwaru.. zajimave ze nektere 22 mi to zobrazuji a u nekterych se mi ta moznost ani neobjevi. Kazdopadne fakt je ten ze to nic neudela...

Re: Td5 automat

Napsal: 16 úno 2016 19:17
od tomik22
Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi... :mrgreen: budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?

Re: Td5 automat

Napsal: 16 úno 2016 20:30
od dava
tomik22 píše:Dneska jsem za to na hulvata po dalnici zaprahnul necelý tři tuny a řadilo to lip než prázdný... Zamikalo to 3 i 4 celou cestu na tempomat 100 kopec nekopec,jen jsem přerazoval na trojku,aby nedovocila... Asi se to chovalo tak jak má... Osobně typuju chycenej měnič..prostě když nemusí,nenatlaci...asi... :mrgreen: budu objednávat ashcrofta jak to dostanu do dílny... Nechce se někdo přidat?
:mrgreen: to je standard... myslím že s tím nic nemáš.

Re: Td5 automat

Napsal: 17 úno 2016 20:31
od tomik22
bez vleku se tomu fakt pořád řadit nechce,převodovka je určo ok,jak bude chvíle času,jdu po tom měniči... no a remap jak jsem říkal...

Re: Td5 automat

Napsal: 22 úno 2016 21:48
od JSK
Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.

Re: Td5 automat

Napsal: 22 úno 2016 22:44
od dava
JSK píše:Asi mi odešel měnič.
Si takhle jedu, někdo zavolá a já si při hovoru přes handsfree, kdy po delší době bylo ztlumené rádio, uvědomím, že slyším pískání podobné jako od turba, ale silnější a taky závislé na zatížení motoru. Po zastavení jsem s otevřenými dveřmi poslouchal a zjistil, že na N je slyšet slabé občasné cinkání, po zařazení D začne ono pískání, při R taky, ale malinko slabší (zpátečka má lehčí převod než 1). Pak jsem si taky vzpomněl, že před ca týdnem mi nechtěl měnič na dálnici zamknout, začal zamykat až po zastavení a restartu.
Závěr: scháním měnič na TD5, standart, motor má už přes 4 sta kilo a čipovat ho s dávat HD měnič by pro něj byla hodně rychlá smrt.
:mrgreen:
Přivezu ti diskošku a velkej v kufru, vyměníš a malej z auta si necháš. Volej platim, chci garanci že to nebude dělat blb.

( ale bejt tebou tak na to kašlu a dám ten větší, motoru to nemůže uškodit. A taky to nemusí bejt měničem... To že jednou nezamykal a po restartu jo bych s tím nespojoval, to vypadá spíš na chybu nahodilou elektrickou kolem řízení motoru, třeba modulátor, egr, váha, teplota atd., která po restartu zmizla. Mechanická chyba v měniči nebo převodovce by se po restartu nespravila)

Re: Td5 automat

Napsal: 23 úno 2016 20:55
od JSK
Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh :nerd ). RAVE a iCarsoft mám.

To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.

"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".

Re: Td5 automat

Napsal: 23 úno 2016 22:36
od dava
JSK píše:Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil první část toho, co jsi psal. V zásadě by to šlo, dělal bych to já s pomocí firemního automechanika. Na všech autech jsem si dělal vždy všechno sám včetně GO motorů, s tím problém nemám (první na vejšce na Škodě 100, v zimě jsme ho vyndali na parkovišti a na pokoji na koleji jsem ho rozházel i seskládal a za týden od vyndání začal záběh :nerd ). RAVE a iCarsoft mám.

To, že můj měnič jednou nezamykal bych neřešil, ty pazvuky z něj ale musím, jinak půjde do kytek i skříň. Doufám, že ve vaně nebude bordel z měniče, před měsícem jsem měnil olej a filtr a bylo to OK.

"Tužší" měnič bych tam klidně dal, nechci ale dědka čipovat, už by to nemusel rozdýchat a musel bych dělat další GO, stačí, že musím přerovnat sběrný potrubí a dotěsnit olej "někde vlevo".
JJ, já to taky nechci chipovat a myslím že to ani není potřebný, ono to jede dost. Aspoň zatím, má jen asi 150 tisíc a seriový kola. S velkým (nebo tedy prostředním) měničem jsem jel a vcelku se změní jen to, že víc výkonu začne přenášet už v nižších otáčkách, takže auto rychleji může akcelerovat aniž bys ho musel tolik točit jako s malým. Jinak se zamyká stejně, ale snáz se k zamčení dostaneš. Určitě to bude míň žrát, ten rozdíl je velikej. Minulá DII v manuálu mi jezdila za 9 a měla přes 320 tisíc když jsem ji prodal. Automat je nejmíň o 3 litry vejš a najeto má přitom půlku.
Měnič mám jetej, koupenej už asi půl roku a hozenej v kanclu v krabici pod stolem, nemám kdy se k tomu dostat . Nabídka byla míněna vážně, navíc pravděpodobně pojedu asi na dva tejdny mimo CZ, takže nebudu auto potřebovat. Akorát koukám že jsi docela z ruky, já bydlím u Lanškrouna, takže cca 260 km?

Re: Td5 automat

Napsal: 23 úno 2016 23:37
od JSK
No, Lanškroun není zrovna za barákem, ale nějak provést by to asi šlo.

K té spotřebě, s D l manual jsem jezdil po městě za 11, na dálku 8,5 a provoz jsem určitě nebrzdil. P38 s BMW 2,5tds s čipem na 167 PS manuál spotřeba ca stejná, nebo o půl litru vyšší. Při výletu do slovinských Alp spolu s Patrolama a Toy 90 výrazně nejnižší spotřeba. D ll automat s 245/85 město 14, dálka 11,5. Manuál by podle mně měl být ca litr nad D l, ale automat je automat a historický čtyřkvalt prostě víc žrát musí. Tužší měnič to odhadem sundá o půl litru až litr při běžné nesilové jízdě, ale pořád bude o půl litru na dálku a dva litry ve městě nad manuálem.

Re: Td5 automat

Napsal: 24 úno 2016 19:05
od tomik22
Taky to teď budu parat... Už mě to auto fakt sere,žádném med jet s tou moji mrdkou třeba 100km po dálnici na vyspojkovanou 4 a tři tisíce otáček kylem... Když to nahodou zamkne,je to super...normálně fungovat se s tím ale nedá... :-(

Re: Td5 automat

Napsal: 24 úno 2016 19:36
od Benjamin
Hoď tam větší měnič a budeš spokojený :Pohoda: Já mam Disco těžkou, extra nastrojenou a nazvedanou....ale s pořadným měničem, repasovanou převodovkou a lehkým chipem na zátah odspodu je cestování prima....dávám 95-100 kmh - na rovinách na tempomat, když jsou nějaká převýšení, tak na nohu - a jen si přede...vyzkoušeno několik tisíc km dálnic na zátahy s plnou polní...tedy s autem, které má zahrádku a přes 3 tuny...třeba až ke gruzinským hranicím....medium/HD měnič je prostě ta nej úprava u DII Td5 s AT...ale to se opakuju...s malým měničem to byly pro mě dva roky trápení, a to zamykal, jak má....ale i tak...nemám moc rád vysoké otáčky