P38 V8 - Problém s emisema
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ale asi najskôr nebudu sediet niektore hodnoty... Za predpokladu že je to dobre zapojené.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
No na vyhřejvání je u starý lambdy odpor kolem 3 ohmů, u nový lambdy je přibližně 7 ohmů. Ty druhý dva dráty žádnej odpor neukazujou ani u nový ani u starý lambdy.
A barvy kabelů v konektoru seděj podle starý lambdy, to už jsem tu psal.
A barvy kabelů v konektoru seděj podle starý lambdy, to už jsem tu psal.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Farby sediet môžu ale hodnoty to môže davat ine, zato som sa pytal či nieje v systeme kalibracia alebo adaptacia hodnôt.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Jo taaak. No kalibraci si dělá jednotka sama po nějaký jízdě. Ale určitě by to neházelo chybu.
Jestli jsou správně kabely zapojený v sondě, to nezjistim. Vyhřejvání asi bude zapojený dobře, protože tam jde naměřit odpor. Ale ty další dva kontakty, tam nic nenaměřim ani u starý, ani u nový. Musel bych ty sondy rozebrat ale pak by zas byl problém s reklamací.
Podle diagnostiky ta lambda ukazuje hodnotu 1.00 což je kravina. Musí se to měnit od 0.95 do 1.05 nebo tak nějak kolem jedničky to má lítat, ale neni možný aby tam bylo furt 1.00.
Jestli jsou správně kabely zapojený v sondě, to nezjistim. Vyhřejvání asi bude zapojený dobře, protože tam jde naměřit odpor. Ale ty další dva kontakty, tam nic nenaměřim ani u starý, ani u nový. Musel bych ty sondy rozebrat ale pak by zas byl problém s reklamací.
Podle diagnostiky ta lambda ukazuje hodnotu 1.00 což je kravina. Musí se to měnit od 0.95 do 1.05 nebo tak nějak kolem jedničky to má lítat, ale neni možný aby tam bylo furt 1.00.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: P38 V8 - Problém s emisema
No ja by som to nerozoberal ale ak je možnost tak vyhadať parametre originalu a porovnat ... Môže tam byt priepastný rozdiel vparametroch alebo ine zapojenie. Aky je vyrobca náhrady ?
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: P38 V8 - Problém s emisema
http://www.lambdasensor.com/
na tejto stranke su prehladne popisane typy senzorov a zapojeni.
na tejto stranke su prehladne popisane typy senzorov a zapojeni.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Supr, děkuju! 

Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 V8 - Problém s emisema
forester píše:....Zhodil sacie a výfukové potrubie.Nastavil piest do spodnej kompresnej polohy,vykrútil sviečku,poriadne zašlukoval z cigarety a trubičkou fúkol hustý dym do valca,zakrútil sviečku a pretočil motor o 180 stupňov do HÚ.Ak sa zadymilo zo sacieho alebo výfukového kanálu,bol ventil v![]()
no nechtel bych touhle metodou delat V12
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Jen bych se zeptal kokeška, Petře je to na LPG, nemohly by na to všechno mít vliv adaptace...?
- pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P38 V8 - Problém s emisema
asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo.bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18 Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy


tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene.




Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Tak som zvedavý ako toto dopadne. Mám V8 v Disco a len dúfam, že ma takéto vec nepostretne.
Praje veľa zdaru ...
Praje veľa zdaru ...

Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Nedivil bych se, co jsem měnil na L322 lambdy, tak po výměně s tím bylo víc problémů než před výměnou...pooh píše: 15 úno 2017 18:47asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo.bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18 Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy![]()
![]()
tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene.![]()
![]()
![]()
![]()

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322