Stránka 3 z 3
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 28 bře 2016 21:16
od sendo5
Ale asi najskôr nebudu sediet niektore hodnoty... Za predpokladu že je to dobre zapojené.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 28 bře 2016 21:50
od bany.xf.cz
No na vyhřejvání je u starý lambdy odpor kolem 3 ohmů, u nový lambdy je přibližně 7 ohmů. Ty druhý dva dráty žádnej odpor neukazujou ani u nový ani u starý lambdy.
A barvy kabelů v konektoru seděj podle starý lambdy, to už jsem tu psal.
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 28 bře 2016 22:04
od sendo5
Farby sediet môžu ale hodnoty to môže davat ine, zato som sa pytal či nieje v systeme kalibracia alebo adaptacia hodnôt.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 28 bře 2016 22:08
od bany.xf.cz
Jo taaak. No kalibraci si dělá jednotka sama po nějaký jízdě. Ale určitě by to neházelo chybu.
Jestli jsou správně kabely zapojený v sondě, to nezjistim. Vyhřejvání asi bude zapojený dobře, protože tam jde naměřit odpor. Ale ty další dva kontakty, tam nic nenaměřim ani u starý, ani u nový. Musel bych ty sondy rozebrat ale pak by zas byl problém s reklamací.
Podle diagnostiky ta lambda ukazuje hodnotu 1.00 což je kravina. Musí se to měnit od 0.95 do 1.05 nebo tak nějak kolem jedničky to má lítat, ale neni možný aby tam bylo furt 1.00.
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 28 bře 2016 22:12
od sendo5
No ja by som to nerozoberal ale ak je možnost tak vyhadať parametre originalu a porovnat ... Môže tam byt priepastný rozdiel vparametroch alebo ine zapojenie. Aky je vyrobca náhrady ?
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 29 bře 2016 09:39
od teslo
http://www.lambdasensor.com/
na tejto stranke su prehladne popisane typy senzorov a zapojeni.
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 30 bře 2016 05:26
od bany.xf.cz
Supr, děkuju!

Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 31 bře 2016 21:18
od bany.xf.cz
Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 15 kvě 2016 08:32
od Kokesek
forester píše:....Zhodil sacie a výfukové potrubie.Nastavil piest do spodnej kompresnej polohy,vykrútil sviečku,poriadne zašlukoval z cigarety a trubičkou fúkol hustý dym do valca,zakrútil sviečku a pretočil motor o 180 stupňov do HÚ.Ak sa zadymilo zo sacieho alebo výfukového kanálu,bol ventil v
no nechtel bych touhle metodou delat V12
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 15 úno 2017 10:28
od CLu
Jen bych se zeptal kokeška, Petře je to na LPG, nemohly by na to všechno mít vliv adaptace...?
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 15 úno 2017 18:47
od pooh
bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18
Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo.
tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene.

Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 19 úno 2017 21:29
od mato_srubka
Tak som zvedavý ako toto dopadne. Mám V8 v Disco a len dúfam, že ma takéto vec nepostretne.
Praje veľa zdaru ...

Re: P38 V8 - Problém s emisema
Napsal: 20 úno 2017 12:20
od Lukasino
pooh píše: 15 úno 2017 18:47
bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18
Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.
pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo.
tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene.
Nedivil bych se, co jsem měnil na L322 lambdy, tak po výměně s tím bylo víc problémů než před výměnou...
