Maxsel píše:Acon píše:... no ani raz v súvislosti s RRS. A sledujem to už dlho no nikdy sa to v súvislosti RRS nespomínalo. Je to naozaj tak, že v RRS ten motor drží lepšie?
Nevím, jediný, který jsem osobně měnil byl TDV6 3.0 v RRS.
....................... Jen už nejdou opravit kladivem a šroubovákem.... Ale taková jsme chtěli, ne?
No, proti pohodlí není asi nikdo
Ale už mě párkrát napadlo, že bych ocenil "ruský"s styl výroby, kdy to vydrží hodně a dá se to i snadno (silou) opravit.
Tedy bez zbytečných serepetiček, kurvítek, ale taky luxusu a zbytečností, které jsou fajn, ale jsou drahé, těžké a pod.
Asi každý ví, kolik váží třeba kožená sedačka, zejména elektrická.
Ne že díky nějakému čidlu mozek auta řekne, že ať se řidič staví na hlavu, on prostě nepojede.... A nemusí to být vůbec závažná věc.
Měl jsem kdysi Audi 100 a při poruše sytiče to prostě odmítalo nastartovat.
Takový žebřinový lanďácký rám, na něm třístovka a zbytek variabilní, sundávací.
Jenže...eko předpisy, jakkoliv nesmyslné (a obcházené) nedovolí jinak, než stále "vylepšovat".
A tak se snižuje objem, zeslabují stěny, plechy, dávají se EGR bazmeky a pod.
Dnešní běžný osobáček pokud nemá 150 koní, tak je slabý a přitom se do něj snaží nacpat nadopovaný tříválec.
A když má auto 250k a spotřebu údajně 4l/100km, tak jen valím oči (a není to pětistovka Fiat, ale SUV), čím nás opíjí reklama. Už tomu věřím
Nebyl bych proti vyššímu vozidlu s větším vnitřním prostorem, třebaže ne luxusním - mohl by být tedy i levnější, ale pochybuju, že by si automobilky nechaly ujít kšeft a hlavně prachy.
Zajímavou volbou je ruská Gazela, jen už je zbytečně velká - mít tak něco mezi tím, zlaté staré Dodge...
Jednoduchá čtyřkolka s prostorem DI a DII, jednoduchý motor...
Ale jsme zmlsaní a lidi by si to málo kupovali - vždyť už si i na dolití vody do ostřikovače volají asistenční službu....
A navíc soudruzi v Bruselu vymýšlí kok...blbosti, třeba o zákazu nafťáků, od roku 2030 úplný zákaz spalovacích motorů a pod.
Discovery je životní styl.