Stránka 3 z 4

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 22 říj 2017 14:03
od Hroch
Díky Tome.Jdu to zkusit.

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 22 říj 2017 16:58
od Hroch
Tak ještě nějaké "novinky" z garáže.Čidlo jsem vyndal,ani nebylo moc zaneřáděné,vystříkal čističem na brzdy,vyfoukal a žádná změna :cry
Taky jsem ještě jednou otestoval to "zmrtvýchvstání" a kdy k němu dojde:je to vždy v momentě,kdy se rozhýbe na 5ku na 80-90,potom sundám nohu z plynu(přeruším tah),aby si krátce dobrzdil motorem a po opětovném sešlápnutí plynu už se hned chová normálně a to mu vydrží až do chcípnutí motoru.Jakmile ho chcípnu,byť i jen na pár sekund,tak po opětovném nastartování opět lemra líná.Pokud ho nechám po "zmrtvýchvstání" běžet,klidně i několik minut na volnoběh,tak se po opětovném rozjetí chová úplně normálně.Už mi z toho vážně bziká. :devil

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 22 říj 2017 20:32
od Hubert
Je to P10 nebo P15. Bylo na opravě u Eliotta?

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 22 říj 2017 21:26
od Hroch
Je to P15.K Elliotovi to mám trochu z ruky.Snažím se to vyřešit v místě a "okolí"

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 22 říj 2017 23:10
od Hubert
Hroch píše: 22 říj 2017 21:26 Je to P15.K Elliotovi to mám trochu z ruky.Snažím se to vyřešit v místě a "okolí"
Takže toto auto s tímto problémem u Eliotta nikdy nebylo?

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 08:17
od Hroch
Ne

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 09:20
od Hubert
Vím že tam řešili podobný problém. Tak proto jsem se ptal. Tam se problém podařilo dá se říci vyřešit.
Zkoušeli jste měnit ŘJ?
Jak píše MadTom problém bude pravděpodobně v nějakém čidle. Začal bych Váhou vzduchu. jelikož je to P15 a ten je na váze vzduchu hodně závislý sehnal bych na výměnu jino,u ale musí to bejt ORIGINÁL LR nic jiného. Její hodnotu bych měřil přímo multimetrem na patici a koukal do diagnostiky.
Problém muže také způsobovat žhavení. Pro jistotu bych ho na chvíli vyřadil vyndáním pojistky.

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 09:35
od Wiki
Kolik servisu se na tom už vystřídalo a kolik peněz už to stálo a kolik to ještě bude stát ?? a výsledek je O :!: . / asi by to chtělo navštívit opravdu specializovaný servis a dát víc peněz, než dokola objíždět šumaře co jsou spíš tak na vyměnu oleje a voklepávat pakny ... a nebo se toho zbavit.

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 13:45
od Hroch
ad Hubert:váha vzduchu byla první v podezření,její výměna za novou byla bez efektu,navíc veškerá měření vždycky ukazovala,že dává to,co dávat má

ad Wiki:určitě bych neřekl o nikom,kdo se mi věnoval a snažil se mi pomoci,že je to šumař.Naopak bych jim všem rád poděkoval,protože z vlastní zkušenosti vím,jak frustrující je se snažit něco udělat a vyřešit,když se to prostě ne a ne a nedaří.Samozřejmě z toho nemám radost,ale někdy to tak prostě je.Auta se rozhodně nezbavím.Je to pro mě srdcovka,láska,splněný sen(můžem tomu říkat jakkoli),ale pokud to jen trochu bude možné,tak bych byl rád,aby u mě zůstal navždy.Jet někam za specialistou není otázka peněz,ale spíše vzdáleností a času.Vzhledem k tomu,jak se mi nedaří to vyřešit,tak k někomu budu muset,ale je mnohem reálnější utrhnou si z rozvrhu pár hodin,než celý den,nebo i víc(pokud podnikáš,tak určitě víš o čem mluvím).

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 21:07
od Hubert
Hroch píše: 23 říj 2017 13:45 ad Hubert:váha vzduchu byla první v podezření,její výměna za novou byla bez efektu,navíc veškerá měření vždycky ukazovala,že dává to,co dávat má

...
Ta váha byla originál nebo náhrada?

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 23 říj 2017 22:20
od Hroch
To Huberte netuším.Každopádně zkoušeli nejenom úplně novou,ale pro sichr i jinou z auta,které normálně jezdí.

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 16:31
od Sniper
Je smutné, že takovou offroad ikonu zastaví trocha jízdy v dešti.
Pokud je mechanicky vše v pořádku, šel bych po konektorech, které mají co do činění s řízením motoru a jsou tam, kde mohla natéct voda. Pokud to jde, odpojit baterii ,všechny konektroy odpojit, vyfoukat, zkontrolovat oxidaci a kontakltolem prostříknout, včetně řj motoru, pokud je vystavena vlhku.
Problém je, že mnoho informací putuje do řj na základě změny odporu, což dokáže řádně ovlivnit oxidace a vlhkost, přitom diagnostika neukáže nic.
A samozřejmě chtělo by to live data v zátěži a musí se problém ukázat hned, pokud jsou známy ty správné hodnoty.
Držím palce :yes

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 16:50
od Adam P.
Sniper píše: 24 říj 2017 16:31 Je smutné, že takovou offroad ikonu zastaví trocha jízdy v dešti.
Pokud je mechanicky vše v pořádku, šel bych po konektorech, které mají co do činění s řízením motoru a jsou tam, kde mohla natéct voda. Pokud to jde, odpojit baterii ,všechny konektroy odpojit, vyfoukat, zkontrolovat oxidaci a kontakltolem prostříknout, včetně řj motoru, pokud je vystavena vlhku.
Problém je, že mnoho informací putuje do řj na základě změny odporu, což dokáže řádně ovlivnit oxidace a vlhkost, přitom diagnostika neukáže nic.
A samozřejmě chtělo by to live data v zátěži a musí se problém ukázat hned, pokud jsou známy ty správné hodnoty.
Držím palce :yes
ale no tak! jak už se tu psalo: 1) asi to nemá souvislost s deštěm a hlavně 2) auto jede. nic ho nezastavilo, jen zpomalilo :rofl

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 16:51
od Sniper
Aha, tak to mi někde něco uniklo. No souvislost s deštěm přímou možná ne, ale...
A zpomalení, nebo zastavení, to je fuk :wink:

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 17:02
od Adam P.
Sniper píše: 24 říj 2017 16:51 Aha, tak to mi někde něco uniklo. No souvislost s deštěm přímou možná ne, ale...
A zpomalení, nebo zastavení, to je fuk :wink:
no nevím, já jsem s defíkem zažil několikrát mega průtrže, bořky v horách a u pobřeží, že sem v životě tolik vody padat neviděl. aj sem v tom stál, aj jel. vody všude plno, aj v autě. a nic, auto OK. a to nemluvím o brodění. a i když jsem při brodění zůstal v řece stát (a to dost hluboko), tak když jsem se vynavijákoval auto pak jelo furt normálně. voda tam byla, vytekla a nic. prostě si nemyslím, že by tomu ta voda až tak ublížila. ale nevím... :think každopádně přeju, aby to bylo brzo zase cajk, umím si představit, jak je to frustrující :sad

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 17:06
od Sniper
Tak to jsi měl asi štěstí, já zase od vojáků vím, že mají dost průserů s těmito vozy a elektronikou obecně.
Každopádně já vycházím ze své vlastní zkušenosti, ale u jiného vozu.
Nepatrná oxidace několika pinů na patici řj způsobila tolik problémů a zamotala tolik lidem hlavu, škoda mluvit.
A projevovalo se to nejdříve podobně, pak už odlišně.

Jo, zlatá, stará MECHANIKA!

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 17:42
od Adam P.
Sniper píše: 24 říj 2017 17:06
Nepatrná oxidace několika pinů na patici řj způsobila tolik problémů a zamotala tolik lidem hlavu, škoda mluvit.
sem myslel, že právě toto má LR vyřešené tím vzlínáním oleje po kabelu ŘJ :rofl :rofl

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 17:45
od Sniper
Něco jako u Jawy ztrátové mazání řetězu z převodovky, jo? :grin: :grin:

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 24 říj 2017 21:30
od Hroch
Jsem rád,že LR komunitu neopouští nikdy humor :D .Myslím,že to je také ten základní předpoklad k vlastnictví LR :cool

Re: Voda v sání a napáchané škody.

Napsal: 25 říj 2017 19:47
od Hubert
Hroch píše: 23 říj 2017 22:20 To Huberte netuším.Každopádně zkoušeli nejenom úplně novou,ale pro sichr i jinou z auta,které normálně jezdí.
Typuji to na váhu vzduchu motor P15 nebo spíše jeho jednotka ji celkem potřebuje aby ukazovala hodně rychle. Náhradové i kvalitní jsou pomalé na 10P to stačí, ale na 15P ne . Takže pokud nezkusíš zaručeně funkčí origilál z P15 není posunu.