Stránka 3 z 6
					
				
				Napsal: 26 dub 2008 20:01
				od Land Jirka
				další
			 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2008 21:09
				od Drápalík
				Předem se omlouvám za oftopic, ale zůstaly mi po prodeji dílny stejná kamna, jako jsou na tvé fotce.
Excelentní topidlo  

 .
Nechal bych je za půlku ceny, to je 8000Kč (topily jednu zimu)
Jinak samo klobouk dolů, před tvou prací  

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2008 21:17
				od discork
				to Landa Jirka: ahoj,ake podlozky na rozsirenie si dal na RR?myslim hrubku.inak  pokracuje veeeelice skvele,fakt pekna praca 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2008 21:52
				od ben
				Musim uznat ze prace opravdu velice krasna, ja bych se do toho asi nepustil. Sikovny rucicky. Nechtel by ses pustit do P38 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 27 dub 2008 09:23
				od Land Jirka
				Drápalík píše:Předem se omlouvám za oftopic, ale zůstaly mi po prodeji dílny stejná kamna, jako jsou na tvé fotce.
Excelentní topidlo  

 .
Nechal bych je za půlku ceny, to je 8000Kč (topily jednu zimu)
Jinak samo klobouk dolů, před tvou prací  

 .
 
Kamna vřele doporučuju! 
 
Podložky jsou 30 mm z Paddocku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2008 20:36
				od Land Jirka
				Přišla na řadu střechovice
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2008 20:37
				od Land Jirka
				další
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2008 20:44
				od Land Jirka
				namontila se kola BFG MT 235/85/16 a po dvou měsících se mohlo vyjet z dílny a trošku range umejt. Je to pěkně vysoký.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2008 20:48
				od Land Jirka
				Moje diskárna zvedlá skoro o to samé je jaksi při zemi.
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2008 21:44
				od karel
				No jak se říká:"když se to umí je to brnkačka!"Klobouk dolů Jirko 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 kvě 2008 01:39
				od jezbera ivan
				No mne se to taky libi, az se nestydim priznat, ze to je to ten muj "pacient", extra zarezlej RRC! 
 
  Extra pekna prace!
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 kvě 2008 03:05
				od Wolfee
				Velmi inspirativni tema. Asi pojedu na vyzvedy 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 kvě 2008 12:25
				od Honza
				Moc pěkné 

 ,cos dával za látku na tu střechovicu?Páč známí si stěžujou že je ten můj baldachýn lechtá na plešce 

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 kvě 2008 12:57
				od Land Jirka
				Honza píše:Moc pěkné 

 ,cos dával za látku na tu střechovicu?Páč známí si stěžujou že je ten můj baldachýn lechtá na plešce 

 .
 
Je to taková látka s vrstvou molitanu. Mám od čalouníka, kterej mně dělá tyhle věci.
 
			 
			
					
				RRC
				Napsal: 04 kvě 2008 15:36
				od Neklan
				Je to fakt nádhera, škoda, že je z něho nakonec offroadová bestie a za chvíli bude mít pravděpodobně plno bojových šrámů. Když ty RRC v tom terénu tak dobře fungují... 

 . Nicméně toho mého RRC čeká po rekonstrukci jenom lehký greenlaning. Na off mám SIIA.
 
			 
			
					
				Re: RRC
				Napsal: 04 kvě 2008 15:45
				od jezbera ivan
				Neklan píše:Je to fakt nádhera, škoda, že je z něho nakonec offroadová bestie a za chvíli bude mít pravděpodobně plno bojových šrámů. Když ty RRC v tom terénu tak dobře fungují... 

 . Nicméně toho mého RRC čeká po rekonstrukci jenom lehký greenlaning. Na off mám SIIA.
 
Nie, nie, necaka ho nic strasneho, len obcasne ukajanie majitelovych offroadovych pohnutok v okoli chalupy!  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 kvě 2008 17:09
				od motohanz
				tomu se rika ZNOVUZROZENI.... 

 
			 
			
					
				Re: Záchrana jednoho Classica...
				Napsal: 04 čer 2009 16:21
				od jezbera ivan
				Nemal som cas v posledenej dobe sa tomuto vlaknu venovat, tak v kratkosti co sa dalej s tymto rangeom udialo.
Po Jirkovej renovacii som robil generalku motora - vybrus, nove piesty, loziska, tesnenia, vacka, rozvody, repas a uprava hlavy, vycistenie vstrekov, nova olej. pumpa, hydrostely, gufera, vsetko z RPi UK, a tiez nova vodna pumpa, chladic, vizkospojka..... Po zlozeni bol problem s davkovanim paliva, islo to stale hrozne nabohato, co po zlozitej diagnostike a laborovani vyustilo do novej riadiacej jednotky. Odvtedy to chodi dobre. Tiez som rad, ze povodny vyber verzie bez katalizatorov s "flapper type" vahou vzduchu sa osvedcil, lebo som sa este pred kupou docital, ze tento 3.5 V8 motor v tejto verzii sa da jazdit celkom ekonomicky. Pri beznom jazdeni  po ceste na 32" MTckach to zerie 12l benzinu, comu som sam zo zaciatku neveril ale je to tak!
			 
			
					
				Re: Záchrana jednoho Classica...
				Napsal: 23 čer 2009 23:18
				od Tom LTR
				krásná práce..kdo umí ten umí.
na brutální off by ho byla velká škoda
			 
			
					
				Re: Záchrana jednoho Classica...
				Napsal: 21 srp 2009 22:02
				od MOPADŽI
				Já také nestíhám všechny vlákna sledovat.
Krásný RR Clasic, jako od Klasika 

  Moc hezký...