Stránka 3 z 22
Napsal: 22 led 2009 17:19
od De Lite
To JiriN: u těch kol R10 je NUTNÉ, aby byly plněny dusíkem. Pokud je plníš jen vzduchem, tak jak jsou malé a jak je v nich vysoký tlak ( máš je foukat na 6 bar ), tak se ten vzduch vevnitř mimořádným způsobem zahřívá a dochází následně až k deformaci pneu, což se projevuje právě tím sjížděním vnitřní strany. Sám mám několik autopřepravníků a vleků, jak s R14, tak i s R10, ten rozdíl ve prospěch R10 je obrovský. Nicméně těm R10 je nutné věnovat náležitou péči, na 20.000 km na jednom přepravníku jsou pneu stále jak nové.
Napsal: 23 led 2009 23:23
od erik
Napsal: 01 úno 2009 18:57
od JiriN
To De Lite: děkuju za radu. Bohužel i přes to že foukám dusíkem a v pneumatikách mám duše, pořád mi ten tlak padá. Vždycky to nafoukám na 6,5 bar a když jezdím ty svoje 4tis km za měsíc, tak za ten měsícn mi tlak klesne tak na 3-5 bar a nevím jak tomu ucházení zabránit. Pokud máš nějakou vychytávku, sem s ní, bo já už ani nemusím v pneuservisu říkat co chci. Jak mě vidí, tahaj dusík.......
Možná mi to trochu utíká i tím, že téměř každý den s vlekem někde parkuju na nesmyslných místech: obrubníky, vyvýšené ostrůvky, otáčení vleku téměř na místě.......atd.
Jinak jízdní vlastnosti po silnici na těhle kolech jsou fakt nejlepší
Napsal: 03 úno 2009 08:19
od De Lite
Bohužel taktéž dofukujeme, nicméně pokles tlaku je tak jeden bar/měsíc. Na druhou stranu na přepravníkách nemám takový kilometrový nájezd jako ty.
Pro mne to nebyl problém, takže to ani neřeším. Samozřejmě, co provádíš s vlekem, tomu rozhodně nepřidá. A jak to komentují v pneuservisu?
Napsal: 05 úno 2009 13:52
od JiriN
V pneuservisu to komentují stejně jako všude jinde, kde se řeší "záhady": Jste první kdo má takový problém, s tím jsme se ještě nesetkali........ Jediný co vymysleli bylo, že tam dáme duše a nové ventilky a............. nepomhlo to.
Jinak je to výbornej pneuservis.
Napsal: 06 úno 2009 01:54
od Hovez
Co tam nalít UltraSeal? No motorce to docela fungovalo, zabránil většinou i ucházení dušových pneu nasazených jako bezdušových

Napsal: 06 úno 2009 09:52
od cyril
Jo jo.Nebo výrazně levnější OKO. Ultraseal do 5ti velkejch kol bude ranec peněz. Pro ty, co chtějí vědět více odkaz zde.
http://www.bezdefektu.unas.cz/kontakt.htm
Napsal: 06 úno 2009 10:41
od Defík
Me nekudy mizel vzduch z Endura a to at jsem menil duse jak jsem chtel tak kazdejch 14 dni foukat. nakonec jsem zkusil radu jednoho stareho pana a dal tam dovnitr trochu mleka a normalne s tim jezdil. Od te doby dofukuju jen kdyz menim plast.
Napsal: 06 úno 2009 11:11
od JiriN
Díky za tip na ten Ultrasel. Koukal jsem na
www.ultraseal.cz a podle nich ho v mém oblíbeném pneuservisu prodávají, tak se na to půjdu příští týden podívat. Pak napíšu jaký to mělo efekt.
Napsal: 07 úno 2009 10:16
od Old Black
Fakt to funguje? Před mnoha lety jsem viděl v reklamě, když do pneumatiky našili několik ran kal. .22 ... a nic!
Napsal: 07 úno 2009 11:16
od RudaK
Old Black píše:Fakt to funguje? Před mnoha lety jsem viděl v reklamě, když do pneumatiky našili několik ran kal. .22 ... a nic!
Tak to já slyším prvně.Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?

Napsal: 07 úno 2009 14:02
od OC
Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?
Pokud jde řeč o velkých gumách na auto (a ne malých na vlek), tak je dost sporné, zda to má smysl.
Ano, při píchnutí nějakým hřebíkem to pomůže dost spolehlivě. Ale píchnout nějakým hřebíkem velké MT nebo AT je skoro vyloučeno (jako jo, stát se to samozřejmě
může, ale ta pravdapodobnost je strašně malá).
Naproti tomu když skončíš
takto, jsou Ti všechny ultrasealy plat prtné.
Mne by spíše zajímalo, zda je k něčemu
toto; vyvažování velkých kol je vždy opičárna...
Napsal: 07 úno 2009 14:59
od RudaK
Jó rozumím.Tak až bude defekt,tak k vulkanizérovi.

Napsal: 22 úno 2009 08:01
od Richard B
Po tomto týždni mám skúsenosť s ťahaním prívesu menšieho asi 500kg
ale oto vo velmi náročných snehových podmienkach. Ťahal som ho 300km na chalupu a potom asi 1km dosť v náročnom teréne hlavne stúpaní v čerstvo napadanom snehu. V teréne to bez reťazí nejšlo ale oto som bol viacej prekvapený čo to po nahodení reťazí dokázalo. Predomnou ten terén nikto nešiel tak som si robil stopu. Na cestách kde sa dalo tak 110 - 120km/h( dialnica), na čisto zasnežených cestách max 80km/h. Na horských priechodoch pri 40km/h to už tá vlečka slušne tancovala. Priemerná spotreba vyšla asi 12,5L na 100km na celú cestu.
Napsal: 22 úno 2009 08:01
od Richard B
Ešte jedna fotka
Napsal: 22 úno 2009 22:59
od Frana
K tomu Ultrasealu - opravdu funguje, ale je zbytecne drahy. Uplne stejne poslouzi i pripravek OKO East, ktery je za cca tretinu ceny a dokonce krome barvy vypada uplne stejne.
http://www.oko-east.com/
Myslim, ze to potvrdi treba Rosi, ktery s tim loni jezdil po Albanii na Africe s poradnym hrebikem v zadnim kole...
Pokud by byl zajem, asi by bylo mozno na nakup tehle bezva veci do pneu udelat nejakou akci se slevou, vim na koho by se dalo obratit.
Napsal: 02 bře 2009 09:19
od Hovez
Tak jsem poprve otestoval tazne po mem konstrukcnim zasahu

A nic se neulomilo, tak to asi bude fungovat...
(koule musela jit o 15cm dolu kvuli zvedlemu podvozku. Ale asi i tak originalne musela byt dost vysoko, protoze tam mam jen 2´´ lift...)
Napsal: 02 bře 2009 20:21
od Jenda
...to je takovej jemnej pisecek,kterej se po nekolika km rozleze po obvodu pneu a nahradi tim klasicky vyvazeni.Nevim ale jestli se to tam nejak samo udrzi a nebo se pri kazdem rozjeti kolo vyvazi opet od zacatku.Tak nejak to funguje.
Honza
OC píše: Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?
Pokud jde řeč o velkých gumách na auto (a ne malých na vlek), tak je dost sporné, zda to má smysl.
Ano, při píchnutí nějakým hřebíkem to pomůže dost spolehlivě. Ale píchnout nějakým hřebíkem velké MT nebo AT je skoro vyloučeno (jako jo, stát se to samozřejmě
může, ale ta pravdapodobnost je strašně malá).
Naproti tomu když skončíš
takto, jsou Ti všechny ultrasealy plat prtné.
Mne by spíše zajímalo, zda je k něčemu
toto; vyvažování velkých kol je vždy opičárna...
Mobilhaim
Napsal: 14 bře 2009 16:00
od -buri-
Tak jsem vcera pretahl kamosovi na zahradu 8mi metrovyho drobecka.
Napsal: 14 bře 2009 16:06
od -buri-
dalsi