Stránka 3 z 4

Napsal: 13 čer 2007 10:22
od Stavros
Stando, zatim to nemam, ale udelame to s Renkem tak do 14 dnu, az se vratim ze svatebni cesty. Podle me to bude urcite lepsi, motor se jinak zasira tema spalinama co jsou zpet do motoru.

Napsal: 13 čer 2007 10:28
od discover
Pokud se jdes zenit, tak gratuluji a preji Vam stesti ...
Zpet k ventilu, jen dotaz. Myslis, ze neni dostacujici zaslepeni, jak to tu nekdo delal? Ale vic necham az na "potom", po onem provedeni.
Standa

Napsal: 13 čer 2007 10:33
od Stavros
Svatbu mam od soboty za sebou a s tim ventilem si myslim, ze se tam musi dat ta priruba, jako byla nekde na obrazku a ten konec ty slaby trubky zaslepit.

Napsal: 13 čer 2007 10:35
od Miloš II
Stavros píše:Svatbu mam od soboty za sebou a s tim ventilem si myslim, ze se tam musi dat ta priruba, jako byla nekde na obrazku a ten konec ty slaby trubky zaslepit.
Stavrosi vem to přes kopírák :idea: Du do toho taky :lol: MilošII

Napsal: 13 čer 2007 10:37
od discover
No, snad budes mit nekdy cas a po montazi se ozves. :wink: :lol: :lol:
Standa

Napsal: 13 čer 2007 10:37
od Stavros
OK, az prijedu z ty dovoleny, tak pak dam vedet, jak to chodi a jestli to k necemu je, ale podle me je vzdycky lepsi, kdyz do motoru nejde bordel uz jednou spalenej.

Napsal: 14 čer 2007 08:42
od Mirek70
je to rozhodně lepší - bláznivá ekologie je to jak když si dojdeš na WC pak příde ekolog a řekne škodí to přírodě třetinu musíš sníst. chudák motor

Napsal: 14 čer 2007 08:46
od Mirek70
já ty plastové zátky nemůžu povolit je tam pravý závit ?,který lord to vymyslel

Servis + Technická

Napsal: 19 čer 2007 18:49
od Miloš II
Tak jsem po olejích a technické dával jsem dle Admina tohle http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=399 tj. byl čas na všechny oleje v zadním diferáku jsem měl emulzi ale to jsem pořešil před třemi dny odvětráním difů a převodovek do šnorchlu. To vše i s filtry + olejovej do foroty a promazání kardanů a prací mě stálo 7.837,- a pořešení technické s emise 950.- pouze s třemi lehkými závadami :idea: :lol: Miloš II

Napsal: 05 lis 2007 12:25
od Stavros
premyslim o vymene oleju v prevodovkach, hlavni chci dat:

http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove- ... X-1L-.html

pridavnou:

http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove- ... X-1L-.html

Mam menit i v diferacich, mam najeto 120 tis.?

Napsal: 05 lis 2007 18:45
od RudaK
Stavrosi jestli si prasil ve vasru tak určitě kontrola,aby nebyla emulze. :wink: Ruda

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 07 črc 2010 12:28
od pidibi
...

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 25 pro 2010 22:25
od sloon
Jaký motorový olej je lepší do TD5ky plně syntetický nebo polosyntetický?
A jakou viskozitu teď na zimu?
Dík.

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 26 pro 2010 19:11
od Tomáš K
Sloone, podívej se do této sekce, http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=6&t=8947" onclick="window.open(this.href);return false; , hned na první stránce je tabulka nebo čti dál a stáhni si celý manuál TD5.

Do TD5 plná syntetika, na zimu 5W40.
( Béda Hudeček říkal: ...to víte, nemažete, klepe to ... )

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 17 lis 2011 16:51
od cejkou
Zdravím,
pro monohé možná triviálnost, já bych však nerad provedl něco špatně. Na disco II 2003 mi za běhu motoru a těsně po vypnutí kape nafta z palivového filtru. Zřemě volá po výměně. Prosím poradte jak vyměmním filtr sám, případně jak vypustím odkalovací komoru filtru (jak je zmíněno v úvodu). Co vše krom filtru musím pro výměnu zakoupit.
Díky
David

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 17 lis 2011 17:04
od pablo.gs
Filtr normálně vyšroubuješ rukou a nový rukou dotáhneš. Počítej s tím, že ti vyteče pár dcl nafty, tak si tam dej kbelík. Je dobrý nemít plnou nádrž.
Po výměně párkrát zapni a vypni na pár vteřin klíček aby si čerpadlo natáhlo naftu.

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 17 lis 2011 17:11
od cejkou
Díky za ujištění. A ten prvek na spodku filtru je taky na závit? tedy opět vyšroubuji a na nový filtr našroubuji? Co to vlastně je? vedou k tomu tři dráty.
(googlil jsem to, ale nic, proto se ptám)

David

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 17 lis 2011 18:01
od Benjamin
cejkou píše:Díky za ujištění. A ten prvek na spodku filtru je taky na závit? tedy opět vyšroubuji a na nový filtr našroubuji? Co to vlastně je? vedou k tomu tři dráty.
(googlil jsem to, ale nic, proto se ptám)

David
To je čidlo na usazenou vodu a nečistoty na spodku filtru z paliva. Pokud je tam voda nebo jiný bordel rozsvítí se ti oranžová kontrolka filtru na palubce, kdy je pak třeba to vyčistit. Tím se v podstatě odkaluje nádrž, protože Td5 oproti některým jiným LR nemá už odkalovací zátku přímo na nádrži. Myslím, že je to taky na závit, nebo s tím jen pootočíš, teď si nevybavím přesně. Ale není to žádná věda neboj se toho, nejdřív vycvakni konektor, pak odšroubuj tu plastovou odkalovací zátku a pak vyměň filtr. Bacha je tam malý kulatý těsnění mezi tou zátkou a filtrem, aby si ho neztratil až to vyndáš a začne týct nafta...konektor je pak dobrý třeba prostříkat wédéčkem než ho tam dáš zpět...

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 17 lis 2011 18:08
od cejkou
Díky za rady.

Re: Servisní interval Discovery II TD5

Napsal: 27 úno 2012 16:15
od mco
Jak je to s vymenou oleja (motor) - kazdych 20tis km alebo jeden rok - podla toho co nastane skor?
Alebo sa mam drzat tych 20k km?