Stránka 3 z 6

Napsal: 10 zář 2008 20:46
od karel
cyril píše:ty a¨samý plecháče co jsem tam měl teď s AT.
Jdeš do toho prsama to je fajn :mrgreen:

Napsal: 10 zář 2008 21:45
od eliott
Cyrile, koukám že ty řeči o tom že chceš jezdit jen ''soft'' off-road byly jen cliché :lol: . Jen aby se stím dalo jezdit po silnici, zažil jsem tady auto kde se snažili udělat superoffroad, a jízda po silnici je teď děs...

Napsal: 10 zář 2008 21:47
od karel
eliott píše:Cyrile, koukám že ty řeči o tom že chceš jezdit jen ''soft'' off-road byly jen cliché :lol: . Jen aby se stím dalo jezdit po silnici, zažil jsem tady auto kde se snažili udělat superoffroad, a jízda po silnici je teď děs...
které myslíš tím děsem, já jen abych věděl nač si dát třeba pozor :?: :wink:

Napsal: 10 zář 2008 22:00
od eliott
No auto je na silnici hrozně nestabilní, je zvedlé o cca 12 cm, jsou tam korekční ramena, nové tlumiče atd, ale jet s tím několik set km bych opravdu nechtěl... :evil:

Napsal: 10 zář 2008 22:11
od karel
eliott píše:No auto je na silnici hrozně nestabilní, je zvedlé o cca 12 cm, jsou tam korekční ramena, nové tlumiče atd, ale jet s tím několik set km bych opravdu nechtěl... :evil:
Těch 12 cm je pouze na tlumičích nebo nějaká kombinace typu lift + bodylift + větší gumy ?
Mám momentálně nazvedáno o 10 cm 5 gumy + 5 lift a půjdu ještě + 5 cm BL.Přitom jsem samozřejmě rozšířil asi o 22 cm takže auto je stabilní, ale není moc spolujezdců, kteří by se mnou jeli :lol:

Napsal: 10 zář 2008 22:34
od low
karel: jaaaa bych jel :)))

Napsal: 11 zář 2008 11:49
od eliott
Je to právě vše na pružinách + gumy 238/85

Napsal: 11 zář 2008 12:20
od karel
eliott píše:Je to právě vše na pružinách + gumy 238/85
Jo to je možné, třeba Rovertym prodává i 5" lift za cca 2800 $ , ale to už je moc, když gumy 235/85/16 dostaneš i na 2"

Napsal: 11 zář 2008 23:56
od cyril
eliott píše:Cyrile, koukám že ty řeči o tom že chceš jezdit jen ''soft'' off-road byly jen cliché :lol: . Jen aby se stím dalo jezdit po silnici, zažil jsem tady auto kde se snažili udělat superoffroad, a jízda po silnici je teď děs...
ahojdos amigos. není to klíšé.. :lol: jenom chci bejt přípravenej jako správnej skaut.... :oops: pokud se projeví tyhle nový gumy jako nesprávný, půjdou do komise a původní 245 zaujmou zpátky svoje místo.
Pružiny vpředu měním jenom proto, že se v kombinaci s těžším nárazníkem a navijákem nějak odporoučely k zemi. Na 2" liftu trvám a výš to určitě nechci. Nic nereklamuju ani nehudruju...pouze zkoumám možnosti. Jestli bude geometrie v prdddd tak jdu zpátky na původní nastavení, jen nechám ty silnější pružiny. Bude to prej s těmi novými dle Jirky trochu tvrdší, ale to nevadí. :D
Už se na to těším.

Napsal: 12 zář 2008 08:05
od eliott
nechám ty silnější pružiny
No ale budou vypadávat při maximálním křížení...

Napsal: 12 zář 2008 08:20
od cyril
jestli jsem dával pozor při čtení fóra a debatách s tebou nebo jirkou, tak by vypadávat neměly, páč tlumiče zůstanou ty krátký od tebe. Nedaj pružině při křížení víc místa než má teď. Pružina bude rozměrově stejná, pouze tvrdší, tedy bude držet auto nahoře i s tou váhou co jsem jí naložil na hřbet... Pokud jsem nedával pozor a pružina bude vypadávat, přijde tam ten trn nebo reset a krok zpátky.. :oops:

Napsal: 12 zář 2008 08:35
od eliott
No tlumiče máš +2" a mám za to, že pružina od Britpartu je sice tvrdší, ale tkratší než ta co tam máš teď.

Napsal: 12 zář 2008 08:36
od eliott
Navíc čím tvrdší pružina, tím horší křížení, to už bych spíš dal podložky pod dolní misku, předpoklédám, že se nebavíme o vís jak 3cm.

Napsal: 12 zář 2008 08:38
od cyril
no tak bude zábava....nějak to dopadne. Dám vědět hned jak zjistíme skutečný stav věci. montáž ale proběhne až po 22.9. Páč dovolenáááááááá :lol: zdarec pánové.
Vidím, že jsi tam ještě něco dopsal tak to doplním..
Pružinu dávám jinou jen proto, že je předek dost spadlý ..viz foto výše
a aby se tam hlavně vešly pneumatiky 235/80/16 MT který chci do rumunska kam se chystáme někdy v listopadu. Na AT by to v blátě nemuselo dopadnout. Jestli moje dodatečný úpravy neklapnou, bude to smůla ale žádná tragédie. Jirka však tvrdí, že po dalších mírnejch úpravách plechů blatníku to půjde.
Tak jsem taky sám zvědavej.

Napsal: 12 zář 2008 13:38
od Land Jirka
eliott píše:No tlumiče máš +2" a mám za to, že pružina od Britpartu je sice tvrdší, ale tkratší než ta co tam máš teď.
Tlumiče co má Cyril jsou stejné délky jako origo.

Napsal: 12 zář 2008 13:39
od karel
Land Jirka píše:
eliott píše:No tlumiče máš +2" a mám za to, že pružina od Britpartu je sice tvrdší, ale tkratší než ta co tam máš teď.
Tlumiče co má Cyril jsou stejné délky jako origo.
Tak co to je proboha za lift, když pružiny neodpovídají tlumičům :roll:

Napsal: 12 zář 2008 13:42
od Land Jirka
eliott píše:
nechám ty silnější pružiny
No ale budou vypadávat při maximálním křížení...
Nic vepředu vypadávat nebude, ani s delšíma tlumičema. :!:

Napsal: 12 zář 2008 13:46
od Land Jirka
Karle oni je tam angláni dávaj na liftový sady, ale já ty tlumiče mám změřený a i někde píšou, že" i při standartní délce jsou vhodné na dvoupalcový lift"
Bavíme se o Britpart super gaz
eliott píše: mám za to, že pružina od Britpartu je sice tvrdší, ale tkratší než ta co tam máš teď.
V tomhle máš naprostou pravdu pružina Britpart je kratší než Bermach, ale tvrdší.

Napsal: 12 zář 2008 13:55
od Land Jirka
eliott píše:Navíc čím tvrdší pružina, tím horší křížení, to už bych spíš dal podložky pod dolní misku, předpoklédám, že se nebavíme o vís jak 3cm.
eliott píše:Prosím nepropagovat podložky, je to to nejhorší řešení :evil: . Když se auto zvedá, je třeba tát tužší pružiny, aby se auto s vyžším těžištěm dalo normálně ovládat. Zároveň by to chtělo disky s menším ET a tužší tlumiče... 2'' lift nepotřebuje delší hadice.
Patriku,Patriku, někdy si trochu odporuješ..... :lol:

Zvedal jsem už několik desítek Land Roverů takže trochu vím jak na to :idea: co a jak funguje s jakejma pružinama a tlumičema.
Mám vyzkoušené skoro všechny značky (Britpart, Koni, de Carbon, Iron man, Pro comt atd, stejně tak pružiny).
Do offroad aut dělám víc než 15 let. :wink:

Napsal: 12 zář 2008 16:16
od eliott
No nechci se hádat, ale jak Bearmach tak Britpart jsou tvrdší než originál, a sám uznáš, že pro křížení platí že čím delší pružina, tím lepší. Pokud má být dlouhá pružina po zatížení stejně dlouhá jako krátká, musí být logicky měkčí.