Napsal: 22 srp 2008 16:16
Hoši kuva, je třeba trochu žít. Furt nějaké chechtáky řešíte.....
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Karel to určitě neřeší, tomu V8 žere i kopřivy na zahradě a pořád Disco má. Jinak už by dávno jezdil ve Fiat 500Luboš M. píše:Hoši kuva, je třeba trochu žít. Furt nějaké chechtáky řešíte.....
Rover to napsal jako správný Land Lower a když jsem jeho vyznání četl, říkal jsem si, že mi nebude ani vadit, pokud Camelku neprodám i když jsem dal inzerát že ji i vyměním za Defendra 110.Rover píše:Teda že bych měl jezdit autem, na které když se jen podívám tak bleju, jenom abych si myslel, že ušetřím na naftě nebo benzínu, to si teda fakt budu dál jezdit s 300Tdi svých 120 po dálnici a spotřebou kolem devíti litrů. Nikdy bych nevyměnil a nikdy bych si něco takového nekoupil. Všechna moje auta zestárnou se mnou a budou pořád v té nejlepší kondici. Subjektivně pro mně je jak RRC, tak DI a srdečně hlavně Def to nejlepší co může být. A že když jedu na dovolenou tak přijedu o pár hodin později než někdo s ochcávkou to mně fakt netrápí. Zase se mně jede pohodlně, z auta je vidět, mám auto s duší a vůbec. Dvakrát jsem kdysi v práci musel jet asi 40km s hnůjsterem a byl jsem rozlámanej jak po 400km s svým LR Series 2. Nehledě na to, že z toho není vůbec vidět ven.
Je třeba si dát otázku,proč jsem na tomto foru? proč píši každá den do tohoto fora? proč mám Landyho? proč jsem na tomto světě? JÁ, A SPOUSTU JINÝCH TADY ZNÁME ODPOVEĎ: LAND ROVER JE ŽIVOTNÍ STYL KTERÝ ŽIJEM A CHCEME ŽÍT.Rover píše:Teda že bych měl jezdit autem, na které když se jen podívám tak bleju, jenom abych si myslel, že ušetřím na naftě nebo benzínu, to si teda fakt budu dál jezdit s 300Tdi svých 120 po dálnici a spotřebou kolem devíti litrů. Nikdy bych nevyměnil a nikdy bych si něco takového nekoupil. Všechna moje auta zestárnou se mnou a budou pořád v té nejlepší kondici. Subjektivně pro mně je jak RRC, tak DI a srdečně hlavně Def to nejlepší co může být. A že když jedu na dovolenou tak přijedu o pár hodin později než někdo s ochcávkou to mně fakt netrápí. Zase se mně jede pohodlně, z auta je vidět, mám auto s duší a vůbec. Dvakrát jsem kdysi v práci musel jet asi 40km s hnůjsterem a byl jsem rozlámanej jak po 400km s svým LR Series 2. Nehledě na to, že z toho není vůbec vidět ven.
Lépe si udělat srovnání a povozit se i s Discoverou, navíc má lepší parametry na tažnémleo32 píše:tak jak to tak vidim,tak LR je spise hodne terenni vuz.byl jsem se povozit toyotou land cruise 90 a to je na silnici hodne prijemne auto.potrebuji auto ktere bude mit min.2500kg na TZ zarizeni.takze rady tipu koupit ochcavku nepripadaji v uvahu.
jj, jiný věci se stávají zase jiným lidemlow píše:nektere veci se stavaji jenom nekterym lidem
po 30ti letech ježdění jsem jedinkrát klepal na bránu tam nahoře, když se mi za Freealandym, asi smíchy, roztancoval vozík s tunou dřeva. Ale tažné jsem nedal pryč, pryč jsem dal Free a koupil těžší kalibr-Camel. Vozík jem zapřahl od té doby jen jednou. Nicméně musím přiznat, že to byla moje chyba, jednak jsem si dřevo naložil, jak idiot a navíc vozík jsem si půjčil takový ten, co se kroutí už když jede bez nákladu.Jarys píše:No jestli se mi někdy auto vrátí ze servisu, tak bych rád tažné shodil. Patřím bohužel mezi lidi, kterým se to stává![]()
Ale napřed musím najít způsob jak to vzadu zakrytovat a udělat nárazník, tak aby se mi vše líbilo a funkčnost (úhel) se zlepšil.