Stránka 3 z 4

Přesunuto z trubkového nárazníku ;-)

Napsal: 17 pro 2008 09:03
od yorkin
No právě, kdybych chtěl závodit, koupím dvě arbčka a neřeším nic. Já jsem ovšem kochací typ, takže potřebuju uzávěrku na to, když se dostanu na blátivé cestě jednou stranou auta do nějakého blivajzu a ty kola se mi jen bezmocně otáčí, aby mě druhá strana (aspoň jedno kolo :-)) dostala ven. A na to mi přijde Detroit OK :?:

Napsal: 17 pro 2008 13:26
od RudaK
V maglajzu,při kochačce mi zabíraj 3 kola :P . Některé přední a vobje zadní. :wink: Asi tak. ( Detroit :!: ) Taky nejsu závodník. :shock: Jak sem už psal na silnici necítím žádný rozdíl .

Napsal: 17 pro 2008 14:07
od karel
Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:

Napsal: 17 pro 2008 15:00
od teslo
karel píše:Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:
Ono detroit, ako uz bolo povedane je v podstate zubova spojka, ktora za urcitych okolnosti vie preskocit. A to ju prirodzene opotrebovava. Kolko ale trva jej opotrebenie natolko kym sa znici je otazne. A myslim si ze to kludne moze byt velmi velmi dlho.

Napsal: 17 pro 2008 17:51
od RudaK
teslo píše:
karel píše:Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:
Ono detroit, ako uz bolo povedane je v podstate zubova spojka, ktora za urcitych okolnosti vie preskocit. A to ju prirodzene opotrebovava. Kolko ale trva jej opotrebenie natolko kym sa znici je otazne. A myslim si ze to kludne moze byt velmi velmi dlho.



To je dobrá zráva :wink: .

Napsal: 17 pro 2008 19:12
od Land Jirka
Detroit se používá hlavně v emerice, kde jsou zvyklí při řízení moc nepřemýšlet a mají rádi věci , které fungují samy.
Detroit se používá i ve vojenkejch autech a do některých náklaďáků se dává už ve výrobě. Takže asi něco vydrží.
Sám jsem rozdělával nápravu, kde jsem ho montoval před 150000 km a nic mu nebylo.
Myslím si, že vydrží v terénu víc, než dvosatelitovej origo dif.

Napsal: 20 led 2009 09:50
od teslo
Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:

Napsal: 20 led 2009 11:04
od DanoDEF
teslo píše:Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:
... strasne... uz aj Australia prechadza na plast.

... riesis reklamaciu ?

Napsal: 20 led 2009 11:18
od yorkin
že by tam dali tentokrát moc těch klokaních bobků, co činí všechny výrobky arb naprosto nedostižné a vyvážitelné zlatem (zejm. u "oficiálních" dovozců do ČR) ;-) :lol:

Napsal: 20 led 2009 11:28
od teslo
DanoDEF píše:
teslo píše:Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:
... strasne... uz aj Australia prechadza na plast.

... riesis reklamaciu ?
nie, riesim nahradny diel...60 libier aj s dopravou.

Napsal: 20 led 2009 11:50
od Mešky
Ať hledám jak hledám, řešila se tady před časem pevnost poloos. Někdo sem dal tabulku z testů pevnosti. Nemůžu to najít, kdo to byl? Budu dávat špéry dopředu i dozadu a tohle bylo zajímavý. Dík.

Napsal: 20 led 2009 12:02
od karel
Mešky píše:Ať hledám jak hledám, řešila se tady před časem pevnost poloos. Někdo sem dal tabulku z testů pevnosti. Nemůžu to najít, kdo to byl? Budu dávat špéry dopředu i dozadu a tohle bylo zajímavý. Dík.
Psal to právě Teslo a já odkaz je tady
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ost+poloos

Napsal: 20 led 2009 12:31
od teslo
Doteraz som ukrutil iba jednu 10-drazkovu poloos( prednu). Snazim sa nejazdit nez mozgu, ale ze by som to nejako setril sa neda povedat.
Co vidim ako vacsi problem je pevnost standardnych diferakov, resp. vnutorne satelity.

Napsal: 20 led 2009 14:55
od DanoDEF
teslo píše: Co vidim ako vacsi problem je pevnost standardnych diferakov, resp. vnutorne satelity.
... no u RRC to hej ale prave ARB to riesilo tak preco ti to teraz ulomilo ? jedine asi nejaka vnutorna vada...

... co vnutro uzavierky je OK ?

Napsal: 20 led 2009 15:03
od Mešky
Právě se pouštíme do classica 200Tdi rok 93, a představu mám pneu 285/75R16 BFG MT, příd. prevodovka Defender, vzadu Detroit Locker, vpředu ARB, časem pevnostní poloosy(podle toho jak budou originály držet).

Napsal: 20 led 2009 15:49
od teslo
DanoDEF píše: ... no u RRC to hej ale prave ARB to riesilo tak preco ti to teraz ulomilo ? jedine asi nejaka vnutorna vada...

... co vnutro uzavierky je OK ?
Asi naozaj nejaka vnutorna vada. To som este nikde nevidel, aby sa ulomilo to co ma byt prave to najpevnejsie...

zvysok uzavierky vyzera byt OK. Este ho ale podrobim dokladnejsiemu skumaniu. Najvaciu starost mi robi prave druha strana( s loziskom), aby nebola rovnako nacata kedze cely diferak sa pravdepodobne vzpriecil...

Re: detroit uzávěrky

Napsal: 19 črc 2011 17:03
od Miky_CZ
je nejaka jina moznost rozchodit zaseknuty detroit bez toho abych cely diferak musel rozdelat?

co se tam vubec muze zaseknout?

V difu zmrzla voda a od te doby nefunguje

Re: detroit uzávěrky

Napsal: 19 črc 2011 17:43
od MadTom
Jestli tam zmrzla voda, tak tam asi byla a mohlo tam někco i pěkně zreznout. A pokud by to bylo v nějaké úzkém místě, tak se to potom přestane hýbat. Osobně bych to rozebral.

Re: detroit uzávěrky

Napsal: 19 črc 2011 18:24
od Miky_CZ
no prave mam pocit ze mezi ty dve kola se ten olej nedostane protoze jsou tesne u sebe, i kdyz to v nem bylo ponorene dva dny

Re: detroit uzávěrky

Napsal: 19 črc 2011 23:22
od Miky_CZ
spis by me teda zajimalo co se tam vubec mohlo zaseknout a jestli uz se to nekomu stalo