Stránka 3 z 15

Napsal: 24 úno 2009 21:40
od Stavros
zacal si pekne, kazdopadne pristup k te pacce byt musi, prepina se s ni volnobezka. Mezi ty drzaky udelas plotnu, vyuzij tech original der od narazniku a zacni to stavet kolem toho. Snaz se mit ten navijak co nejvic vzadu, kvuli najezdovymu uhlu. Neudelej to moc tezky, at ti to na tech origo pruzinach, co maj asi i dost najeto nespadlo uplne na hubu.

Napsal: 24 úno 2009 21:46
od PavelU
Pokud dá pevnostní nárazník a ještě naviják, pružiny budou muset být jiné. Na originálních by to moc dobře nejezdilo. :!:

Napsal: 24 úno 2009 21:51
od Stavros
ono to spadne jenom o malo, ale hrozne to bude tahat za predek jakoby po tecne ven ze zatacky.

Napsal: 24 úno 2009 22:13
od PavelU
Přesně o to jde, pružiny nebudou fungovat jak mají a řízení nebude nic moc. O kolik to spadne dolů nevím, jenom jsem chtěl upozornit na nutnost použití správných pružin. :wink:

Co tam mám dát za pružiny

Napsal: 25 úno 2009 06:36
od Kubas38
Jaky pružiny tam mám dát? Kolik stojí? :!:

Napsal: 25 úno 2009 09:23
od PavelU
Záleží jestli budeš mít standartní výšku, nebo budeš zvedat, to se pak mění i tlumiče ....

standartní

Napsal: 25 úno 2009 10:19
od Kubas38
Dám tam standart. kolik stojí a kde se daj koupit?

Napsal: 25 úno 2009 11:05
od PavelU
Já si myslím, že se ti někdo z kluků ozve, nebo zkus kontaktovat třeba Land Jirku a ten ti určitě dobře poradí i pružiny sežene.
Dával jsem na DII pružiny od Old Man Emu, ale nemůžu u nich najít se standarní výškou a potřebným zatížením.

Napsal: 26 úno 2009 11:27
od PavelU
Tady na těchto stránkách https://www.expeditionexchange.com/ome/indexsprings.htm doporučují pružiny OME751, auto se zvedne asi jenom o 1" a to by měly zvládnout orig. tlumiče.

Co máš vzadu, pružiny nebo měchy a proč vlastně nechceš discošku zvednout?

Disco

Napsal: 26 úno 2009 13:24
od Kubas38
Vzadu mám měchy a nechci to zvedat protože občas jedu do německa nebo rakouska a přitáhnu za diskoškou na panváglu nějaký auto tak proto!

Nechci je moc dráždit. Četník je četník a obzvláště rakouskej!

Napsal: 26 úno 2009 13:54
od PavelU
Jestli máš měchy o to je to jednodušší, zvednutí o 1" nikdo nepozná a výška na měchách jde nastavit, tlumiče můžou zůstat původní. A nebo nechej ty co tam máš a uvidíš jak se to bude chovat. Já jsem taky asi rok jezdil na pružinách s vyšším zatížením bez pevnostního nárazníku a navijáku(tedy bez toho zatížení) a naučil se to auto řídit, ale není to ono.

Napsal: 26 úno 2009 16:17
od Stavros
policii je prece jedno, jak mas auto vysoky, o tom prece na stk neni nikde ani reci, pokud mas jiny kola, pak muze byt problem, jinak ne.

Pomalu ale jistě

Napsal: 27 úno 2009 19:59
od Kubas38
Dneska jsem strávil měřením a přípravou plotny + rozměřením výztuh nárazníku cca3,5h
zatím to docela jde počítám že příštíští týden cca do čtvrtka to bude hotový komplet ( před nástřikem)

Ještě dotaz - s nádobkou na ostřikovače se něco dělá nebo jí kopíruje nárazník_
Zdá se mě že kdyby tam nebyla tak můžu jít blíž a bude větší nájedovej úhel :?:

Tak zatím práci čest

Napsal: 27 úno 2009 21:18
od -buri-
Nemas ten navijak moc nizko? Kvuli najezdovymu uhlu.

Napsal: 27 úno 2009 22:38
od Stavros
zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.

Napsal: 28 úno 2009 08:31
od Kubas38
Stavros píše:zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.
Ahoj páka na přepínání je asi cca 2cm pod horní hranou nárazníku bude tam kapsa aby se to dalo ovládat. Jinak jsem na výšku zatím o cca8cm výš než na původním plastu. Tak uvidíme jak se zadaří.

8)

Napsal: 28 úno 2009 10:44
od PavelU
Nádobku k ostřikovačům má dobře vyřešenou Devon, třeba jako inspirace tady http://www.devon4x4.com/products_a/p526 ... sco-2.html

Napsal: 02 bře 2009 22:35
od cyril
No vidím, že se to pohlo...blahopřeji, vypadá to nadějně... 8)
Nárazník udělej opravdu pořádně. Jestli jej chceš mít pořádnej a chceš nějakej třeba i prodat. Myslím někomu, kdo jenom nechce pouštět hrůzu na školáky pelášící domů z družiny.... :lol:
Moje nejnovější zkušenosti z právě ukončeného výletu po UA/RO.
Když se mi v terénu (D1) svlékla guma a kluci mi to zvedali tím "Highliftem" (?) takovým tím pákovým velikánským heverem, včetně nástavce do otvorů v pevnostním nárazníku Britpart, celý se nepatrně vyhnul a díky tomu, že na něj mám přivařený ochranný rám, nešla mi už zavřít kapota. (byla otevřená protože jsme používali naviják...kabel, spínač a td..) Po použití navijáku se to při tahu opět srovnalo, takže dobrý, ale Britpart docela zklamání. Mimimálně navijákovou desku a místa pro hever udělej pořádně pevný. Tedy radši všechno. :lol: Jinak počítej, že ti celý předek po montáži pevnosťáku s navijákem spadne dolů. Udělalo mi to taky, a to dost hodně i při souběžném 2" liftu. Nakonec jsem ty slabé pružiny vyhodil a dal tvrdší. Není to legrace, ale držím ti palce.

Dík za radu

Napsal: 03 bře 2009 11:24
od Kubas38
Mám výztuhy na přední a vrchní díl . Teď bádám nad výztuhama do boku . Pořád mi tam překáží ta nádobka na ostřikovače ale nějak to vyřeším.
pohrávám si s myšlenkou dát " měchy dopředu" nemá s tím někdo zkušenosti !
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?:
Měchy mám doma nový jen nevím jak je to s rozvodem vzduchu jestli to zvládne jeden kompresor a tak . že bych si to mohl libovolně přizvednout při jízdě do terénu a naopak na silnici. Akorát nevím jak by se s tím prala hydraulika AC... Poraďte

dík a čau :shock:

Napsal: 03 bře 2009 16:22
od Stavros
co je to za material, desitka? To je zbytecne silny, vzdyt ram je tak maximalne dvojka.
Co to tam mas na bokach ty dve derovany platle, jak budes pokracovat?