Stránka 3 z 4

Napsal: 27 led 2007 22:26
od coroner
Jirka píše:Tak kdyz benzin, tak sem jeden kousek nasel http://www.dobrakoupe.cz/land-rover/lan ... dCar=94103
akorat ze je to 96´ . Ale auto 256000 Sk + plyn 60000 Sk + znacky,prepis ... 10000 Sk Dobra cena 326000 Sk
Tak tohle auto stojí v bazaru v Pardubicích, kde jsem se na něj byl podívat a tady na fóru o něm píšu a je tam i moje hodnocení stavu. Fuj teda, třeba - urvaný vršek schránky mezi sedadly, na přední masce snad není jedinej neulomenej plast v místě okolo šroubů, příšerně řešený a asi i dost kontraproduktivní dual battery setup (ikdyž takhle vznešeně bych tu prasárnu nenazýval), spousta oděrek a rýh, kůže ve špatném stavu. Co řval počítač jsem tu taky popisoval a hlavně asi pořád nejede. Protože když jsem nasrán odcházel slíbili, že zavolají až se jim ho podaří zpojízdnit a doposud nic. Takže pokud jsem tě ještě neodradil, tak než se na něj pojedeš podívat pořádně! se ujisti, že je aspoň v chodu. Já to měl necelých 100km, tak to ani nenaštve, ale jet tam ze Slovenska, zabíjel bych.

Napsal: 28 led 2007 20:55
od Návštěvník
teslo píše: A spotreba nieje nijak tragicka ani pri 4.0. A ak to das na LPG, tak mas po probleme. Akurat nadrz v kufri, ale to sa tiez da vymysliet "na mieru".

.
Kdyby někdo uvažoval o plynu, znám firmu ve Zlíně, která má s RR zkušennosti a dává to místo rezervy. Docela příjemný, že člověk nepřijde o kufr. Zítra sem dám link. Cena je okolo 50000,-

Mimochodem, jak to má udělaný Elliot a nevíš kolik za to dal

Napsal: 28 led 2007 21:00
od OC
Anonymous píše:...Mimochodem, jak to má udělaný Elliot a nevíš kolik za to dal
Místo reservy. (Ostatní nevím, to už musí říci kdyžtak sám.)

Já nevím, ono je to složité. Po silnici je reservu dost zbytečná, to je fakt. Ale Rangie není jen na silnici, a naopak do terénu bych já osobně reservu vozil i kdybych měl automatické dofukování za jízdy ;) A také občas parkuji pod zemí, což s plynem není úplně kosher...

Já se zatím držím benzinu. Ale uvidíme časem; rozhodně pro ty, kdo toho najezdí hodně, je plyn daleko lepší řešení než kadlekadle. Přidaný akční radius také není zanedbatelný, samozřejmě.

Napsal: 28 led 2007 21:09
od Badus
OC píše:
Anonymous píše:...Mimochodem, jak to má udělaný Elliot a nevíš kolik za to dal
Místo reservy. (Ostatní nevím, to už musí říci kdyžtak sám.)

Já nevím, ono je to složité. Po silnici je reservu dost zbytečná, to je fakt. Ale Rangie není jen na silnici, a naopak do terénu bych já osobně reservu vozil i kdybych měl automatické dofukování za jízdy ;) A také občas parkuji pod zemí, což s plynem není úplně kosher....
No právě, ale pořád si říkám, že je lepší vozit rezervu v kufru a mít možnost jí kdykoli posunout, vyndat nebo prostě nevzít, když je potřeba hodne místa, než tam mít nádrž... no ale uvidíme...
Jak je to vubec s parkováním v garážích? To je asi fakt dost problém co?

Napsal: 29 led 2007 09:47
od Jirka
coroner píše:
Jirka píše:Tak kdyz benzin, tak sem jeden kousek nasel http://www.dobrakoupe.cz/land-rover/lan ... dCar=94103
akorat ze je to 96´ . Ale auto 256000 Sk + plyn 60000 Sk + znacky,prepis ... 10000 Sk Dobra cena 326000 Sk
Tak tohle auto stojí v bazaru v Pardubicích, kde jsem se na něj byl podívat a tady na fóru o něm píšu a je tam i moje hodnocení stavu. Fuj teda, třeba - urvaný vršek schránky mezi sedadly, na přední masce snad není jedinej neulomenej plast v místě okolo šroubů, příšerně řešený a asi i dost kontraproduktivní dual battery setup (ikdyž takhle vznešeně bych tu prasárnu nenazýval), spousta oděrek a rýh, kůže ve špatném stavu. Co řval počítač jsem tu taky popisoval a hlavně asi pořád nejede. Protože když jsem nasrán odcházel slíbili, že zavolají až se jim ho podaří zpojízdnit a doposud nic. Takže pokud jsem tě ještě neodradil, tak než se na něj pojedeš podívat pořádně! se ujisti, že je aspoň v chodu. Já to měl necelých 100km, tak to ani nenaštve, ale jet tam ze Slovenska, zabíjel bych.
Dik za info. Nejak mi ten tvuj popis tady unikl. Presne kvuli tomu jsem zakladal todle forum

Tak uz nevim

Napsal: 31 led 2007 13:39
od Jirka
Nechavam si posilat z internetu ruzne nabidky na RR. Podelim se s vami o jednu takovou:
Nabidka:rok výroby 1997

počet predch. majiteľov: 1
Výbava:
ABS, Airbag spolujazdca, Airbag vodiča, Alarm, Posilňovač riadenia
Centrálne zamykanie, Diaľkové ovládanie, Elektrické okná 4x, Elektrické sedadlá, Elektrické zrkadlá, Klimatizácia 2 zónová, Kožený interiér, Navigačný systém, Rádio s CD, Tónované sklá, Vyhrievané sedadlá
Hliníkové disky, Servisná knižka, Strešné okno vzduchom odpružený podvozok, ťažné 3,5 tony, vyhrievané čelné sklo, 100% stav

Moje odpoved:Dakujem za ponuku. Z vasho popisu nieje jasne, ci sa jedna o diesel alebo benzin. Predpokladam podla vybavy, ze benzin. CHcel by som sa opytat, ci je vozidlo po technickej stranke 100% v poriadku( motor, prevodovka, mechy, elektronika), a ci navigacia ma mapove podklady SR, CR
>
>Dakujem
>Novak
Jeho odpoved:Dobrý deň,



ide o Land Rover Range Rover 2,5 DSE kombi 4x4, A4.

Motoricky je auto v maximálnom poriadku. Auto nebolo búrané. Navigácia má CD na Nemecko, Švajčiarsko, Rakúsko. Navigácia na SR a ČR stojí asi 2.500,- Sk.

Drobné vady:

- na ľavých zadných dverách je vypuklina asi vo veľkosti 10 korunáčky

- mechy na pravej strane vpredu asi po 24 hodinách nečinnosti klesnú.

Predávajúci je ochotný na základe týchto vád znížiť cenu na 370 tis. Sk.


Ak by ste mali záujem o leasing, ak ste živnostník alebo máte s.r.o., viem Vám ponúknuť financovanie bez daňových dokladov.

S pozdravom



Ing. Rastislav Šafranko
:idea:

Napsal: 31 led 2007 13:40
od Jirka
Jeste jsem zapomnel:
cena:
380.000,-
počet kilometrov: 144 000 km

Re: Tak uz nevim

Napsal: 31 led 2007 14:12
od coroner
Jirka píše:Nechavam si posilat z internetu ruzne nabidky na RR. Podelim se s vami o jednu takovou:
Nabidka:rok výroby 1997

počet predch. majiteľov: 1
Výbava:
ABS, Airbag spolujazdca, Airbag vodiča, Alarm, Posilňovač riadenia
Centrálne zamykanie, Diaľkové ovládanie, Elektrické okná 4x, Elektrické sedadlá, Elektrické zrkadlá, Klimatizácia 2 zónová, Kožený interiér, Navigačný systém, Rádio s CD, Tónované sklá, Vyhrievané sedadlá
Hliníkové disky, Servisná knižka, Strešné okno vzduchom odpružený podvozok, ťažné 3,5 tony, vyhrievané čelné sklo, 100% stav

Moje odpoved:Dakujem za ponuku. Z vasho popisu nieje jasne, ci sa jedna o diesel alebo benzin. Predpokladam podla vybavy, ze benzin. CHcel by som sa opytat, ci je vozidlo po technickej stranke 100% v poriadku( motor, prevodovka, mechy, elektronika), a ci navigacia ma mapove podklady SR, CR
>
>Dakujem
>Novak
Jeho odpoved:Dobrý deň,



ide o Land Rover Range Rover 2,5 DSE kombi 4x4, A4.

Motoricky je auto v maximálnom poriadku. Auto nebolo búrané. Navigácia má CD na Nemecko, Švajčiarsko, Rakúsko. Navigácia na SR a ČR stojí asi 2.500,- Sk.

Drobné vady:

- na ľavých zadných dverách je vypuklina asi vo veľkosti 10 korunáčky

- mechy na pravej strane vpredu asi po 24 hodinách nečinnosti klesnú.

Predávajúci je ochotný na základe týchto vád znížiť cenu na 370 tis. Sk.


Ak by ste mali záujem o leasing, ak ste živnostník alebo máte s.r.o., viem Vám ponúknuť financovanie bez daňových dokladov.

S pozdravom



Ing. Rastislav Šafranko
:idea:
No zní to pěkně a pokud tedy vázně chceš diesela a nemáš to k němu přes půl světa, tak bych se na něj určitě zajel podívat.
Ty měchy bych neřešil, pokud klesá 24h a po nastartování okamžitě zvedne, tak bych tomu nevěnoval pozornost.
Co se týká navigace a mapových podkladů je to dost bída. Mám poměrně aktuální verzi a zná mezi městy jen dálnice, sem tam první třídu. Takže když jedu např. ze Žďáru n.S. do Brna a nejedu po dálnici, tak mi to hlásí vozidlo je mimo oblast mapy, dokud nepřijedu na kraj Brna. Ale města zpracované velmi pěkně, třeba v Brně mě to navedlo do všech ulic, do kterých jsem chtěl, ve většině ulic to zná i čísla domů. Mimo město, katastrofa.

P.S. Kdyby náhodou někdo měl CD s jazyky do navigace obsahující český jazyk, tak ať se mi prosím ozve.

Napsal: 31 led 2007 14:19
od OC
Admin to bude vědět přesněji, já mám ale obavu, že firemní navigace v RR prostě pořádnou databázi pro divoký Východ od Aše dál nemá a hnedtak mít nebude.

Ostatně jeden z důvodů (nikoli jediný a nikoli hlavní) proč chci vestavět do auta počítač je pořádná navigace bez nesmyslných omezení, daných firemním software té které konkétní automobilky :)

Napsal: 31 led 2007 18:48
od Jirka
Ten pocitac se mi celkem libi. O necem takovem jsem ochoton uvazovat. Predpokladana cena?
Co se tyka ty nabidky, dal jsem to sem proto, ze je do oci bijici vohnoutstvi napsat auto v 100% stavu a pri blizsi otazce priznat problem s mechama. Ja osobne nechci auto, ktery pres noc pada. To auto ma byt mimo jine imidzovka, podnikam a dost cestuju a nepotrebuju az pujdu s kolegou z hotelu, aby mi auto lezelo. A cena je dost vysoka na to, abych do toho hned vrazel za mechy.
Jinak uz jsem v schizofrenum stavu, jestli ropak nebo benzin, a jestli vubec RR. Ted mi prisli i docela zajimavy nabidky na Jeep Grand Cherokee od 4 litru vejs. Uz se pomalu priklanim k benzinu, nasel jsem i firmu, co mi to hodi ofiko na plyn, jen t cena prestavby. Benziny maji vyhodu lepsi vibavi, a babu uz pomalu presvedcuju, i kdyz jsem to puvodne zamital.

Napsal: 31 led 2007 18:53
od OC
No, počkej do jara, až to nebude alfa :) Každopádně podle míry vybavení by se to mělo pohybovat cca mezi 1000-2000 eur.

Jinak ohledně toho vohnoutství... já si myslím přesně totéž, ale počítej s tím, že víceméně každý prodejce Ti řekne "je to stoprocentně perfektní", a víceméně vždy lže (ve výjimečných případech se čestně mýlí).

Já si to nechal napsat i do prodejní smlouvy ;) A stejně mi to bylo a je houby platné.

OC

Napsal: 31 led 2007 18:53
od Jirka
Jinak fotka na tvych strankach, celkem dobrej santus :D
A s translatorem uz neco s toho vyctu :D

Napsal: 31 led 2007 18:56
od Jirka
Jo to je dobry rozpeti 38 000,- Sk - 76 000,- Sk. to pouziju v pristim rozpoctu pro klienta. Neco mezi 1 - 2 milionama
:D :D :D :D :D :D 8)

Napsal: 31 led 2007 18:57
od OC
Jo pravda, fakt už bych to měl updejtnout :D

V současnosti vypadám spíše nějak takto:

Obrázek

Napsal: 31 led 2007 18:59
od OC
Jirka píše:... to je dobry rozpeti
Ono je třeba si uvědomit, že rozpětí možných služeb je nemenší -- necháme-li stranou vůz, odpověz prostě a jednoduše na otázku "kolik stojí počítač"? Aha ;)

Napsal: 31 led 2007 19:37
od coroner
Jirka píše:Co se tyka ty nabidky, dal jsem to sem proto, ze je do oci bijici vohnoutstvi napsat auto v 100% stavu a pri blizsi otazce priznat problem s mechama.
Vohnoutství, možná, ale kéž by bylo takovejhle vohnoutů víc, většinou jsou totiž prodejci spíš zmrdi :evil: a tuďíž ti padající měch klidně zatají a nezmíní se ani půl slovíčkem. A na místě to nemáš šanci poznat(no máš, poud budeš stříkat měchy mýdlovou vodou, což si živě nedokážu představit). Já bych spíš ocenil, že ti po mejlu přiznal, že není 100%, protože je to tak, že desetileté auto není 100% nikdy.
Jinak po Grand Gerokee jsem se taky pokukoval, ale vzhledově zaostává a ty americký interiéry typu tvrdej plast...

Napsal: 31 led 2007 20:01
od Jirka
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=172533
treba tento peknej vzhled a 2000 RR je cenove nekde uuuuplne jinde

Napsal: 31 led 2007 20:04
od OC
Ano, RR je skutečně někde úplně jinde. A rozdíl v ceně tomu odpovídá (pokud něco, je RR relativně vůči tomuto levný) :lol:

Napsal: 31 led 2007 20:53
od coroner
OC píše:Ano, RR je skutečně někde úplně jinde. A rozdíl v ceně tomu odpovídá (pokud něco, je RR relativně vůči tomuto levný) :lol:
Tak tak, ten Jeep, když byl novej, mohl stát cca 1 900 000Sk, teď je k sehnání za 395 000Sk, to jest nějakých 20% původní ceny.
Range stál kolen 3 300 000Sk, teď je k sehnání za 500 000Sk, což je nějakých 15% původní ceny.
Takže podle tohoto srovnání vychází RR výhodněji.
Doporučuji na fotkách prohlédnout ten "nádhernej" interiér, skvost to designu :lol:
Co se týká vlastností jak na silnici, tak v terénu, vsadil bych si taky na Range. Jen tu spotřebu bude mít Jeepka menší (pokud to nevude 5.9).

Napsal: 31 led 2007 22:14
od Potapěč
S Grand Cherokee jezdí kdejaký kolotočář. :wink: :lol: