Stránka 3 z 4
Re: off-suv ????
Napsal: 23 čer 2009 15:36
od Gobey
Steve píše:will.26: je to dobré ,máme off roady ,páč nemám víc míst k sezení než pět

To splňuje i Velorex
SUV beru jako víceúčelový stroj, se kterým se dostaneš dál než s běžným břichoplazem, třeba na pláž, louku, na chalupu s rozumnou dostupností, na polní a udržovanou lesní cestu. Tedy pokud vyloženě nepotřebuješ zdolat terén, tak teoreticky všude. Řekněme na jakoukoliv nezničenou cestu.
Off je auto, kterým se dostaneš všude, i tam, kde cesta není, jen ne tak rychle, a víc si to užiješ. Pokud se tam nedostaneš s Offem, tak pak už jen jinak než autem

S SUV zapadneš, s Off roadem taky, ale dál a na hůře přístupném místě

Re: off-suv ????
Napsal: 25 čer 2009 23:37
od Lancik
musím se zastat vitary, jelikož jsem ji v zimě vyhazoval ze sněhu jenom jednou, za to 3 hodiny
vitara má rám a uzávěrku mezinápravy nemá, protože NEMÁ mezinápravovej dif, proto pro silniční provoz zadokolka, jakmile se zařadí 4x4 tak pouze na kluzkým, ale to už je všem jasny,
shrnutí: pro me je to SUV, ale co je potom SantaFe a další?
Re: off-suv ????
Napsal: 26 čer 2009 10:38
od OC
Acon píše:... Navyše by som sa mohol presúvať v pohodlí a rýchlosťou zhodnou s bežným sedanom ...
No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit
plnohodnotný off-road, ni?
Jinak já vždy měl za to, že SUV je především typ karosérie; to, že obvykle mívají 4x4, již není tak podstatné. Kupříkladu se snad všichni všude shodli, že můj bývalý Dodge RamCharger (
dole) byl SUV. A to mělo pouze zadní náhon...
A propos:
někteří to vidí takto 
Re: off-suv ????
Napsal: 26 čer 2009 11:17
od Acon
OC píše:Acon píše:... Navyše by som sa mohol presúvať v pohodlí a rýchlosťou zhodnou s bežným sedanom ...
No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit
plnohodnotný off-road, ni? .....
No, dovolím si dosť výrazne nesúhlasiť. Ani RR ani iný luxusný off sa komfortom nevyrovná limuzíne. Ja som nedávno poslal z domu Lanciu Kappu SW za mizerných 4000 éčok (ktorú nahradila DII) a už uvažujem o náhrade. Síce mám Disko, no pred kúpou som sa dosť vozil aj na RR a o pohodlí nemôže byť ani reči. Či už na mechoch, alebo na pružinách.Kamoš odvedla vymenil 2r. RR sport za G ktoré je o hodne pohodlnejšie, no stále to nie je limuzína.
Sú to skrátka autá na iný účel a s tým kupujúci musí rátať.
Re: off-suv ????
Napsal: 26 čer 2009 19:48
od Jenda
Lancik píše:musím se zastat vitary, jelikož jsem ji v zimě vyhazoval ze sněhu jenom jednou, za to 3 hodiny
vitara má rám a uzávěrku mezinápravy nemá, protože NEMÁ mezinápravovej dif, proto pro silniční provoz zadokolka, jakmile se zařadí 4x4 tak pouze na kluzkým, ale to už je všem jasny,
shrnutí: pro me je to SUV, ale co je potom SantaFe a další?
...nesouhlasim,kdyz s nami byl Sollochov na UA v unoru,byl vybaven jen MTecky a daval ve trech lidech to co mi ostatni s nazvedanymi a ruzne potunenymi Defiky a Diskoskami.
Takze ma to ram,krizi to jak krava,pridavnou prevodovku to ma a prostupnost terenem neskutecna.Cemu jinemu rikat offroad
Honza
Re: off-suv ????
Napsal: 29 čer 2009 22:57
od mirek
Dlouho jsem tu nebyl, ale přidám ilustrační fotky z posledního víkendu.
Pokud nechcete aby vás musel tahat traktor, tak si kupte alespoň freečko, když ně zrovna Disco nebo Defíka.
Měl tam jednoho koně ale neprojel ...
Pěkný večer.
Re: off-suv ????
Napsal: 30 čer 2009 12:08
od OC
Acon píše:OC píše:No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit
plnohodnotný off-road, ni? .....
No, dovolím si dosť výrazne nesúhlasiť. Ani RR ani iný luxusný off sa komfortom nevyrovná limuzíne.
O
limuzíně nešla řeč, samozřejmě -- to je úplně jiná třída. Nicméně oproti v podstatě všem*
sedanům je RR daleko pohodlnější.
___
* Výjimky samozřejmě nalézt lze, leč výhradně v nesrovnatelně vyšší cenové kategorii.
Re: off-suv ????
Napsal: 30 čer 2009 12:18
od Marťas
Přesně tak.

Re: off-suv ????
Napsal: 02 črc 2009 05:55
od mirek
Marťas píše:Přesně tak.

bylo to myšleno tak, že i SUV LR Free tam projelo...
Re: off-suv ????
Napsal: 02 črc 2009 16:43
od moon13
Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
To už je větší kombi. Prostě je v tomu tak trochu větší zmatek a nic nemá svůj význam.
Jestli tohle zařadili do SUV, tak Freelader je pak offroad
http://www.novinky.cz/auto/172733-bmw-p ... rijna.html
Re: off-suv ????
Napsal: 02 črc 2009 18:20
od OC
moon13 píše:Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
Protože to lidé kupují a výrobně je to podstatně levnější než offroad

Re: off-suv ????
Napsal: 02 črc 2009 19:21
od moon13
OC píše:moon13 píše:Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
Protože to lidé kupují a výrobně je to podstatně levnější než offroad

OK... tak jo... ale tak je to se vším
Neber to doslovně.. to byl jen dovětek k té myšlence SUV vs. Offroad
Re: off-suv ????
Napsal: 03 črc 2009 07:46
od will.26
Re: off-suv ????
Napsal: 03 črc 2009 08:01
od moon13
Re: off-suv ????
Napsal: 03 črc 2009 09:20
od PavelU
Vždyť to by dala i Škoda 120

Re: off-suv ????
Napsal: 03 črc 2009 09:24
od Stavros
to bmw je ale taky prece SUV, pohon vsech kol to mas, tak co?
Off road by dle meho mel mit pohon vsech kol, redukci, uzaveru aspon mezinapravoveho difu /jinak je to vlastne k nicemu/, ram.
Re: off-suv ????
Napsal: 03 črc 2009 15:46
od Neklan
Jak už bylo psáno na začátku, je to spíš otázka marketingu, než skutečných schopností. LR třeba uvádí, že Disco 3 je SUV a sám mohu potvrdit (měl jsem jí 3 a půl roku), že má schopnosti skutečného offroadu. Tam, kde Def suverénně projede jenom se zkušeným offroaďákem za volantem, tam s D3 a prstem v nose projede začátečník. Samozřejmě je otázka, jak dlouho Disco 3 vydrží ježdění v těžkém terénu a vůbec tím nechci říct, že by bylo Disco 3 v terénu lepší než Def, není, protože je strašně těžké, velké a bojíte se o něho.
Co se týče pohodlí na silnici, srovnávání s limuzínami apod., tak snad jen tolik, že Disco 3 je podstatně pohodlnější než Rangie P38 a samozřejmě i Disco II. Tuhé nápravy mají na silnici své limity a jednoduše už z principu nemůžou být pohodlnější než dvojité lichoběžníky na D3. Hraje ale roli také, jak je které odpružení odladěné, pokud má nezávislé odpružení tvrdé pružiny i tlumiče, bude odskakovat klidně i hůř než tuhá náprava.
Moje zkušenost je taková, že současný velký Rangie L322 se v pohodlí velkým limuzínám hodně blíží a je to navíc daleko praktičtější a všestrannější auto.
Rangie Classic je skutečně považován, za prapředka SUV, nicméně v roce 1970, kdy byl představen, šlo především o to, aby v něm člověk nemusel jezdit v holinkách a montérkách, mohl s ním jet do města a občas dokonce i do divadla. Záměr byla univerzálnost, luxus přišel až o 15 let později, kdy se RRC začal prodávat na americkém trhu. Jinak je to poctivý offroad s podvozkem, na kterém byl později postaven Def (jenom se 100" rozvorem je přesně mezi Defem 90 a 110) a Disco 1. A jsme zase u toho marketingu. RRC a Disco 1 byly v roce 1989 (datum narození D1) technicky v podstatě totožná auta na stejném podvozku a dokonce s některými karosářskými díly shodnými (třeba přední dveře) a přesto každé mířilo k jiným zákazníkům za jiné peníze a do jiné části trhu.
Můj známý jezdí Patrolem, protože má mindrák ze svých necelých 170-ti cm výšky a v oblečení od Bushmana a za volantem Patrola v nejvyšší výbavě si připadá jako chlap. A ví prd o tom, jestli je to offroad nebo že to má obě nápravy tuhé, protože s tím v životě nebyl v terénu. Takhle prostě funguje trh, který si vymýšlí všechny ty svoje zkratky a v reálu je to nakonec jedno, hlavní je, aby byl člověk se svým autem spokojen a dokázalo mu splnit jeho potřeby.
Jezdím Classicem, protože je to ještě auto s duší (pokud se dá něco takového o autě napsat), mám ho rád a je mi jedno, jestli ho někdo bude nazývat prvním SUVéčkem nebo čistokrevným offroadem. Hlavně že je to Land Rover a vo tom to je...
Re: off-suv ????
Napsal: 07 črc 2009 16:20
od PavelU
Pozor konkurence, ve videu říkají něco o novém SUV....
http://www.youtube.com/watch?v=C6THtH_YjKA
Re: off-suv ????
Napsal: 08 črc 2009 09:23
od Jenda
...ja jen k te Pande panove.Pamatuji si ze kdyz jsem jezdil na zavody do italie(Dolomity) ,meli tam chatari u kazdyho baraku Defika a na zimu kdyz sakra napadlo,tak jezdili Pandou
Ve svycarsku pro zmenu pouzivali Subaru Justy.
Rikal jsem si ze se zblaznili ale pak me to preslo.Pouzivali to i hajny na sumave kdyz uz toho snehu bylo moooc,tak jedina stopa ve snehu byla ta od Justyny.
To jen k tomu videu Panda versusu RR. Do debaty o SUW se mi zasahovat nechce.
Honza
Re: off-suv ????
Napsal: 08 črc 2009 11:25
od PavelU
moon13 píše:....Mě osobně se vůbec nelíbí ty offroad suv auta typu Porsche Cayne, Audi Q7, BMW X5
nedej bože X6 atd.
To jsou podle mě ultra SUV

tzv. leštěnky....
Jo SUV BMW X6, to vypadá spíš jako okruhový speciál, s tím bude asi zakázané jezdit mimo cesty...
http://www.youtube.com/watch?v=R7CxqyhzmxU