Stránka 3 z 8
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 03 zář 2009 19:44
od merlin
ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 05:38
od RudaK
merlin píše:ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...
má pravdu předsedo

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 08:18
od Stavros
merline, tak zajed bud k mejznarovi nebo nekam do reichu, treba do ty pirny, tady na severu. Pokud nevladnes nemecky, tak me muzes vyzvednout a zajedu tam s tebou.
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 08:38
od KrteP
KrteP psal:
Totéž totiž platí i pro vyřizování pravidelných inspekčních prohlídek a garančních oprav firmou, jež autorizaci ještě nemá. Pro neznalé tak platí, že pokud provede pravidelný servis nebo drobnou záruku firma bez certifikace, okamžitě na vozidle končí garance.
Cuisine na to odpověděl:
a nemá právě na tohle vliv nařízení eu 1400/2002 ??? - že pokud nezávislý servis provede záruční servis dle předpisů výrobce tak importér/výrobce musí tuto záruku nebo připadnou reklamaci uznat ???
http://www.sacr.cz/index.php?show=dokumenty ????
http://dajbych.cz/pub/dopis_k_ukonceni_ ... TMCZ_2.pdf ???
KrteP reaguje:
Každý zákazník má jistě právo bránit se legislativní cestou. Praxe je však jiná. Za své působení u této problematiky neznám případ až snad na jednu výjimku, kdo by pro své vlastní uspokojení a pravdu ztrácel čas a peníze soudní pří s výrobcem s nejasným výsledkem. Dle mého soudu a znalostí výsledků takových případů je lepší se podřídit pokynům výrobce a nevystavovat se výše popsanému nebezpečí.
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 08:43
od Stavros
bohuzel u nas je to tak, jeste, ze uz me novy auta tolik neoslovujou, je to vic nervu nez uzitku.
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 09:55
od papavel.k
merlin píše:ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...
...neradím zahazovat záruku

, já už ji neřeším ..jenom až ti řeknou, že se na to záruka nevztahuje, tak pokud vevnitř přeskočilo lanko o závit tak nemá cenu pořizovat celý nový, ani nevim za kolikkolík...navíc až tam pojedeš sundej z toho ty kanystry, aby neměli pocit, že z hranatou rezervou se ještě nesetkali

...i když rezerva jako rezerva

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 11:04
od Luboš M.
Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,-

Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 16:17
od merlin
Stavrosi díky za nabídku, není to o řeči resp. nic žhavého proč bych nemohl jezdit. Doufám, že se to v krátké době podaří v ČR nastavit standardně jako v jiných zemích ...
... nebo fakt se přestěhovat do ...
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 04 zář 2009 16:40
od RudaK
Kdo chce tak najde......nechci preferovat,ale jel bych do nejbližšího fungujícího

u mě to je jasné

když říkám
funkčního,tak myslím
funkčního 
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 07 zář 2009 22:57
od Steve
Luboš M. píše:Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,-

Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží

Mě stála chybka v papírech (zapsáno neexistující ABS a prošlo vstupní a třemi technickými v Praze bez povšimnutí až do evidenčky v Malenovicích) u pana Stehlíka (myslím) na jaře dva a půl tisíce za jeden papír. Díky předchozím majitelům
Jen jsem zatnul zuby...a zaplatil.
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 10:37
od Luboš M.
Steve píše:Luboš M. píše:Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,-

Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží

Mě stála chybka v papírech (zapsáno neexistující ABS a prošlo vstupní a třemi technickými v Praze bez povšimnutí až do evidenčky v Malenovicích) u pana Stehlíka (myslím) na jaře dva a půl tisíce za jeden papír. Díky předchozím majitelům
Jen jsem zatnul zuby...a zaplatil.
Jj, je to externí pracovník který pomáhá chudákům v nouzi. Doufám že nové zastoupení bude schopno řešit tyhle věci interně. A zdarma!!!!!!!!

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 11:26
od HoE
reakce na nick KrteP z 2.9.2009
:
Je zvláštní a zároveň smutné, že zástupce importéra, který není schopen již několik měsíců řešit záruky pro zákazníky v ČR na obě značky, se ozývá tímto způsobem proti nové společnosti, která ma snahu pomoci stovkám nešťasných zákazníků. To, že se nová společnost snaží napravit to, co importér a jeho další společnosti způsobili za těch pár let svého působení na českém trhu, a "bývalý"
zástupce importéra takto veřejně
vystoupí proti tomuto úsilí je velmi zvláštní.
Ptejme se proč "bývalému importérovi" vadí někdo, kdo se paradoxně snaží "bývalému" importérovi pomoci s řešením jeho problému?
Je ironií osudu, že pisatel informuje zákazníky o tom, že vznikla nová společnost, ale už zapomíná uvést, že nové společnosti nabízel "licenci" na obě značky a že nová společnost jeho nabídku odmítla, protože tato nabídka byla nejen cenově neadekvání ale i proto, že importér byl již v té době zbaven svých pravomocí.
Dále se pisatel zapoměl zmínit, že stále je zaměstnancem "končího" importéra a především o tom, že v nové společnosti, která jak cituje: " se právě přihlásila do kurzu autoškoly", pracují lidé, kteří s uvedenými značkami mají možná více zkušeností než "oni v Praze", že v nové společnosti jsou odborníci, kteří pracují u značky přes 9 let, že servis je špičkově vybaven (možná lépe než měl importér) a také, že tito lidé mají snahu zákazníkům pomoci v této tíživé situaci, kterou způsobil svým jednáním importér.
Závěrem bych rád uvedl, že pisateli jsou jistě velmi dobře známy předpisy Evropské unie včetně blokové vyjímky NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č.
1400/2002 ze dne 31. července 2002
To znamená, že pokud "nezávislý" opravce provede servisní prohlídku přesně dle předpisu výrobce, použije originální díly i diagnostiku, prohlídku provede proškolený technik, není nejmenšího důvodu ke ztrátě záruky.
Dále bych rád upozornil na věc, že nová
společnost respektuje problematiku garančních oprav a tyto zajišťuje u autorizovaného zahraničního partnera.
Kromě toho jsme v intenzivní komunikaci s odpovědnými zástupci obou značek v Anglii, kde dolaďujeme detaily "našeho řidičského průkazu".
Ptejte se našich zákazníků, kterým jsme již pomohli jejich problém s garanční opravou vyřešit.
Ptejte se jich také, proč jejich problém nevyřešil importér či jeho "bývalý zaměstnanec řízení technického oddělení importéra těchto značek".
Je potřeba se i ptát, komu tím chce pisatel posloužit? A proč? Neměl by se sám zamyslet, co vlastně svým příspěvkem na sebe prozradil?
Nechám na zvážení každého zákazníka (ať
už budoucího či stovek našich stávajících), kam se svým vozem pojedou na servisní či garanční opravu.
To však nic nemění na našem odhodlání znovu vybudovat špičkový servis a prodej obou značek, který před příchodem "stávajícího importéra"
u nás byl a na jehož vybudování se před lety (letos to bude již 10let) podílela značná část současných zaměstnanců naší nové společnosti.
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 14:33
od low
kdyz uz pominu, ze kdyz tu nekdo pise oficialni stanovisko spolecnosti bylo by alespon slusne se podepsat aby jsme vedeli ze s kym to mame tu cest, tak by mne zajimalo, kde jste tech 9let poskytovali sluzby spojene s LR a kde jste ziskali stovky zakazniku??? pokud je to tak jak si myslim, tak jaka jste prevtelena firma??
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 16:19
od PavelU
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 17:46
od RudaK
Toalete ...?

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 23:16
od DjALF
Dnes ve zprávách bylo o poněkud divných praktikách AMT,která je tak nějak rozdělená udajně na tři nezavislé,ale spolupracující firmy.
Zajíma se o ně Policie i tajná služba,protože mají dodat kolem 700 kusů upravených Defenderů pro Armádu (a vypadá to,že dopředu placenych-nebo aspon tučná záloha)
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 08 zář 2009 23:39
od Maxsel
DjALF píše:Dnes ve zprávách bylo o poněkud divných praktikách AMT,která je tak nějak rozdělená udajně na tři nezavislé,ale spolupracující firmy.
Zajíma se o ně Policie i tajná služba,protože mají dodat kolem 700 kusů upravených Defenderů pro Armádu (a vypadá to,že dopředu placenych-nebo aspon tučná záloha)
Ale 2 už prý dodali!
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 09 zář 2009 09:53
od Neklan
AMT dodávalo Defy pro armádu celou dobu. Pokud vím, tak to nebyly klasické vojenské XD - Wolfy, které používá armáda v UK, ale většina speciálních dílů se montovalo na ně tady v AMT v Praze. Byly to samozřejmě 300tdi (kvůli sjednocení v rámci NATO, TD5 se nikdy ve vojenských Defech nepoužívaly) a po všech úpravách v AMT vyšel jeden Def na strašné peníze (zlí jazyjkové tvrdí, že snad až na dva a půl mega

)
Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 09 zář 2009 10:37
od brudr
Neklan píše:AMT dodávalo Defy pro armádu celou dobu. Pokud vím, tak to nebyly klasické vojenské XD - Wolfy, které používá armáda v UK, ale většina speciálních dílů se montovalo na ně tady v AMT v Praze. Byly to samozřejmě 300tdi (kvůli sjednocení v rámci NATO, TD5 se nikdy ve vojenských Defech nepoužívaly) a po všech úpravách v AMT vyšel jeden Def na strašné peníze (zlí jazyjkové tvrdí, že snad až na dva a půl mega

)
ja jsem nekde cetl,ze armada mela TD5ky,ale ze od nich nejak opustila ze jich par utopily(ridici jednotky) no ,ale PREJ

kazdopadne se nekdo pri takovychle dodavkach musi hodne dobre zahojit

Re: konec AMT v Čechách...
Napsal: 09 zář 2009 10:45
od Maxsel
brudr píše:....... se nekdo pri takovychle dodavkach musi hodne dobre zahojit

A pak jakože zkrachovat....