Stránka 3 z 3
Re: Názory RR L322
Napsal: 13 bře 2012 09:05
od pan klobouk
3 amigos... kurňa a já si myslel,že tím RR už netrpí

Re: Názory RR L322
Napsal: 13 bře 2012 11:17
od Kokesek
Na to budou trpet porad vsechny auta a hlavne nove. Kvalita el. svazku a konektoru se stala davnou minulosti. Vse vydrzi tri roky a ctvrty za priplatek

Re: Názory RR L322
Napsal: 13 bře 2012 20:54
od eliott
Diagnóza řekla snímač PP kola, až bude čas, tak se na to podívám... Nemám rád elektriku

Re: Názory RR L322
Napsal: 14 bře 2012 07:35
od Kokesek
Tobe uz nezkresluje ale primo vypadava signal.
Re: Názory RR L322
Napsal: 10 úno 2018 13:11
od Kucirs91
Ahoj kluci,
mam velké dilema mam D3 najeto 320 v pohodě drží není s ní vetší problem
ale chtěl bych změnu.. co koupit místo toho ?
Nechci jit od značky LR. sem s ní spokojeny a miluju komunitu lidi s LR .. ale přemyěšlím nechat D3? nebo jit do RR? (nebo D4)?
Diky za info jezdím celkem dost a mam psy tak chci pohodlné a spolehlive auto, sem tam i do lesa atd .. (hony tahaní dřeva atd )
Diky
Re: Názory RR L322
Napsal: 10 úno 2018 20:42
od Lukasino
Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.
Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.
Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.
Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Re: Názory RR L322
Napsal: 10 úno 2018 21:35
od Dobrák
Lukasino píše: 10 úno 2018 20:42
Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.
Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.
Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.
Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Přesně tak. Absolutní souhlas s posledním odstavcem... mám sériovou 322 a na zimacich jsem projel vždy všechno co mi dovolil zdravej rozum. I tak vím že by auto zvladlo o mnoho vic.

to co jsem s ním bez problémů a poškození projel na tankodromu v jihlavě, mohelnice byla pecka..vlastně všechno kde se nejednalo o brodeni metrové vody/bahna. Sám bych měnil za D3 jen kuli vnitrnimu prostoru skrz vestavbu ale odrazuje me ten motor

kdyby někdo udělal D3 s td6 tak bych byl nejspokojenejsi na světě



pokud ti jezdí a chce auto spíš užitkové tak bych si nechal d3.. do lesa zbytečně luxus a v ničem jiným si nepomuzes
