Stránka 3 z 3
Napsal: 27 úno 2008 19:04
od motohanz
OC píše:George píše:Navíc je to zbytečné štengrování.
No.... zbytečné, nezbytečné. Já osobně považuji ty saze za dost špatné, a tak chci, aby se nad tím každý nafťák zamyslel, zda mu to stojí za to -- protože mnoho lidí vidí jen "diesel je levný", ale ten schweinerei v úvahu neberou.
Proto to připomínám. Pokud se zamyslíš a dojdeš k názoru že Ti to za to stojí, je to už Tvá věc a není co řešit (akorát snad když pojedeme v koloně, budu se snažit nejet zrovna za Tebou

)
A jen pro úplnost, ono to sem až tak moc ani nepatří -- u teréňáků mi ten diesel zdaleka nevadí tolik, jako u osobáků; prostě proto, že terénních aut je mnohem méně, a ta trocha sazí, jež z nich jdou, se v lese dokáže rozptýlit a škodu, jež by stála za hovor, nenadělat. Skutečné neštěstí jsou ty statisíce Ochcávek v TDI...
a nejlespi jsou chciptuningy....

coudi jak to jak krava, nejede to a zere to...ocouzeny zadky....

Napsal: 23 bře 2008 22:07
od haasan
Hoši vaše diskuze zda diesel či benzin je zbytečná a k ničemu nevede vždycky budou dva tábory lidí dieslaci a benziňáci každé palivo ma svá + a -
asi semnou nebude většina rr ovaků souhlasit ale.... souboj hse a dse není fér kdyby se totiž srovnavaly motory stejného obsahu např 4.6 benzín a diesel skončil by benzínoví motor v roli trapného pozorovatele tak to bohužel je.2.5 tds z bmw,je prostě pro RR slab,nic méně kdo nepotřebuje někomu ujíždět a nemá nemoc z motorky tak tomu stačí,ekonomický dopad je zřejmí.
Řeči o tankování srdcem mi příjdou jako povýšená fráze kdybych si měl koupit 4.6 hse tak by tam šel na 100% plyn a pod plynoví pedál špalek

JInak ještě k tomu 2.5 dse George nevím co jsi tam teda seřizoval ty motory znam jako svoje boty a nic mě nenapadá snad jen před vstřik čerpadla (statický) všechno ostatní si řídi jednotka motoru sama.a jestly někomu žere dse 15 litrů tak to ma asi něco v prdely doporučil bych kontrolu vstřikovačů čidel teploty čidlo tlaku v sání atd. a změřit tlaky valců.Někdo tady psal že ma dse z roku 1996 a má najeto caa 120000km
to je 833 km měsíčně to je caa 28 km deně a tomu jako věříš???
Napsal: 23 bře 2008 23:46
od motohanz
haasan píše:Hoši vaše diskuze zda diesel či benzin je zbytečná a k ničemu nevede vždycky budou dva tábory lidí dieslaci a benziňáci každé palivo ma svá + a -
asi semnou nebude většina rr ovaků souhlasit ale.... souboj hse a dse není fér kdyby se totiž srovnavaly motory stejného obsahu např 4.6 benzín a diesel skončil by benzínoví motor v roli trapného pozorovatele tak to bohužel je.2.5 tds z bmw,je prostě pro RR slab,nic méně kdo nepotřebuje někomu ujíždět a nemá nemoc z motorky tak tomu stačí,ekonomický dopad je zřejmí.
Řeči o tankování srdcem mi příjdou jako povýšená fráze kdybych si měl koupit 4.6 hse tak by tam šel na 100% plyn a pod plynoví pedál špalek

JInak ještě k tomu 2.5 dse George nevím co jsi tam teda seřizoval ty motory znam jako svoje boty a nic mě nenapadá snad jen před vstřik čerpadla (statický) všechno ostatní si řídi jednotka motoru sama.a jestly někomu žere dse 15 litrů tak to ma asi něco v prdely doporučil bych kontrolu vstřikovačů čidel teploty čidlo tlaku v sání atd. a změřit tlaky valců.Někdo tady psal že ma dse z roku 1996 a má najeto caa 120000km
to je 833 km měsíčně to je caa 28 km deně a tomu jako věříš???
Neber to osobne ale ani tve vysvetleni k nicemu moc nevede, srovnavat tyto motory musis protoze jina varianta vyjma 4,0 tu neni takze proste to nebo to.....a v e39 tds zralo 12 kdyz se jezdilo svizneji tak tech cca. 14-15 litru v tezkym RR neni myslim nerealnejch...a ja mel jsem Disco z roku 95 se 120 tisicema....

Napsal: 24 bře 2008 07:47
od MartinMM
me to taky zere 15 ale to kdyz tahnu vozejk nalozenej konema jinak kolem deseti plus minus zalezi na jizde a kde se jezdi a v BMW jsem jezdil kolem osmi litru , pri jizde mimo mesto nekam dal kolem sedmi

tak nevim proc to nekomu tak zere

Napsal: 24 bře 2008 07:55
od MartinMM
kdyz jsme u te spotreby - kolik je plna nadrz u RR dse kdyz se narve po okraj? kolik tam date ja na jedne benzine dal osmdesatpet a jeste tam tak dvacka mohla byt a to me dost prekvapilo ze by byla na sto a po hrdlo vic?? nebo meli nastelovanej stojan a ten daval vic min nez ukazovalo pocitadlo? nebylo by to po prve co mam ja zkusenost

Napsal: 24 bře 2008 10:24
od karel
MartinMM píše:kdyz jsme u te spotreby - kolik je plna nadrz u RR dse kdyz se narve po okraj? kolik tam date ja na jedne benzine dal osmdesatpet a jeste tam tak dvacka mohla byt a to me dost prekvapilo ze by byla na sto a po hrdlo vic?? nebo meli nastelovanej stojan a ten daval vic min nez ukazovalo pocitadlo? nebylo by to po prve co mam ja zkusenost

Podle typového listu by u DSE měla být 90 l a u benzínových verzí 100 l, takže ty tvoje výpočty nějak nesedí

Napsal: 24 bře 2008 11:34
od MartinMM
no taky me to nejak nesedelo ale kdyz taknuji na SHELU tak dam min nafty tak usuzuji ze to tam meli nastelovane- jednou se mi stalo ze jsem tankoval do kandaku- dvacitek a pri sto litrech deset chybelo tak jsem sel za pumparem co ze to je a on at to dotankuji ze to nejak blbne a platil jsem jen sto ale do nadrze clovek nevidi kolik tam ma a jestli je teda na devadesat tak po hrdlo to myslim tak na devadesatpet skoci?
Napsal: 25 bře 2008 17:45
od Miloš
haasan:Pokud bys to chtěl srovnávat opravdu férově,musel bys srovnat 4,6TD ale se 4,6 turbo benzín,ne s atmosferou.S tím zbytkem tak nějak souhlasím.Nevím za kolik se dá dneska prodat srdce,ale podle prvních pár km bych ho asi projezdil za nedlouho

Nicméně počítám že si tem motor sedne,vyměním ještě lambdy a na dálku to taky asi bude jinak.Tyhle vejlety do přírody kolem baráku se na měření spotřeby moc nehoděj.
11.5 litru na 100 km :)
Napsal: 27 kvě 2008 23:30
od OC
Cosi se mi pod Rangiem rozvibrovalo, zatím se neví co, to není pro tuto debatu podstatné; podstatné naopak je, že jsem si kvůli tomu nastavil hlídání rychlosti na 95 km/h a jel jsem k Eliottovi do Budějc.
Po příjezdu koukám na počítač, a nevěřím vlastním očím:
11.5 litru 
Žádných zkušebních pár km po dálnici s kopce s větrem v zádech, ale nějakých 120 v normálním provozu...
Tak kdyby někdo dumal, jak snížit spotřebu 4.6.... je jasné, kterak na to, že?

Asi se s 4.6 HSE přihlásím na nějakou eko-rallye!

Napsal: 28 kvě 2008 00:04
od motohanz
no taky je z kopce na jih, kdyz se podivas na mapu.....

je fakt ze jsem jel z Berlina prumer 13,2 dalnice....
Napsal: 28 kvě 2008 01:04
od OC
(Neměl Ty by sis už, poslyš, pomalu upravit ikonku a podpis?

)
Napsal: 28 kvě 2008 11:22
od motohanz
OC píše:(Neměl Ty by sis už, poslyš, pomalu upravit ikonku a podpis?

)
az prodam jeepa...

Napsal: 30 kvě 2008 15:39
od scooty
Tak zase jeden dieselak... Prede musim rict, ze jsem bral diesel prevedsim proto, ze se mi jeden krasny kousek pripletl do cesty. Kdyby to byl 4.6 s plynem, tak by mi to nevadilo... Nicmene nevadi mi to ani tak - netravim x hodin denne v aute - najedu svych 20tis km rocne a na to mi 2.5DSE staci bohate. Vono to ani neni tak hrozny, pokud to drzis v otackach... Jen to moc neni na tahani... Hlavne ne automat
Moje spotreba
- kazdodenni cesta do prace (12km - 3 mesto, 8 dalnice a 1 vidlakov,kde pracuju) - 11l
- Olomouc-Zlin-Olomouc (okresky): 9.8l
- Olomouc-Brno-Olomouc (dalnice): 10.5l
- Olomouc-Brno-Olomouc s vetsim vozikem: 11.9l
..a to mam RR chvili a jeste s nim nejsem tolik seznamen...
Napsal: 30 kvě 2008 16:44
od Jirka
Tak nam cca 17 l plynu a k tomu je treba pricist 2-7 l benzinu. Zaleti, kolikrat se startuje, potom to nejakou chvily jede na benzin. Takze kdyz to zhrnu, plati tu okridlene "zere i travu okolo silnice"
Napsal: 20 čer 2008 00:52
od Miloš
Tak jsem konečně vyrazil dál než kolem baráku a celkem to ujde,po cca 200km mám na BC 15,3.Jsem zvědavej jak vyjde měření.
Spotřeba 2,5 DSE
Napsal: 03 črc 2008 10:25
od Reverend
Ahoj, mám diesela v manualu od lonskeho srpna a spotrebu mam kolem 8mi litru. Dokonce kdyz jsem jel do amsterdamu tak ve 4ech lidech a nalozeni zral 7,5...