Stránka 3 z 3

Napsal: 27 úno 2008 19:04
od motohanz
OC píše:
George píše:Navíc je to zbytečné štengrování.
No.... zbytečné, nezbytečné. Já osobně považuji ty saze za dost špatné, a tak chci, aby se nad tím každý nafťák zamyslel, zda mu to stojí za to -- protože mnoho lidí vidí jen "diesel je levný", ale ten schweinerei v úvahu neberou.

Proto to připomínám. Pokud se zamyslíš a dojdeš k názoru že Ti to za to stojí, je to už Tvá věc a není co řešit (akorát snad když pojedeme v koloně, budu se snažit nejet zrovna za Tebou :))

A jen pro úplnost, ono to sem až tak moc ani nepatří -- u teréňáků mi ten diesel zdaleka nevadí tolik, jako u osobáků; prostě proto, že terénních aut je mnohem méně, a ta trocha sazí, jež z nich jdou, se v lese dokáže rozptýlit a škodu, jež by stála za hovor, nenadělat. Skutečné neštěstí jsou ty statisíce Ochcávek v TDI...
a nejlespi jsou chciptuningy.... :D coudi jak to jak krava, nejede to a zere to...ocouzeny zadky.... :D

Napsal: 23 bře 2008 22:07
od haasan
Hoši vaše diskuze zda diesel či benzin je zbytečná a k ničemu nevede vždycky budou dva tábory lidí dieslaci a benziňáci každé palivo ma svá + a -
asi semnou nebude většina rr ovaků souhlasit ale.... souboj hse a dse není fér kdyby se totiž srovnavaly motory stejného obsahu např 4.6 benzín a diesel skončil by benzínoví motor v roli trapného pozorovatele tak to bohužel je.2.5 tds z bmw,je prostě pro RR slab,nic méně kdo nepotřebuje někomu ujíždět a nemá nemoc z motorky tak tomu stačí,ekonomický dopad je zřejmí.
Řeči o tankování srdcem mi příjdou jako povýšená fráze kdybych si měl koupit 4.6 hse tak by tam šel na 100% plyn a pod plynoví pedál špalek
:lol: JInak ještě k tomu 2.5 dse George nevím co jsi tam teda seřizoval ty motory znam jako svoje boty a nic mě nenapadá snad jen před vstřik čerpadla (statický) všechno ostatní si řídi jednotka motoru sama.a jestly někomu žere dse 15 litrů tak to ma asi něco v prdely doporučil bych kontrolu vstřikovačů čidel teploty čidlo tlaku v sání atd. a změřit tlaky valců.Někdo tady psal že ma dse z roku 1996 a má najeto caa 120000km :lol: :lol: :lol:
to je 833 km měsíčně to je caa 28 km deně a tomu jako věříš???

Napsal: 23 bře 2008 23:46
od motohanz
haasan píše:Hoši vaše diskuze zda diesel či benzin je zbytečná a k ničemu nevede vždycky budou dva tábory lidí dieslaci a benziňáci každé palivo ma svá + a -
asi semnou nebude většina rr ovaků souhlasit ale.... souboj hse a dse není fér kdyby se totiž srovnavaly motory stejného obsahu např 4.6 benzín a diesel skončil by benzínoví motor v roli trapného pozorovatele tak to bohužel je.2.5 tds z bmw,je prostě pro RR slab,nic méně kdo nepotřebuje někomu ujíždět a nemá nemoc z motorky tak tomu stačí,ekonomický dopad je zřejmí.
Řeči o tankování srdcem mi příjdou jako povýšená fráze kdybych si měl koupit 4.6 hse tak by tam šel na 100% plyn a pod plynoví pedál špalek
:lol: JInak ještě k tomu 2.5 dse George nevím co jsi tam teda seřizoval ty motory znam jako svoje boty a nic mě nenapadá snad jen před vstřik čerpadla (statický) všechno ostatní si řídi jednotka motoru sama.a jestly někomu žere dse 15 litrů tak to ma asi něco v prdely doporučil bych kontrolu vstřikovačů čidel teploty čidlo tlaku v sání atd. a změřit tlaky valců.Někdo tady psal že ma dse z roku 1996 a má najeto caa 120000km :lol: :lol: :lol:
to je 833 km měsíčně to je caa 28 km deně a tomu jako věříš???
Neber to osobne ale ani tve vysvetleni k nicemu moc nevede, srovnavat tyto motory musis protoze jina varianta vyjma 4,0 tu neni takze proste to nebo to.....a v e39 tds zralo 12 kdyz se jezdilo svizneji tak tech cca. 14-15 litru v tezkym RR neni myslim nerealnejch...a ja mel jsem Disco z roku 95 se 120 tisicema.... :wink:

Napsal: 24 bře 2008 07:47
od MartinMM
me to taky zere 15 ale to kdyz tahnu vozejk nalozenej konema jinak kolem deseti plus minus zalezi na jizde a kde se jezdi a v BMW jsem jezdil kolem osmi litru , pri jizde mimo mesto nekam dal kolem sedmi :wink: tak nevim proc to nekomu tak zere :lol:

Napsal: 24 bře 2008 07:55
od MartinMM
kdyz jsme u te spotreby - kolik je plna nadrz u RR dse kdyz se narve po okraj? kolik tam date ja na jedne benzine dal osmdesatpet a jeste tam tak dvacka mohla byt a to me dost prekvapilo ze by byla na sto a po hrdlo vic?? nebo meli nastelovanej stojan a ten daval vic min nez ukazovalo pocitadlo? nebylo by to po prve co mam ja zkusenost :cry:

Napsal: 24 bře 2008 10:24
od karel
MartinMM píše:kdyz jsme u te spotreby - kolik je plna nadrz u RR dse kdyz se narve po okraj? kolik tam date ja na jedne benzine dal osmdesatpet a jeste tam tak dvacka mohla byt a to me dost prekvapilo ze by byla na sto a po hrdlo vic?? nebo meli nastelovanej stojan a ten daval vic min nez ukazovalo pocitadlo? nebylo by to po prve co mam ja zkusenost :cry:
Podle typového listu by u DSE měla být 90 l a u benzínových verzí 100 l, takže ty tvoje výpočty nějak nesedí :roll:

Napsal: 24 bře 2008 11:34
od MartinMM
no taky me to nejak nesedelo ale kdyz taknuji na SHELU tak dam min nafty tak usuzuji ze to tam meli nastelovane- jednou se mi stalo ze jsem tankoval do kandaku- dvacitek a pri sto litrech deset chybelo tak jsem sel za pumparem co ze to je a on at to dotankuji ze to nejak blbne a platil jsem jen sto ale do nadrze clovek nevidi kolik tam ma a jestli je teda na devadesat tak po hrdlo to myslim tak na devadesatpet skoci?

Napsal: 25 bře 2008 17:45
od Miloš
haasan:Pokud bys to chtěl srovnávat opravdu férově,musel bys srovnat 4,6TD ale se 4,6 turbo benzín,ne s atmosferou.S tím zbytkem tak nějak souhlasím.Nevím za kolik se dá dneska prodat srdce,ale podle prvních pár km bych ho asi projezdil za nedlouho :D Nicméně počítám že si tem motor sedne,vyměním ještě lambdy a na dálku to taky asi bude jinak.Tyhle vejlety do přírody kolem baráku se na měření spotřeby moc nehoděj.

11.5 litru na 100 km :)

Napsal: 27 kvě 2008 23:30
od OC
Cosi se mi pod Rangiem rozvibrovalo, zatím se neví co, to není pro tuto debatu podstatné; podstatné naopak je, že jsem si kvůli tomu nastavil hlídání rychlosti na 95 km/h a jel jsem k Eliottovi do Budějc.

Po příjezdu koukám na počítač, a nevěřím vlastním očím: 11.5 litru :shock: Žádných zkušebních pár km po dálnici s kopce s větrem v zádech, ale nějakých 120 v normálním provozu...

Tak kdyby někdo dumal, jak snížit spotřebu 4.6.... je jasné, kterak na to, že? :Pohoda:

:idea: Asi se s 4.6 HSE přihlásím na nějakou eko-rallye! :lol:

Napsal: 28 kvě 2008 00:04
od motohanz
no taky je z kopce na jih, kdyz se podivas na mapu.....:) je fakt ze jsem jel z Berlina prumer 13,2 dalnice....

Napsal: 28 kvě 2008 01:04
od OC
(Neměl Ty by sis už, poslyš, pomalu upravit ikonku a podpis? ;))

Napsal: 28 kvě 2008 11:22
od motohanz
OC píše:(Neměl Ty by sis už, poslyš, pomalu upravit ikonku a podpis? ;))
az prodam jeepa... :wink:

Napsal: 30 kvě 2008 15:39
od scooty
Tak zase jeden dieselak... Prede musim rict, ze jsem bral diesel prevedsim proto, ze se mi jeden krasny kousek pripletl do cesty. Kdyby to byl 4.6 s plynem, tak by mi to nevadilo... Nicmene nevadi mi to ani tak - netravim x hodin denne v aute - najedu svych 20tis km rocne a na to mi 2.5DSE staci bohate. Vono to ani neni tak hrozny, pokud to drzis v otackach... Jen to moc neni na tahani... Hlavne ne automat :)

Moje spotreba
- kazdodenni cesta do prace (12km - 3 mesto, 8 dalnice a 1 vidlakov,kde pracuju) - 11l
- Olomouc-Zlin-Olomouc (okresky): 9.8l
- Olomouc-Brno-Olomouc (dalnice): 10.5l
- Olomouc-Brno-Olomouc s vetsim vozikem: 11.9l

..a to mam RR chvili a jeste s nim nejsem tolik seznamen...

Napsal: 30 kvě 2008 16:44
od Jirka
Tak nam cca 17 l plynu a k tomu je treba pricist 2-7 l benzinu. Zaleti, kolikrat se startuje, potom to nejakou chvily jede na benzin. Takze kdyz to zhrnu, plati tu okridlene "zere i travu okolo silnice"

Napsal: 20 čer 2008 00:52
od Miloš
Tak jsem konečně vyrazil dál než kolem baráku a celkem to ujde,po cca 200km mám na BC 15,3.Jsem zvědavej jak vyjde měření.

Spotřeba 2,5 DSE

Napsal: 03 črc 2008 10:25
od Reverend
Ahoj, mám diesela v manualu od lonskeho srpna a spotrebu mam kolem 8mi litru. Dokonce kdyz jsem jel do amsterdamu tak ve 4ech lidech a nalozeni zral 7,5...