Stránka 3 z 3

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 15 čer 2010 17:03
od skritekcrx
JE TO PLUS.POD PRAVOU BATERKOU JE SROUB VEDOUCI Z KASTLE ALE JE OD NI ODIZOLOVANEJ A JE TO OPRAVDU PLUS. ZE STARTERU JDE JEDEN KABEL NA STEJNY SROUB KTERY JE PRED SPOLUJEZDCEM JE ZASE ODIZOLOVANY OD KASTLE A VEDE ZKRZ A POD PRISTROJOVKOU JE NA NEJ NASROUBOVANO ASI 10 KABELU PLUSU KE VSEM MOZNEJM NESMYSLUM. Je mel jsem caps Lock. RRC Je jedine auto u ktereho jsem tento system videl ale vazne je to tak. Takze plusy spojit pod pravou baterkou pak na starter a ze starteru na sroub co vede skrz kastli do interieru. Na ten mam jeste pripojeny relatko zhaveni. Dobijeni mam tez ze starteru ale myslim ze kdyz to bylo jeste VMko tak jsem ho mel taky na ten sroub co vede do interieru.

nasel jsem fotky na jedne jsou videt oba srouby a na druhe sroub do kabiny a z druhe strany svezek plus kabelu (hnedych)

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 15 čer 2010 19:47
od Mattyfu
A na jaký z nich jsi to plus dal???? Také mi ten kabel vychází do těchto míst.
Děkuji

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 15 čer 2010 20:52
od skritekcrx
Ani na jeden ty srouby drzi ten plech. z te fotky to nepoznam ja ten sroub mam v tom bilem kolecku. a co je toco je v tom cervenym. Tys to nerozebiral?

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 15 čer 2010 21:31
od Mattyfu
Ale jo, jen nemohu najít na fotkách právě to místo kam je tento kabel zapojený a za boha si nemohu vzpomenout.

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 18 črc 2010 14:11
od Mattyfu
Ahojte

Tak už mám po první jízdě s novým motorem. Mám pocit, že je do dvouapůl tisíc vůbec nejede, pak zabere turbo a renč vyrazí jak splašený, po natankování cca 20 litrů nové nafty, (přeci jen ta v nádrži byla cca přes půl roku zimní nafta) a ujetí 60 km se dynamika zlepšila, nástup turba je znát už od 2200 ot/min ale přeci jen jezdím častěji na vyšší stupně něž dřív. Také mám trochu problém s teplotou, při jízdě do kopců, rychlé jízdě zkrátka při námaze mi teplota lezla za půlku, po natankování se to zlepšilo, chladiče jsem propláchl, takže už jen hrozí že je zarostý ale uvidíme až nebudou takové infarktové vedra.... uvidíme.
Poslední problém je, že mi kape hadice, která vrací olej z turba zpět do vany, máte kontakt na někoho kdo ty hadice vyrábí??? Poslal bych jim jednu, co je také prasklá jako musrt ale podle ní by se to dalo snad vyrobit.

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 25 srp 2019 23:39
od Hanys_a_Kaca
Je to už čtrnáct dní, co jsem se zbavil rrc, protože s takovým autem vlastně nechci mít už nikdy nic společného, protože je to pro mne slepá větev, když dělám jenom diskošky2 a kdybych měl náhodou čas i na něco jiného, tak si udělám defa a tak nějak najednou mi padlo do oka jedno dvoudvířko s véemkem, tak se chci zeptat, jestli je ještě pořád bezproblémů záměna motoru za 200/300tdi papírově, jestli jste to někdo teď nedělali (stehlík?) a pak samozřejmě ta nejduležitější otázka, jestli nevíte, jestli by mi schválili výměnu za motor 10p (td5), to je takovej moc šikovnej dýzl od lr :-)

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 25 srp 2019 23:54
od Mirko
Při tvé vytíženosti bych navrhoval napřed fyzicky vyřešit tu přestavbu a pak rajtovat úředního šimla. Je velká naděje, že nestrávíš čas nad zbytečnostma, oproti tomu, kdybys to řešil v obráceném pořadí :mrk

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 26 srp 2019 09:34
od Hanys_a_Kaca
To jako že jsem neschopák? Asi máš pravdu :-)

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Napsal: 26 srp 2019 10:07
od eliott
Mirko píše: 25 srp 2019 23:54 Při tvé vytíženosti bych navrhoval napřed fyzicky vyřešit tu přestavbu a pak rajtovat úředního šimla. Je velká naděje, že nestrávíš čas nad zbytečnostma, oproti tomu, kdybys to řešil v obráceném pořadí :mrk
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: