
Topení Discovery
Moderátor: Miky_CZ
- Tomy H.
- Příspěvky: 473
- Registrován: 29 čer 2010 10:07
- tel.: +421904496524
- auto: Discovery 2 Td5
- Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení Discovery
z vlastnej skusenosti ti mozem odporucit rovno vybrat ten plastovy a nahradit ho kovovym - predides problemom 

Tomy
Discovery 2 Td5 2002
Discovery 2 Td5 2002
Re: Topení Discovery
To ho ale musím mít.....
Dobrá, omrknu to
, nějaké palcové šrouby mám, ale tak velké a mosazné ne.

Dobrá, omrknu to

Discovery je životní styl.
- kubasaki
- Příspěvky: 380
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Re: Topení Discovery
Jestli je to 300 Tdi tak tam pasuje zátka s odvzdušňovákem z radiátoru, koupíš to kdekoliv kde prodávaj topenařinu za pár korun, to samý je i na chladiči tam mám tu samou ale bez odvzdušňováku.
Defender 110 300Tdi automat.
Re: Topení Discovery
To je zajímavá informace, díky....
Obhlídl jsem zapadané auto a raději jsem přijal nabídku souseda - Pojď si na štamprlu....
Nebyla jedna....
Cyril motorkáře Tomáše O. zná...
Zítra nahlídnu na tu zátku, nevíš přibližný průměr? Bude to asi v palcích, jako klasická instatérská záležitost....
Ráno jsem jen nahlídl, jestli je kapalina alespoň trochu tekutá a OK
(nezamrzlo to - byl jsem trochu nesvůj z těch prvních mrazů) a zátka je buď původní nebo nová (plastová) , každopádně vypadá nepoškozená (servis podle předchozího majitele byl prý u Land Jirky). Tak se pokusím najít vhodný nástrčák a nebo ohnutou pásovinu, abych to moc nepoškodil. Jestli teda nebude problém vůbec najít auto pod hromadou sněhu....
Jak je možné, že se to tak nějak samo od sebe zavzdušní? Souvisí to s mrazem?

Obhlídl jsem zapadané auto a raději jsem přijal nabídku souseda - Pojď si na štamprlu....


Cyril motorkáře Tomáše O. zná...

Zítra nahlídnu na tu zátku, nevíš přibližný průměr? Bude to asi v palcích, jako klasická instatérská záležitost....
Ráno jsem jen nahlídl, jestli je kapalina alespoň trochu tekutá a OK


Jak je možné, že se to tak nějak samo od sebe zavzdušní? Souvisí to s mrazem?
Discovery je životní styl.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Topení Discovery
Ako Vám funguje auto režim kúrenia? Z iných áut som zvyknutý, že si nastavím nejakú teplotu a okrem malej korekcie +- 2st nemusím do toho zasahovať. V Disco (II TD5) to kúri skvele, ale neskôr, keď už je interiér vykúrený, začne fúkať studený vzduch. Postupne musím pridávať až na nejakých 28st aby to kúrilo stále. Výduchy mám nastavené na nohy a tie z palubovky s tým, že stredné sú zatvorené. Ak mi nefúka teplý vzduch na bočné sklo, zachvílu by som mal reumu na lakti.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Topení Discovery
Chlapi já vám všem tak závidím, že máte v autě pěkně teploučko. Mám D I 300 a v autě se to trochu ohřeje až po deseti km a to ještě není žádnej zázrak. Pořád mě fouká jenom vlažnej vzduch. Teploměr na přístrojovce mě ukazuje po zahřátí kousek pod středem výseče. Může to být termostatem ? Nebo mě poraďte co s tím.
Dík
Dík
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Topení Discovery
Ad Acon - mě se to chová stejně, tipuju že se netočí ventilátorek u čidla vnitřní teploty. Je to schované vedle nastavování výšky světlometů. V několika D2kách jsem slyšel, jak ten ventilátor drnčí, u mě je ale ticho. Nevěřím že po tolika letech by byl úplně tichý, to se spíš netočí. Z toho by vyplývala i špatná regulační odezva - kolem čidla neproudí vzduch, takže se sice ohřeje i s celým interiérem, odstaví topení, ale nestihne včas ochládnout a topení znovu zapnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Topení Discovery
Mám takový pocit, že tím ventilátorkem to nebude - nám funguje (je slyšet), ale cestou do Itálie jsem to co 20-30min musel přenastavovat jak píše Acon, do té doby jsem si toho nevšiml,nebyla taková zima a nebo to byla jízda do 30min.MadTom píše:Ad Acon - mě se to chová stejně, tipuju že se netočí ventilátorek u čidla vnitřní teploty. Je to schované vedle nastavování výšky světlometů. V několika D2kách jsem slyšel, jak ten ventilátor drnčí, u mě je ale ticho. Nevěřím že po tolika letech by byl úplně tichý, to se spíš netočí. Z toho by vyplývala i špatná regulační odezva - kolem čidla neproudí vzduch, takže se sice ohřeje i s celým interiérem, odstaví topení, ale nestihne včas ochládnout a topení znovu zapnout.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Topení Discovery
TermostatMichal P píše:Chlapi já vám všem tak závidím, že máte v autě pěkně teploučko. Mám D I 300 a v autě se to trochu ohřeje až po deseti km a to ještě není žádnej zázrak. Pořád mě fouká jenom vlažnej vzduch. Teploměr na přístrojovce mě ukazuje po zahřátí kousek pod středem výseče. Může to být termostatem ? Nebo mě poraďte co s tím.
Dík
To už som kontroloval. Je to čisté, zrejme to niekto už čistil a ventilátorček sa vrtí. Otázka je, či nie je vylámaný...MadTom píše:Ad Acon - mě se to chová stejně, tipuju že se netočí ventilátorek u čidla vnitřní teploty....
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení Discovery
Stejný problém mívají P38ky a tam je to tím větráčkem.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Topení Discovery
dá sa taký vetráčik kúpiť?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Topení Discovery
To by mě taky zajímalo? Myslím, že mám stejný problémAcon píše:dá sa taký vetráčik kúpiť?

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Topení Discovery
Tak jsem z toho trošku jelen........
Po pár dnech jsem vyhrabal auto z pod sněhu, trošku neochotně to chytlo. Bylo asi mínus sedm.
Takže jsem to nechal točit na volnoběh a čistil skla. Topit to nezačalo. Teploměr se držel stále úplně dole.
Pak jsem zkoušel povolit matici odvzdušnění, opatrně jsem s ní postupně otočil o cca dva závity bez nějakého efektu. Raději jsem ji zašrouboval zpět, teploměr se mezitím trochu "zvedl ode dna", nic moc, po cca dvaceti minutách volnoběhu a zvýšeného volnoběhu. Projel jsem auto asi kilák a stále nic, tak jsem zaparkoval a vše vypnul.
Asi za hodinu jsem odjížděl, vlažný motor chytl okamžitě, po cca kilometru to začalo topit. Sláva.
Ujel jsem asi pět kiláků a zastavil na naftu. Pak už to zase netopilo. Teploměr skoro vodorovně.
Další zastávka asi o kilák dál (nákup). Po nastartování zase hned topí.
Kruci, kde je chyba?
Po pár dnech jsem vyhrabal auto z pod sněhu, trošku neochotně to chytlo. Bylo asi mínus sedm.
Takže jsem to nechal točit na volnoběh a čistil skla. Topit to nezačalo. Teploměr se držel stále úplně dole.
Pak jsem zkoušel povolit matici odvzdušnění, opatrně jsem s ní postupně otočil o cca dva závity bez nějakého efektu. Raději jsem ji zašrouboval zpět, teploměr se mezitím trochu "zvedl ode dna", nic moc, po cca dvaceti minutách volnoběhu a zvýšeného volnoběhu. Projel jsem auto asi kilák a stále nic, tak jsem zaparkoval a vše vypnul.
Asi za hodinu jsem odjížděl, vlažný motor chytl okamžitě, po cca kilometru to začalo topit. Sláva.
Ujel jsem asi pět kiláků a zastavil na naftu. Pak už to zase netopilo. Teploměr skoro vodorovně.
Další zastávka asi o kilák dál (nákup). Po nastartování zase hned topí.
Kruci, kde je chyba?
Discovery je životní styl.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 pro 2010 18:22
- auto: Discoveri I
Re: Topení Discovery
Ahoj
Předem se musím omluvit jsem úplně čerstvej majitel Discovery I ( 94 ). Potřeboval bych poradit. Kdyz nechám běžet motor na volnoběh tak mi ukazatel teploty nestoupne ani o píď a s topení mi jde ledovej vzduch. Chtěl jsem to ohřát jízdou a po několika minutách mi to hlásí že je motor přehřátý při vyřazení na neutrál spadne teplota na polovinu, ale stejně mi jde z ventilace ledovej vzduch. Může mi někdo poradit co stím může být
Předem se musím omluvit jsem úplně čerstvej majitel Discovery I ( 94 ). Potřeboval bych poradit. Kdyz nechám běžet motor na volnoběh tak mi ukazatel teploty nestoupne ani o píď a s topení mi jde ledovej vzduch. Chtěl jsem to ohřát jízdou a po několika minutách mi to hlásí že je motor přehřátý při vyřazení na neutrál spadne teplota na polovinu, ale stejně mi jde z ventilace ledovej vzduch. Může mi někdo poradit co stím může být

- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení Discovery
Odvzušňovat a ještě jednou odvzdušňovat.......no ale pravdou je to, že od tý doby co tam mám místo visco vrtule Kenlowe ventilátor, kterej v podstatě teď nesepne tak mám v budce teplo...MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení Discovery
Když netopí a ručička ukazuje že je motor nahřátý tak otevřít haubnu a šáhnout na hadice co vedou do topení. Pokud sou vřelí a přesto netopí jak je to radiátorem nebo klapkama v topení. Pokud studené tak je to zavzdušněný, nebo ucpaný. Takže jak píše Miloš II. Odvzdušnit tak že se povolí zátka nad termostatem když je motor na volnoběh dokud nezačne téct kapalina. Pokud to máte ucpaný, nebo zamrzlí tak je to horší.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Topení Discovery
Dík.
Zamrzlé to nemám, těleso termostatu bylo při zkoušení vlažné a to se teprve probouzel teploměr.
A po pár kilometrech, kdy teploměr je vodorovně a střídavě to topí-netopí, to vypadá spíš na ten vzduch.
Že tak najednou.....
A nebo to bylo přicpané nějakým bordelem a těmi mrazy se to uvolnilo a ucpalo definitivně trubky (nebo občas, nějakým náklonem, pohybem....).
Dnes nikam nemusím, zítra už snad bude míň mrznout, tak vyzkouším.
Zamrzlé to nemám, těleso termostatu bylo při zkoušení vlažné a to se teprve probouzel teploměr.
A po pár kilometrech, kdy teploměr je vodorovně a střídavě to topí-netopí, to vypadá spíš na ten vzduch.
Že tak najednou.....
A nebo to bylo přicpané nějakým bordelem a těmi mrazy se to uvolnilo a ucpalo definitivně trubky (nebo občas, nějakým náklonem, pohybem....).
Dnes nikam nemusím, zítra už snad bude míň mrznout, tak vyzkouším.

Discovery je životní styl.
Re: Topení Discovery
Michale,to si na tom ešte dobre,mne sa zohreje iba tesne za prvú paličku,ale musím uznať,že aj tak to kúri... Idem si pekne objednať termostatMichal P píše:Chlapi já vám všem tak závidím, že máte v autě pěkně teploučko. Mám D I 300 a v autě se to trochu ohřeje až po deseti km a to ještě není žádnej zázrak. Pořád mě fouká jenom vlažnej vzduch. Teploměr na přístrojovce mě ukazuje po zahřátí kousek pod středem výseče. Může to být termostatem ? Nebo mě poraďte co s tím.
Dík

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
Re: Topení Discovery
1. tvoje auto ta nema moc rado... studeny diesel v zime nenechavat bezat na volnobeh, je tam slaby tlak oleja a motor sa tim likviduje viac ako pri normalnej jazdeSteve píše:Tak jsem z toho trošku jelen........
Po pár dnech jsem vyhrabal auto z pod sněhu, trošku neochotně to chytlo. Bylo asi mínus sedm.
Takže jsem to nechal točit na volnoběh a čistil skla. Topit to nezačalo. Teploměr se držel stále úplně dole.
Pak jsem zkoušel povolit matici odvzdušnění, opatrně jsem s ní postupně otočil o cca dva závity bez nějakého efektu. Raději jsem ji zašrouboval zpět, teploměr se mezitím trochu "zvedl ode dna", nic moc, po cca dvaceti minutách volnoběhu a zvýšeného volnoběhu. Projel jsem auto asi kilák a stále nic, tak jsem zaparkoval a vše vypnul.
Asi za hodinu jsem odjížděl, vlažný motor chytl okamžitě, po cca kilometru to začalo topit. Sláva.
Ujel jsem asi pět kiláků a zastavil na naftu. Pak už to zase netopilo. Teploměr skoro vodorovně.
Další zastávka asi o kilák dál (nákup). Po nastartování zase hned topí.
Kruci, kde je chyba?
2. keby si pouzil fukciu hladat, zistil by si ze TD5ka sa na volnobeh nezohreje, dokonca aj po jazde a zastavení napr. v zacpe dokaze vychladnut
Re: Topení Discovery
No chlapci,tak mne dnes Mikuláš doniesol termostat ,cez pracovnú dobu som čakal na diely na iné auto,tak som si to hnedaj vymenil -no a teraz sa teplota drží tesne pred polovičkou,aj ked idem dole kopcom a auto sa neochladí - a to kúrenie SUPEEER!!!
A to všetko za 9euri a pol hodiny roboty 



Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD