Stránka 3 z 4

Zase mrcha nejede

Napsal: 20 led 2007 09:38
od Miloš II
Omlouvám se ale to s tím turbem jsem špatně pochopil. Tem pístek je omezovač otáček a turbo jede. Ale je jinej problém. Při 2800 přesně disco cukne a rožne se oranžová signálka v levém horním rohu symbol motor. Disco jede a po přidání plynu se dál rozjíždí. Párkrát se mi stalo že motor vypadl úplně (vytuhl) a po vrácení start do O a pak do polohy I jel dál jakoby se nic nestalo. Díky Miloš II

Napsal: 20 led 2007 14:19
od Admin
To už by chtělo diagnostiku. :wink:

Napsal: 20 led 2007 15:18
od kudrnac
To mi dělala discárna,když byly zas.. konektory u řídíčí jednotky zkus izopropyl alkoholem umýt konektor a uvidíš.

Zase mrcha nejede

Napsal: 20 led 2007 16:05
od RudaK
Toš Milošu vitaj zpátky.Jinak se ostatním omlouvám,jestli jsem špatně Miloše překládal.Ještě že je to za mnou. :lol: Ahoj Ruda

Řídící jednotka

Napsal: 20 led 2007 21:55
od Miloš II
Admine jelikož jsem překopával zapojení řídící jednotky (přetahoval do kabiny) chtěl bych si změřit izolační stavy jednotlivých žil a obvodů než si zajedu na diagnostiku (předpokládám že kabeláž je jednotná pro ročníky 99 - 04) možná by zajímalo i více Discofilů :?: tj. která obvody jsou spínací a které rozpínací a které analogové popřípadě hodnoty s příslušným očíslováním na konkrétní patici tuším že to je 1 až 64 s barevnou rozlišením patice(ne žil). Nebo jakákoliv jiné informace s danou problematikou sovisející :idea: Předpokládám že to asi bude dotaz na Vašeho dvorního auto elektrikáře. Díky Miloš II

Napsal: 20 led 2007 22:19
od kudrnac
chceš rozlišení analog nebo celý popis konektoru, předpokládám, že jsi posouval tu jednotku co je u heveru, protože je tam ještě jedna ale ta se špatně zaplavuje to se mi ještě nepadařilo. Možná Potápěčovi.

Řídící jednotka

Napsal: 20 led 2007 22:26
od Miloš II
kudrnac píše:chceš rozlišení analog nebo celý popis konektoru, předpokládám, že jsi posouval tu jednotku co je u heveru, protože je tam ještě jedna ale ta se špatně zaplavuje to se mi ještě nepadařilo. Možná Potápěčovi.
Pokud možno digitální tedy 0/I a které a analogové s celým popisem konektoru. Díky Miloš II

Napsal: 22 led 2007 07:44
od kudrnac
Posílám popis konektorů

foto II

Napsal: 22 led 2007 09:01
od kudrnac
Foto po druhé

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 12:34
od azni
Trochu mimo ale docela by me to zajimalo... :) Ted jsem se par dni pohyboval v Alpach nad 2tis. m.n.m. a docela me udivilo jak se tam auto chovalo. Dusilo se, netahlo, musel jsem podradit a drzet vyssi otacky. Zajimalo by me, jestli je to normalni a jak se to pripadne resi pri dlouhodobejsich cestach nekde v horach, kdy se jede mimo cesty a je potreba aby auto v terenu reagovalo tak, jak je clovek zvykly...

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 12:43
od Hanys_a_Kaca
Něco je (máš) špatně, td5 má čidlo teploty a tlaku vzduchu na sání a úbytek kyslíku s nadmořskou vejšku sice je - to nepopírám, ale řj se s tim popere a motor jde hladce - bez kouře nebo jiných neduhů, v himalájích jsme se motali týdny a měsíce ještě mnohem výš až k pěti tisícům, tankovali jsme neskutečně mizernou naftu a td5 jela to svoje, turbo si předpokládám tlačilo taky to svoje - tedy poměrně, takže tlak za turbem byl možná podobný jako u moře před turbem, ale že by se motor dusil to ani ne... Nejezdili jsme žádný závody, ale prostě mizerný cesty, sutě a když jsem potřeboval třeba přidat v brodu, abych vyskočil na břeh, nikdy se na mne ten motor nevykašlal.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 12:48
od MadTom
Mám zcela stejnou zkušenost. Navíc s plně naloženým autem a na kolech 235/85/R16 je to ještě horší. Nad 2000m.n.m. jsem se musel na parkovišti do kopce rozjíždět přes spojku, nebo lépe na redukci. Jakmile ale motor šel přes 1500ot - tedy foukalo již turbo, tak je to v pohodě. A kolem 2000ot už jezdil úplně normálně. Takže jedinej problém je rozjezd z místa.
A protože mám možnost přepínat za jízdy mezi dvěma nastaveníma motoru - dvě různé mapy, tak se dalo krásně poznat ve stoupání co to s motorem dělá - prostě chiptunning jednoznačně vedl, oproti standardnímu nastavení motoru.
Řešení je pro mě v prvním kole srovnat převody jak mají být - dnes je to díky větším kolům moc do rychla. A druhý krok by bylo variabilní turbo.
Nicméně, pokud jedu po silnici, tak to nevadí - serpentiny do Alspkých sedel jsem stejně jezdil na redukci, protože jsem se musel furt rozjíždět kvůli výhledu do zatáček a obrovskému poloměru zatáčení, co D2 má. A mimo silnice to bude po rovině v pohodě a v kopcích taky na redukci.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 13:15
od Hanys_a_Kaca
Tak je fakt, že já tam měl redukci třeba dva týdny v kuse, a na trojku (malou) jsem se někdy celý den nedostal, ale motor šel hezky :-) Aj i bez čipu.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 13:27
od MadTom
Tak to souhlasím, pokud se jedu na redukci, tak naprosto není problém v ničem, motor má dost síly i v malých točkách. Trošku problém byl při jízdě po silnici, kdy jsem chtěl jet víc než 40km/h, takže už to nebylo na redukci. A v tuhle chvíly to nebylo ono - velký kola, těžký auto a řídkej vzduch. A já jsem zvyklej se rozjíždět téměř bez plynu a to tady nešlo, motor se v tuchvíli měl snahu přidusit. Stačilo ale přidat a podržet to na spojce k pár metrů déle a bylo to OK.
Rozdíl mezi standardní mapou a laděnou byl v dlouhých stoupáních - se standardní mapou to bylo na podřazení a točení motoru někde kolem 2700ot, s laděnou nebyl problém se udržet na vyšším rychlostním stupni a s otáčkama do 2300. A řekl bych, že tomu následně odpovídala i spotřeba, která byla nižší.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 13:41
od azni
Diky, vidim ze je to proste dalsi vlastnost LR, clovek se furt uci. S Pajery jsem o tomhle problemu nikdy nevedel... ;)

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 13:47
od visby
podla mna je to hlavne sposobene velkymi kolesami, motor sa mi podobne dusi a ani nemusim byt nad 2000mnm. vo vacsej vyske je to zretelnejsie, ale ubytok vykonu v nizkych otackach a obrovsku turbo dieru je citit...
treba poladit prevody, pripadne chipnut a pojde to lepsie...

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 13:51
od MadTom
Přesně tak - velká kola. Mám na D2 i na Def 130 kola 235/85/R16 a s D2 je to při rozjezdu cítit, u Defa, když jsem tam měl něco víc než 1,5t šutrů, tak žádnej problém. A jedinej rozdíl je v přídavné převodovce - D2 má převod 1:1,2, Def 1:1,4.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 30 zář 2014 21:50
od dava
Přesně, na 265/75/16 mi to taky netahá, rozjezd jak se škůdkou přes spojku. Diskoška má dlouhý převody nahoře a na ty kola absolutně nevycházej kvalty. Na uvedených kolech mi tacho ukazuje o10% míň, což na seriovkách je tak o 3% víc. Na tahání vleku to je mrzutost.
Bohužel, převody jsou napočítaný na moc malý kola, takže jedině o cca 10% změnit převody v difech, což považuju za rozumnější než v přídavce, kvůli namáhání kardanů.
Def je na tom s převodama líp. Jinak, diesely na atmosfericej tlak a vlhkost reagují fest, stačí když je před deštěm, nebo mlha. Specielně u Td5 je to znát, jak se po ránu hezky sbírá za plynem, vím že bude brzo lejt. Vysoké kompresní poměry, žádné novum.

Re: Disco II netáhne

Napsal: 01 říj 2014 09:40
od azni
dava : presne jak rikas... a to jsem ted jeste zvedavej na zimu co me ceka :(
Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...

Re: Disco II netáhne

Napsal: 01 říj 2014 10:49
od visby
azni píše:Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
co maju nakupit? inu fyziku?;-)