Stránka 3 z 9

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 12:41
od MadTom
A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:09
od Miky_CZ
no prave mi se ta vrtule uplne rozpadla jako ten plast

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:15
od MadTom
Vrtule je plastová a plasty časem křehnou, jak se z nich uvolňuje voda. Takže to může souviset i se stářím vrtule.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:22
od Miky_CZ
nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:25
od Miloš II
Miky_CZ píše:nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu
No něco podobnýho se mi taky stalo na Libavé a Lowovi v Sosnové, kdy ta visco vrtule natáhla ve vodě kousek dřeva ten se šprajcl o chladič a bylo vymalováno. Tož taková je ta visco vrtule dravec :Ale fuuj: MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:26
od RudaK
MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.


To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapneš :Pohoda: Ale když je tam na řemenici,tak se může rozletět a eště rozbít chladič. Taky tam budu dávat tu elektrickou :hmm: .
p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:37
od Miky_CZ
dobre, premluvili ste me na elektrickou:-D

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 13:58
od Josef-Z (Jugin)
El. vrtuli už mám. Všem doporučuji! Motor líp táhne, má to o trošku menší spotřebu a nehučí to. Za jízdy po cestách ju nezapínam, v poho stačí nápor vzduch. Někde se to na foru už řešilo. :|

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 14:01
od Miky_CZ
a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 14:09
od Miloš II
Má vše..... viz fota na začátku MIlošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 14:21
od Miky_CZ
a jeste z tech fotek to neni moc poznat ale jak se pak resi klinovy remen? tu viskospojku uplne oddelas a resis kratsi remen nebo se to jenom nak vykucha aby se to volne protacelo?

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 15:04
od discover
Po odšroubování viskovrtule z kladky tato holá zůstane a dále běží po řemenu, resp. řemen po kladce. Nic neřeš. Až budeš mít sadu před sebou, pochopíš. Nemáš co zkazit. :lol: :lol: :lol:

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 15:12
od Neklan
Miky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádhera :D .

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 15:22
od Miloš II
Neklan píše:
Miky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádhera :D .
No už to inovovali.....žádnej sporákovej regulátor jen dvě relátka na plošňáku kterej je zalitej nějakým epoxy a s něho kouká malej potenciometr zřejmě na regulaci spínání teploty. viz obrázek na začátku ta změť vodičů a schema MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 19:23
od Neklan
Tak to já mám na obou autech ještě sporák... :lol: V obou případech nastaven na normal a funguje perfektně.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 28 led 2010 22:08
od RudaK
V tomto případě by se mě ten sporák líbil víc ( na D1 ) :D U D III bych preferoval relátka :lol:

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 30 led 2010 09:04
od Miloš II
Tak ještě prasklej rám...při důkladnější prohlídce podvozku jsem našel tak 5cm prasklinu na rámu mezi převodkou řízení a dorazem silenbloku. Je to daný váhou pevnostního nárazníku, navijáku a "roletama" s Afriky. Vyvařeno přeplátováno. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 02 úno 2010 20:25
od MOPADŽI
Miloši, pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále. Moc zajímavé čtení.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 02 úno 2010 20:28
od MOPADŽI
Miloši pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále ať můžeme číst další zajímavosti.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 11 úno 2010 14:01
od RudaK
RudaK píše:
MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.


To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapneš :Pohoda: Ale když je tam na řemenici,tak se může rozletět a eště rozbít chladič. Taky tam budu dávat tu elektrickou :hmm: .
p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení


Tak je taky doma :mrgreen: Eště namontit,ale je venku pěkná kosa ( vono se oteplí a pak ho namontím ) :wink: Teda já do D 1 :D