Stránka 3 z 5

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 01 bře 2010 13:50
od Kopec77
Hmm to jsem si myslel, v tom případě už netušim proč motor neběží. Sakrasakrasakra. Na úterý mám objednanýho klempíru a nemám tam jak dostat auto :Ja blb:

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 01 bře 2010 14:18
od Jenda
...diagnostika :idea:
Honza

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 01 bře 2010 15:36
od Kopec77
A nevíte kde je poblíž diagnostika? Chomutov, Most, Žatec?

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 01 bře 2010 21:07
od eliott
Kopec77 píše:Díky až bude možnost zkusím odpojit výfuk. Dnes jsem zase (po nabití baterky) vyčistil svíce a zdá se že je to čím dál horší. Sice měl snahu, ale už ani nechtyl :-( Přitom jsem ho nedávno projížděl.
Všiml jsem si že svíčky ikdyž se zdají být dotáhlé, tak stále vidím ještě kus závitu tím postrádá smysl podložka. Je to normální, že je ještě vidět kus závitu svíčky? Mohl by jste se mi někdo kouknout na svůj motor zda vidíte závit a nebo zda je svíčka tak hluboko zašroubovaná až doléhá podložka na motor?

Ještě zkusím koupit jiný klíč na svíčky jestli není zakopaný pes tady.
Nevím, jestli jsi to už pořešil, ale to je klíčem, běžný klíč - ořech na golu, má moc velký průměr, je třeba stočit na soustruhu.

To s tím startováním co poisuješ vypadá na vadu snímače teploty nasávaného vzduchu, je ve víku filtrboxu, ale může být problém v ECU, protože čidlo má elektronickou kostru z ECU

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 02 bře 2010 06:45
od Kopec77
Zhoršovalo se to postupně. Po vyčištění od oleje (vzduchovýmj filtrem protekly asi 3litry oleje). Auto nastartovalo a já ho byl project občas cestou škublo ale jinak OK.
Pak jsem cca jednou za 3dny auto nastartoval a nechal prohřát, až jednou měl špatný volnoběh což se po ohřátí zlepšilo. Pak se to ale zlepšilo až po protůrování a nakonec přestalo pomáhat i to. Ve finále motor začal chvípat, takže jsem musel startovat několikrát. Nejdříve jsem to přisuzoval svíčkám, pak ucpanému výfuku. Teď už ani nenastartuju. Tak takhle postupně se to zhoršovalo :(

Nové svíčky byli černé po ujetí cca 15KM.

Dnes si jedu pro díly, tak tam zkusím vzít i to čidlo snad ho tam bude mít. Už se chytám všeho...

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 02 bře 2010 08:24
od eliott
Opakuji, problém čidla je častěji v ECU, než v čidle, chce to se podívat diagnostikou kolik ukazuje. jaké díly ještě potřebuješ?

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 02 bře 2010 16:23
od Kopec77
Díly jsem si dnes přivezl a také radu že svíčky musejí být bezpodmínečně úplně dotáhlé, takže zítra vyrazím na nákup jiného svíčkového klíče. Bylo by to krásný kdyby chyba byla jen ve svíčkách. Zbytek v SZ.

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 03 bře 2010 12:52
od Kopec77
Tak zázrak se nekonal a já jsem asi úplně slepej, samozřejmě že svíčky dotáhlé byly.
Teď už jen že bych měl přeházené kabely. kdyby se našla dobrá duše které by se koukla pod haubnu a napsala mi jaké je pořadí kabelů, byl bych moooc vděčen. Já jsem to prostě nikde nenašel, ani ve workshop manuálu ani nikde na netu.
Takže auto pojede ke klempířovi na plaťáku, chudák.

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 07 bře 2010 09:16
od Sláma Karel
Teď jsme dělali motor na mé P38 a tak jsem ti to vyfotil. Ale musíš vydržet, než to dostanu z telefonu do počítače. Asi někdy zítra večer. K

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 07 bře 2010 13:04
od Kopec77
Super Karle, já to jinak opravdu nikde nesehnal, jsem závyslý na tomto DF a ochotě uživatelů.

Mimochodem jak pracuje ten řadový rozdělovač, myslím princip?

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 bře 2010 10:42
od Kopec77
Sláma Karel píše:Teď jsme dělali motor na mé P38 a tak jsem ti to vyfotil. Ale musíš vydržet, než to dostanu z telefonu do počítače. Asi někdy zítra večer. K
Jen se připomínám...

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 bře 2010 11:17
od eliott
Karel ti chtěl napsat toto:

Takže to je focené jako z pohledu řidiče. Ty to máš úplně špatně očíslované. Tady jsou ty čísla podle čísla válce. U V8 je to tak, že levá strana válců po směru jízdy je 1357 a pravá strana je 2468. Přičemž se to čísluje odpředu auta 1 je vlevo vepředu po směru jízdy z pohledu řidiče. vpravo vepředu je 2. A k těm mají být ty kabely podle čísel.
Pokuď máš ale origo kabely, tak ty přehodit nejdou. Jsou přesně podle délky.


Ale psal to když nešlo fórum, a fotku nepřidal

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 bře 2010 15:53
od Kopec77
Díky kluci, takže jsem to nakreslil jak to mám i pro ostatní.
Mělo by to být OK

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 bře 2010 16:07
od eliott
Máš pěknej volant :rofl

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 bře 2010 16:36
od evo828
aj ked toto je 3.9 + rozdelovac - tiez je z toho jasne v akom poradi zapaluju.

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 12 bře 2010 21:58
od Sláma Karel
Díky Eliotte. Už jsem byl nasranej tady je k tomu fotka.

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 12 bře 2010 21:59
od Sláma Karel
Takže to máš bohužel pro tebe dobře. K

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 21 bře 2010 07:14
od Kopec77
Tak už vím co je to anglický humor. Možná jste postřehli kolik marných pokusů startování jsem zkoušel během posledních týdnů, kolik jsem při tom vybil baterek a vyměnil svíček. Nakonec jsem si objednal odtah na sobotu abych dostal auto ke klempířovi a pak do servisu. Dvě hodinky před tím jdu auto připravit, připojím aku, z recese než odemknu zadám klíčem bezpečnostní kód. Vrátím sání, zapojím čidla. Nedalo by mi to abych to naposled nezkusil nastartovat....brekeke motor jede jako víno :yes
Takže jsem ušetřil za odtah a auto už je u klempíře. Motor během půl hodinové cesty ani jednou nezaváhal, jen volnoběh je nestabilní. Od cca 600 do 2500ot. Doma mi došlo že jsem sání jen nastral a neutáhl (předpokládal jsem že by ho v servisu stejně hned sundavali), tak snad to bude OK po přitáhnutí. A když né, nevadí, hlavně že to není mechanická závada. Jupííííííííí

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 kvě 2010 16:48
od Kopec77
Ahoj, plechy mám již opravené, ale motor má stále vysoké otáčky cca 2000. Mohlo to zapříčinit to vytahání skelné vaty z tlumiče? Že ted ten výfuk vlastně tolik netlumí?
(U Jeepu kde jsem měl LPG se zvedaly otáčky v nepravidelných intervalech a měla to na svědomí klapka ketré se díky suchému LPG zadíra a pouštěla moc vzduchu)

A ještě jedna otázka, lze nějak samodomo snížit otáčky? Zřejmě je problém jen tam, protože spotřeba se nějak nezvedla, pořád je průměr kolem 20l. Jen je to hrozný kravál když zařadím P a otáčky vylítnou na 2tis.

Předem díky za odpoveď.

Re: Po převrácení na střechu nejde nastartovat P38 4,6

Napsal: 11 kvě 2010 17:00
od eliott
Kopec77 píše:Ahoj, plechy mám již opravené, ale motor má stále vysoké otáčky cca 2000. Mohlo to zapříčinit to vytahání skelné vaty z tlumiče? Že ted ten výfuk vlastně tolik netlumí?
(U Jeepu kde jsem měl LPG se zvedaly otáčky v nepravidelných intervalech a měla to na svědomí klapka ketré se díky suchému LPG zadíra a pouštěla moc vzduchu)

A ještě jedna otázka, lze nějak samodomo snížit otáčky? Zřejmě je problém jen tam, protože spotřeba se nějak nezvedla, pořád je průměr kolem 20l. Jen je to hrozný kravál když zařadím P a otáčky vylítnou na 2tis.

Předem díky za odpoveď.
Prošel bych všechny hadice na vzduch, jestli si někde nepřisává.