Stránka 3 z 3
Re: problem s motorom td5
Napsal: 22 črc 2010 10:55
od raven.99
ten kryt je len akusticky, takze iba tlmi hluk a vibracie.
Ak ti to ale nevadi, tak by teoreticky nemal byt problem jazdit bez neho. Do terenu by som si ho vsak asi nahodil, predsa len zakryva cast motoru => menej zoskrabavania blata

Re: problem s motorom td5
Napsal: 25 črc 2012 15:23
od horsik
Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Re: problem s motorom td5
Napsal: 25 črc 2012 16:41
od Benjamin
horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
Re: problem s motorom td5
Napsal: 25 črc 2012 17:07
od lopik
Benjamin píše:horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
no, tento popis sa týka Discovery... pokiaľ sa pýta na Defender, bude to v skrinke pod pravou prednou sedačkou...
foto tu:
http://www.paddockspares.com/blog/puddl ... r-go-limp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problem s motorom td5
Napsal: 25 črc 2012 19:43
od horsik
Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
Re: problem s motorom td5
Napsal: 25 črc 2012 20:14
od SJ410
horsik píše:Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
Chytni sedák vpředu a trhem nahoru ho vycvakneš, potom je plechový víko zajištěný přezkou.
No a seš tam, prostě to samý jako na druhý straně co je baterka.
Re: problem s motorom td5
Napsal: 26 črc 2012 17:31
od horsik
Díky!
Re: problem s motorom td5
Napsal: 12 srp 2012 08:38
od horsik
Ahoj, taky mám olej v konektoru......Chtěl bych se znovu septat, co to znemená procínovat? Popíšete mi, prosím, postup? Díky !
Re: problem s motorom td5
Napsal: 12 srp 2012 09:40
od SJ410
Musíš si koupit novej kabelovej svazek ke střikům v hlavě motoru. No a potom ty
jednotlivý dráty prolejt cínem.
Re: problem s motorom td5
Napsal: 12 srp 2012 12:03
od horsik
Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
Re: problem s motorom td5
Napsal: 12 srp 2012 12:06
od DanoDEF
horsik píše:Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
... prestuduj forum najdes o tom temu.
Re: problem s motorom td5
Napsal: 12 srp 2012 12:18
od horsik
Já už to prolez, vím, že na tenhle způsob opravy jsi přišel ty a je to super. Ale nenašel jsem nikde pracovní postup. Nerad bych novej svazek nejak zničil. Píše se tu prosínovat, prolejt cínem apod. Ale co to znamená? Nejsem elektrikář.

Re: problem s motorom td5
Napsal: 13 srp 2012 14:33
od Rosi
Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka...
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát

) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty

Re: problem s motorom td5
Napsal: 13 srp 2012 20:44
od DanoDEF
Rosi píše:
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení.
... pozor nemylit si prepajkovane kable par cm pred konektorom do ECU s kabelovym zväzkom v hlave. Ja mam prepajkovane pred ECU.

Re: problem s motorom td5
Napsal: 13 srp 2012 22:53
od MadTom
Já jsem spolu s tekoucím těsněnním pod víkem ventilů vyměnil dva O kroužky co těsní konektor kabelu ke vstřikům v hlavě a vypadá to, že to pomohlo. Origiál kroužky (modrá barva asi nějaký silikon) už byly docela slušně splácnuté.
Re: problem s motorom td5
Napsal: 14 srp 2012 12:06
od horsik
Rosi píše:Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka...
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát

) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty

Tak to je odpověď! Supr. Proč tragéda? Můj dotaz zněl tragicky? Jinak Forum jsem přečet už celý a opravovat musím, protože bydlím na konci světa a Mám na krku ženu a dvě děti. Když nebudu opravovat ( a předcházet závadám ) budu chodit pěšky, nebo jezdit na kole ( a na to zase nemám fyzičku )
