Stránka 3 z 3
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 22 črc 2010 10:55
				od raven.99
				ten kryt je len akusticky, takze iba tlmi hluk a vibracie. 
Ak ti to ale nevadi, tak by teoreticky nemal byt problem jazdit bez neho. Do terenu by som si ho vsak asi nahodil, predsa len zakryva cast motoru => menej zoskrabavania blata  

 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 25 črc 2012 15:23
				od horsik
				Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 25 črc 2012 16:41
				od Benjamin
				horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 25 črc 2012 17:07
				od lopik
				Benjamin píše:horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
 
no, tento popis sa týka Discovery... pokiaľ sa pýta na Defender, bude to v skrinke pod pravou prednou sedačkou...
foto tu: 
http://www.paddockspares.com/blog/puddl ... r-go-limp/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 25 črc 2012 19:43
				od horsik
				Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 25 črc 2012 20:14
				od SJ410
				horsik píše:Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
Chytni sedák vpředu a trhem nahoru ho vycvakneš, potom je plechový víko zajištěný přezkou.
No a seš tam, prostě to samý jako na druhý straně co je baterka.
 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 26 črc 2012 17:31
				od horsik
				Díky!
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 12 srp 2012 08:38
				od horsik
				Ahoj, taky mám olej v konektoru......Chtěl bych se znovu septat, co to znemená procínovat? Popíšete mi, prosím, postup? Díky !
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 12 srp 2012 09:40
				od SJ410
				Musíš si koupit novej kabelovej svazek ke střikům v hlavě motoru. No a potom ty 
jednotlivý dráty prolejt cínem.
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 12 srp 2012 12:03
				od horsik
				Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 12 srp 2012 12:06
				od DanoDEF
				horsik píše:Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
... prestuduj forum najdes o tom temu.
 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 12 srp 2012 12:18
				od horsik
				Já už to prolez, vím, že na tenhle způsob opravy jsi přišel ty a je to super. Ale nenašel jsem nikde pracovní postup. Nerad bych novej svazek nejak zničil. Píše se tu prosínovat, prolejt cínem apod. Ale co to znamená? Nejsem elektrikář.  

 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 13 srp 2012 14:33
				od Rosi
				Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru  
 
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka... 
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát 

) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty  

 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 13 srp 2012 20:44
				od DanoDEF
				Rosi píše:
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení.
... pozor nemylit si prepajkovane kable par cm pred konektorom do ECU s kabelovym zväzkom v hlave. Ja mam prepajkovane pred ECU.  

 
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 13 srp 2012 22:53
				od MadTom
				Já jsem spolu s tekoucím těsněnním pod víkem ventilů vyměnil dva O kroužky co těsní konektor kabelu ke vstřikům v hlavě a vypadá to, že to pomohlo. Origiál kroužky (modrá barva asi nějaký silikon) už byly docela slušně splácnuté.
			 
			
					
				Re: problem s motorom td5
				Napsal: 14 srp 2012 12:06
				od horsik
				Rosi píše:Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru  
 
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka... 
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát 

) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty  

 
Tak to je odpověď! Supr. Proč tragéda? Můj dotaz zněl tragicky? Jinak Forum jsem přečet už celý a opravovat musím, protože bydlím na konci světa a Mám na krku ženu a dvě děti. Když nebudu opravovat ( a předcházet závadám ) budu chodit pěšky, nebo jezdit na kole ( a na to zase nemám fyzičku ) 
