Re: Vypnutie TC
Napsal: 24 bře 2010 11:44
Ono je to poznat podle toho, jak ty díly vypadají - ty nové jsou tlustší.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
No sám si nakonec psal o svolávací akci, takže předpokládám, že opravdu ABS může dělat problém. A tím spíš, když ho dost trápím po terénu. Proto chci odpojovač ABS a TC, abych v terénu netratil výkon a neriskoval poškození a nutný servisMadTom píše:Nevidím jediný důvod, proč by "kostka" ABS měla odejít tím, že jezdím v terénu - pokud budou provedeny úpravy o který LR ví (silnější víčka). Dál zbývají špatné kontakty a to je lehce opravitelné. Ono v té kostce je elektromotor fungující jako pumpa a několik ventilů. ABS a TC v autě je na jízdu v terénu dělané - vždyť je to terénní auto. Něco jiného je opotřebení, které určitě bude větší, něž při opatrném ježdění po rovných cestách. Ale to bude působit na všechny díly auta.
Diky za info. Me prave docela prekvapila ta vec, ze kdyz jsem se na srackach, napr. ted o vikendu rozjel, nektere z kole se zaclo protacet a pri prerazeni na dalsi rychlostni stupen se auto proste zabrzdilo. Chapu ze TC zaznamenalo prokluz ,tak to kolo chtelo dobrzdit a v tom momente jsem seslapnul spojku a chtel radit dalsi rychlost. Byl jsem trochu rad, ze nejel nikdo za mnouMadTom píše:Ano, u D2 není možné standardně TC vyřadit. Jedině u starších verzi se omezila funkce TC, ABS a HDC, pokud se zařadila uzávěrka mezinápravového diferenciálu a teprvo poté se nastartovalo. Ale ani tak se to úplně nevyplo.