Stránka 21 z 22

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 27 srp 2013 19:10
od Jenda
Miloš II píše:Co se týče čipu tak ho mám od http://bellautoservices.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; před GO motoru najeto 350tis jsem jezdil na čip ... ted jezdím na základní mapu protože to stačí ...mám přepínací ECU (mapy) a funguje to parádně... ale jak jsem psal používám základ... teplota jde samo nahoru utržené štefty potrubí mám již také zasebou atd. ... jen názornej příklad teplot motorového oleje ... Mopadži v Gruzii v kopci teplota oleje 130 C já měl v 90 v základní mapě, ale pravdou je že mám přídavný chlazení motor. oleje někde tu jsou fota http://www.landroverforum.cz/forum/view ... avy+pro+D2" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II

....tohleje prave to co jsem myslel Milosi. Jenze od toho Bella mate vsichni tak cca 150 koni ne ? Pri vice kobylach uz bych sel do hlubsi upravy,jak pises :wink:
H.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 09 lis 2013 16:18
od Sajmon
Tak som to absolvoval aj ja .Na začiatku to malo138konikov a potom 170.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 09 lis 2013 16:47
od Laci DII
kde si to dával chipovať? ako to ide?

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 lis 2013 19:14
od Sajmon
Čas ukaže ,zatial je to lepšie

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 11:43
od Kangaroo
Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 11:55
od mr-tomas
Někde jsem četl že škodlivá teplota je nad 740°C.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 13:04
od Kokesek
Kangaroo píše:Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

teploty nad 750stupnu jsou destruktivni... pokud mas v tahu do kopce mezi 600-700 pak je to prave tolik kolik staci uz vice ne.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 16:54
od Kangaroo
Kokesek píše:
Kangaroo píše:Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

teploty nad 750stupnu jsou destruktivni... pokud mas v tahu do kopce mezi 600-700 pak je to prave tolik kolik staci uz vice ne.
To je OK, zatím jsem se jen jednou dostal kousíček nad 600 ale zatím je poměrně chladno, uvidím až bude venku 35. Dík za info.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 17:11
od MadTom
Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2014 22:34
od RudaK
MadTom píše:Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.
Ale mu to stojí u baráku - tak teplota motoru stejná jak ve stínu :chuckle

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 24 bře 2014 08:18
od Kangaroo
MadTom píše:Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.
Dík, co to ukazuje je jedna věc (Miloš to tu psal že se dostane k 800 stům) , ale mě zajmá nějaká hranice kdy je to OK, prodejce teploměru píše něco o 750 stupních.
Takže budu si hlídat abych nešel přes 700 a nic nemůžu zkazit. :)

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 24 bře 2014 08:40
od MadTom
Ondro, já jsem to myslel jako praktickou zkušenost. S těma 700st souhlasím. Jde taky o to, jestli je to krátkodobý výkyv, nebo trvalá teplota třeba v náročném stoupání nebo na dálnici.
A hlavně, aby to mělo nějakou akustickou indikaci překročení nastavitelného limitu. Není nic lepšího, než buďto furt sledovat budíky a nekoukat se ven, nebo se kochat a na budíky se podívat, až když auto nechce jet. To už je většinou pozdě.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 24 bře 2014 17:04
od Miloš II
U toho teploměru jde nastavit mezní hodnota, kdy se podsvícení displeje změní na červenou barvu a začne problikávat. Mám nastavenou teplotu na 650 C ale jak jsem tu psal je to na chipnutou jednotku na tu v soucasné době jezdím minimálně Základní soft mi nepřeleze na dálnici přes 550 C. MIloš II

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 pro 2014 16:10
od Hroch
Opět trochu oživím toto téma.Oslovila mě nabídka na "chip" od firmy Toomich.Mám Td5/2003 s necelými 100tis.Nechci žádné brutální navýšení parametrů,ale hlavně vyhlazení křivky krouťáku a posunutí záběru už od nižších otáček pro pohodovější ježdění - prostě taková klasika pro majitele Td5.Samozřejmě nějaká ta kobylka navíc na předjetí náklaďáku taky nebude špatná :lol: Máte to někdo dělané od této firmy?Je třeba se něčeho bát z hlediska životnosti komponent motoru?Dík Petr

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 pro 2014 16:40
od Hanys_a_Kaca
Kdybych v téhle republice napočítal na prstech, od koho bych si nechal na motor šáhnout (víc by jich nebylo), tak toomich bude jeden z prvních, na který si vzpomenu. Nemusíš se bát, nějakého nesmyslu a kdybys nebyl spokojenej na první pokus - neotočí se k tobě zády.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 pro 2014 17:17
od DanoDEF
... pri tak "novom" motore sa nemusis bat zivotnosti. Ja som moju Td5/2004 chipoval ked mala pred 300tkm a teraz mam 439tkm a stale to jazdi v pohode. Pravda uz mierne podymuje ale neskumal som dovod.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 pro 2014 17:20
od Hanys_a_Kaca
já se ani hrocha nechtěl ptát, proč si myslí, že má jeho motor 100tis :yx .

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 11 pro 2014 23:10
od Hroch
Protože ho mám od Horské služby s STK dělanou každý rok včetně doloženého počtu najetých kilometrů ověŕovaného navíc i přes servisní záznamy v síti LR.

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 13 pro 2014 01:44
od spata
a Hanys si nenecha sahnout na motor....
to by Legenda nerozdychala...

Re: TD5 a "chip"

Napsal: 23 bře 2019 21:44
od Dex
Trochu bych oživil toto téma. V týdnu mi Kokešek přechipoval Defa TD5 (přechipoval, né nachipoval jelikož už jsem auto nějak nachipované koupil). Auto se od koupě zdálo, že není úplně v sérii jelikož na 265/75 r16 nebylo uplně líné i když bývalý majitel tvrdil, že tam žádný chip není. Po vyčtení jednotky a identifikaci Kokešek potvrdil, že je auto upraveno. Mám už flashovací jednotku, takže mi tam Peťa udělal soft skoro STAGE 2 a to se teprve s autem začly dít věci. Předtím auto jelo odspoda a vzápětí hned umřelo, což při rozjezdu znamenalo tam házet kvalty jeden za druhým a od 60km/h vpodstatě jezdit na 5ku a rychlost přes 100km/h byla dost o přemlouvání. Dnes to auto subjektivně jede míň od spodu, ale zato líp a hlavně déle ve vrchu. Takže je jízda mnohem pohodlnější jelikož se to teď chová víc jako osobák a kvalty jdou vytáčet mnohem déle, navíc to ve vrchu fakt jede. Víc jak 140 sem s tím nezkoušel, ale rozjet se na tuto rychlost teď není problém. Peťa ty softy dělá už dlouho a ví co si může dovolit. Doporučuji :Sorry: :yes

Jinak už mám nachystanou přídavku z DII 1.211, tak se na to teším jak takhle kombinace bude fungovat :Pohoda:

btw: pokud by měl někdo zájem, může se svézt v Jihlavě.