Stránka 22 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 říj 2013 12:40
od omar
Johny R píše:Tos nám udělal radost že i DEF ve tvé péči si vynucuje neustálou pozornost :lol: ! Mně zase trápí kovový cvrlikot od podvozku, který se dnes navíc dost zhoršil. Myslím že je to kříž, páč to jede dle otáček převodovky a po vyšlápnutí spojky to buď zmlkne nebo to cinkne jen párkrát a né tak zněle :roll: . Ale smolí mně že nejde dost dobře poznat který, když jsem to zkoušel ručně potočit na vůlích tak se žádný nenechal prozradit :devil .
mne to delalo presne tpo same na discovery a po roce a pul jsem zjistil ze to dela kovova podlozka co je na vyvodu z prevovky na predni kardan ,podlozka je tam na simeringu tak sem ji heftnul cockem a je klid ,

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 říj 2013 20:04
od Hanys_a_Kaca
Máme to ale stroje, kdybysis chtěl popovídat jak nám to chladí zavolej. Rano jsem dolil vodu. Dal 300 km a mezitim šest trialovych sekci a vody neubylo ani trochu, celou dobu teplota kolem 82 stupnu. Takze mam podezreni, ze jsem termostat neotevrel za celej den. Ono je to problem vubec zahrat, rano byla kosa jaxvině a ja bydlim hned u dalnice po dalnici na lochtaka 90km/h, proste se to chladi az moc...
Jo a rano jsem delal test s kondomem: dolil jsem vodu pomackal hadice a opet dolil skoro uplne po okraj a misto vicka jsem navliknul rozmotanej (volnej) kondom. Pak teprve nastartoval, probublalo par bublin, hladina klesla, kondom se ztoporil, ale rozhodne nedosahl vetsi velikosti nebo tvrdosti, nez by dosahl, pri standerdnim využití. Tak jsem skoro vyloučil, že by mi to nějak moc tlakovalo do vody - to by se nafukoval pořád nebo aspoň víc...
eliott píše:Tak se musím přidat se svým příběhem, dnes v 7:15 jsem vyrazil s Defem TD5 na akci cca 160 km vzdálenou, po 30km, registruju, že topí jen bufík - okamžitě kontroluji chladící kapalinu, chybí jen 1,5 l, (to by nemělo ještě vadit) ale evidentně unikalal z pod víčka expanzky. Sáhnu na chladič - ledový. První dedukce -termostat. Vracím se do dílny, za neustálého nadávání a proklínání konstruktérů měním termostat umístěný na debilním místě a v 9:30 opět vyrážím. Po 7 km kontroluji situaci v motorovém prostoru a vše jako před tím.

Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.

Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 říj 2013 23:28
od sudajs
tak výsledek dnešní projíždky: já prorazil nádrž(ještě že v pondělí jedu naohybat kryty nádrže...),afterburner udělal díferák,kamoš se přetlačoval se stromkem a ohnul si zadní blatník.

mimochodem žhavicí svíčka se dá použít jako pájka :lol: ,pak už stačí kousek plastu a nadrž jde zavařit :-) .

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 09:40
od Hanys_a_Kaca
Žhavicí svíčka sedá použít jako pájka jen když funguje - jinak se dá použít pouze jako ucpávka válce. Já vozim toto: http://rasel.cz/x6499-w101/pajecka-sdb- ... -s-autokon" onclick="window.open(this.href);return false; Funguje to jako páječka na pájku, ale nemá to regulaci, tak musí být bezvětří. Ale na plasty ideál.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 10:12
od eliott
Johny R píše:Tos nám udělal radost že i DEF ve tvé péči si vynucuje neustálou pozornost :lol: ! Mně zase trápí kovový cvrlikot od podvozku, který se dnes navíc dost zhoršil. Myslím že je to kříž, páč to jede dle otáček převodovky a po vyšlápnutí spojky to buď zmlkne nebo to cinkne jen párkrát a né tak zněle :roll: . Ale smolí mně že nejde dost dobře poznat který, když jsem to zkoušel ručně potočit na vůlích tak se žádný nenechal prozradit :devil .
Je to mrzák nevděčný, před dovolenou se mazaly kardany a při cestě zpět odešel přední a teď toto. Víčkem to není, ještě mě napadá protáčející se vrtulka vodní pumpy, zítra to vyvrhnem...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 11:01
od Hanys_a_Kaca
Tu pumpu jsem zkousel tim, ze jsem odpojil hadici z topeni a koukal jesti to strika.
V zime mi nechodila ta vodni pumpa - mel jsem strzeny unasec ze strany serva - ten dvojzubec je jen nalisovany na hridelce.
Utrhnul jsem ho, když mi ta pumpa zamrzla, ale ted snad jeste tak moc nemerzne.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 12:07
od krestak
eliott píše:Tak se musím přidat se svým příběhem, dnes v 7:15 jsem vyrazil s Defem TD5 na akci cca 160 km vzdálenou, po 30km, registruju, že topí jen bufík - okamžitě kontroluji chladící kapalinu, chybí jen 1,5 l, (to by nemělo ještě vadit) ale evidentně unikalal z pod víčka expanzky. Sáhnu na chladič - ledový. První dedukce -termostat. Vracím se do dílny, za neustálého nadávání a proklínání konstruktérů měním termostat umístěný na debilním místě a v 9:30 opět vyrážím. Po 7 km kontroluji situaci v motorovém prostoru a vše jako před tím.

Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.

Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
dej tam V8 a bude klid :ty jeden...: :lol:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 18:50
od eliott
krestak píše: dej tam V8 a bude klid :ty jeden...: :lol:
No neboj, ten cestovatel zůstane určitě na naftu, ale 130ka , kterou začnu přes zimu stavět bude mořná V8, v noci jsem o tom přemýšlel několik hodin, když jsem vzteky nemohl spát.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 06 říj 2013 18:57
od low
o svini nezavadis :-)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 13:12
od Johny R
Tak nakonec se mrcha prozradil! Po týdnu ježdění a skřípění konečně vykazuje vůli kříž na zadním difu. Zrovna se morduju se šroubama :devil ! Jenom dotaz. Na tom zadním difu ty šrouby klidně vemu flexou, to je mi jasné, ale nevím jak na bubnu u ručky! Tam to asi není dobrý nápad, ty budu asi muset povolit? Boha proč jsou ty matky z bláta :Ja blb: , jdu koupit očkový klíč!

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 13:23
od MadTom
Kup si klíč na kardany:
http://www.litep4x4.cz/detail/dilenske- ... rdanu-9-16

A ano, uřezávat to není nejlepší. A když ten klíč budeš kupovat, vem si k tomu rovnou nové matky a šrouby.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:10
od Johny R
Tak už mám předokolku :-( ! Hned jsem to byl projet, kilák po polňačce, a je to hrůza. Na předek se teda moc jezdit nedá. Navíc mi nějak nechce držet uzávěra, tak jsem ji musel přidržovat. Chjo ta kulisa :hmm: . Kříž je na šrot, vyměním oba. Ovšem řekl bych že bude chycený i jeden na předku :sweat . Ještě bych potřeboval, někdo tu dával odkaz na stáhnutí dílenského manuálu na třístovku v češtině. Byly to normálně okopčené stránky v pdf-ku. Nějak jsem si zapoměl udělat zálohu na PC a při posledním přeinstalování se mi to povedlo smazat :roll:! Prosím, prosím. Už jsem hledal, ale nenašel.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:15
od Johny R
MadTom píše:Kup si klíč na kardany:
http://www.litep4x4.cz/detail/dilenske- ... rdanu-9-16

A ano, uřezávat to není nejlepší. A když ten klíč budeš kupovat, vem si k tomu rovnou nové matky a šrouby.
Nakonec tím očkem v pohodě. Šrouby jsem chtěl dát M10 z nerezu, ale i když to vypadalo že by mohly :muscle , tak neprojdou. A pilovat díry je myslím si hovadina, to by asi kardany nedaly a už vůbec né kříže :lol: .

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:18
od eliott
Když je problém s povolením matky, tak zkus použit klíč č. 14, vzhledem k tomu, že je nepatrně menší než příslušný palcový, je potřeba ho tam lehce naklepnout, ale zase je mnohem menší riziko protočení. Ten nástavec na golu z odkazu (mám ho také) řeší jen 1/2 problému, z druhé strany (pouze u diferáků) musíš stejně použít plochý klíč. Šrouby jdou vyměnit i u ruční brzdy, akorát jsou jiné - delší. Jo a nejezdi moc na ten předek, už několik lidí tak přišlo o buben...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:35
od Steve
Johny R píše:
MadTom píše:Kup si klíč na kardany:
http://www.litep4x4.cz/detail/dilenske- ... rdanu-9-16

A ano, uřezávat to není nejlepší. A když ten klíč budeš kupovat, vem si k tomu rovnou nové matky a šrouby.
Nakonec tím očkem v pohodě. Šrouby jsem chtěl dát M10 z nerezu, ale i když to vypadalo že by mohly :muscle , tak neprojdou. A pilovat díry je myslím si hovadina, to by asi kardany nedaly a už vůbec né kříže :lol: .

9/16 mají definovaný průměr 9,52mm.
Palcové občas sehnat jdou. Kromě LR šopů - tam jsou víceméně běžně.
Jaká je délka těch šroubů - když už jsi je sundal...?
Já jsem se právě vrátil z "podauta" a nejdou mi povolit - přesněji jeden ano, dva ne a poslední ani nezkouším - musel bych podložit auto a vzhledem k tomu že ostatní stejně nejdou...
A to mám očkový klíč 9/16.
Pokud strhnu hrany, tak na to půjdu čtrnáctkou.... :S

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:39
od Johny R
No málem jsem byl další :lol: , jezdit radši nebudu vůbec. Sepíšu si seznam a zítra brnknu do jednoho servisu v ČB. Už jsem tam nakupoval a jsou OK :yes :lol: !

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 17:43
od Johny R
Steve píše: 9/16 mají definovaný průměr 9,52mm.
Palcové občas sehnat jdou. Kromě LR šopů - tam jsou víceméně běžně.
Jaká je délka těch šroubů - když už jsi je sundal...?
Já jsem se právě vrátil z "podauta" a nejdou mi povolit - přesněji jeden ano, dva ne a poslední ani nezkouším - musel bych podložit auto a vzhledem k tomu že ostatní stejně nejdou...
A to mám očkový klíč 9/16.
Pokud strhnu hrany, tak na to půjdu čtrnáctkou.... :S
Vem to očkovou 14, šla tam v pohodě. Jen jsem ji naklepl druhým klíčem. Předtím samo nějaké to WD.
Délku kterých? U difu, nebo na bubnu r. brzdy?

Tak už jsem je změřil: U bubnu délka i s hlavou 45mm, závit 18mm
U difu 35mm , závit 17
Proti M10 ale mají jinou hlavu, takže stejně nepřipadají v úvahu.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 18:02
od Steve
U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 18:04
od Steve
Dík.
Jak moc jinou?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 říj 2013 18:07
od Johny R
Hlava M10 nevejde ani do unašeče je o 3 mm větší (klíč 17).