

Moderátor: Acon
mně fotili stejně, jak je řečeno výše. ale jestli si dobře pamatuju, tak kola si prohlížel a kontroloval rozměr. jen rozměr pneu, jestli je to i na správném ráfku neřešil.
Aha tak to mě nenapadlo. To znamená, že bych to měl asi opravit??!!Pavel píše: 13 dub 2017 21:35Že to máš rozbitý znamenaj ty kódyLassard píše: 13 dub 2017 19:49 Tak dnes další LR prošel a pro letošek anabáze s STK, snad ukončeny.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.
Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.![]()
Jelikoz tato jednotka vychazi ze standartu p- codu od bosche tak tyto chyby doslova popisuji bohatost smesi a to konkretne na rade valcu A nebo take tam kde je prvni valec. Mas to prilis chude a nebo nejde spravne odregulovat fuel trim tedy pomer paliva a vzduchu. Mozne priciny; komprese, vstriky, lambda, kat, atd. Zkus zmerit teplotu na svodech a katech prvnich 10min chodu. Muze to hodne napovedet.Lassard píše:Aha tak to mě nenapadlo. To znamená, že bych to měl asi opravit??!!
Na třech STK kam jezdím žádnou databázi na staré LR nemají a u takto starého auta většinou nic neřeší a stejně by se jejich Bosch diagnostika s EGR jednotkou na 99% neuměla spojit.mr-tomas píše: 15 led 2018 22:44 Chtěl bych se zeptat jak je to na emisích s EGR? Mám r.v. 98 300tdi motor 23L kde původně ERG byl. Koupil jsem auto už bez něj a vyházel zbytek elektroinstalace na připojení. Mají na emisích v kompu napsáno že tam byl, a tudíž se musí k němu připojit? Nebo to tam uvedený nemají a stačí říct že tam nebyl?