Šrouby a matice na kardan jsou díly, které by měl každý mít po ruce, něco jako lekárničkuSteve píše:U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
MadTom
- Příspěvky: 15309
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Přesně tak, mě tam někdo dal M8 a vždycky tak 50km trvalo, než to začalo po dotažení cvakat. Navíc ty origo šrouby mají jemný závit, i když palcový.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak se přidám i já..... I když opravuju na zkurvenej zelenej Brusel....
Seklej EGR ventil - auto na 3 válce fakt nenaskočí. Takže odtahovka. Naštěstí se mi to stalo před barákem. Až se to stane uprostřed pouště, bude to podstatně veselejší.
Tom
Seklej EGR ventil - auto na 3 válce fakt nenaskočí. Takže odtahovka. Naštěstí se mi to stalo před barákem. Až se to stane uprostřed pouště, bude to podstatně veselejší.
Tom
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nepopírámeliott píše:Šrouby a matice na kardan jsou díly, které by měl každý mít po ruce, něco jako lekárničkuSteve píše:U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.
Ono těch rozměrů šroubů a dalších dílů by mohlo být víc - jsou i další choulostivá místa.
Mě šlo spíš o to, že mám doma pevnostní letecké šrouby některých rozměrů a tak bych je třeba použil.
Menší hlavu mívají metrické letecké svorníky naší výroby, ale i malé rozměry lezou ke stovce za kus...
Naproti tomu americké letecké šrouby a matice jsou relativně velmi levné.
Nakupuju u Pavla, ale ty bubnové tam nejsou.
Zrovna chci něco objednávat, i na zadní brzdy, ale je tam pár drobností, které nejsou jasně určené. Psal jsem to před pár dny ve vláknu o zadních třmenech.
Discovery je životní styl.
- Hubert
- Příspěvky: 2529
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
http://youtu.be/3-wdS2hAmM8[/youtube]
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tady by bývala možná pomohla ta opěrná součástka pro (za) talířové kolo.
- gibson
- Příspěvky: 3318
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: D1, mini, L322 Tdv8
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
myslim ze diff pegging alebo tak nejakHanys_a_Kaca píše:Tak samozřejmě máloco potěší tak, jak smůla kamaráda. Mě třeba dělá dycky radost, když vidim okousaný zuby, jak je krásně vidět, že jsou okousaný jen v nějaké části. Dycky to začne tím, že to soukolí není ve správné relativní poloze. Prostě se to od sebe nejprve odehne a pak se to prokouše jak pila. To už žádné tvrzení na povrchu zubů nemůže zastavit.
Tady by bývala možná pomohla ta opěrná součástka pro (za) talířové kolo.
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ano, to jsem myslel.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ging-.html
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ging-.html
- Hubert
- Příspěvky: 2529
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Bylo to prví co mě napadlo a bylo i (LR špecialisty) doporučováno. Ale vzhledem k tomu že se to nestalo v žádném extrému a již delší dobu se ze zadní nápravy občas ozvalo divný zvuk si myslím že jeden zub už byl delší dobu nalomený a zde už to nevydržel. A kdy se to nalomilo nevím a jestli byl zub skutečně nalomený nevím, ale zítra vyměním soukolí a uvidím (abych stihnul LR Winter ..). Celkem mě to překvapilo, protože sem o vykousaných hruškách a talířích v difech na LR téměř neslyšel. Každopádně pokud se to stane podruhé jednoznačně dám diff pedding.Hanys_a_Kaca píše:ano, to jsem myslel.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ging-.html
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
dneska na mně taky došlo
si takhle valiv po DI a najednou rána zablokovaný přední kola
šmejr přes velou šířku dálnice
zřejmě prasknul klub na poloose takže rozborka v kopci na dálnici s chlupatejma za zády
nakonec po pár minutách opraveno
ke spokojenosti chlupatejch
tady chci poděkovat kolegovi v bilím defíku za pomoc
v tom spěchu sem zapoměl nic 
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jestli v tom není ten výjezd pístovskeho kopce
byl to zážitek 
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Možný to jeKusto píše:Jestli v tom není ten výjezd pístovskeho kopcebyl to zážitek
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak jsem dnes vyrazil na super Silvestra do Krkonoš. Na dálnici, kousek před Mohelnicí, při předjíždění, jsem si všiml že mi automat jaksi nechce přeřadit vejš. Postupně ztratil tah úplně až se zastavil.
Levou stranu auta mám nakonzervovanou olejem a před LP kolem se mi udělala během čekání na odtah loužička oleje.
Asi hadice k chladiči oleje. DOUFÁM že jenom ona.
Poslední dobou si postupně Drobek řekl o výměnu půl auta. Jestli umřela i převodovka, de z baráku- nemá mě rád.
A to má teprve 350 tisíc- ale stejně ho mám rád.
Jo a během skoro hodinovýho čekání na odtah kolem projely 2xD3, 2xrrs, 1xl322, a jeden def s podválem????!!!! A nikdo ani nezatroubil.
((
Levou stranu auta mám nakonzervovanou olejem a před LP kolem se mi udělala během čekání na odtah loužička oleje.
Asi hadice k chladiči oleje. DOUFÁM že jenom ona.
Poslední dobou si postupně Drobek řekl o výměnu půl auta. Jestli umřela i převodovka, de z baráku- nemá mě rád.
A to má teprve 350 tisíc- ale stejně ho mám rád.
Jo a během skoro hodinovýho čekání na odtah kolem projely 2xD3, 2xrrs, 1xl322, a jeden def s podválem????!!!! A nikdo ani nezatroubil.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
jestli ti to teče vepředu, bude to ta hadice k chladiči...teď jen doufat, že se převodovka nepřehřála a vydržela...Kubrtos píše:Tak jsem dnes vyrazil na super Silvestra do Krkonoš. Na dálnici, kousek před Mohelnicí, při předjíždění, jsem si všiml že mi automat jaksi nechce přeřadit vejš. Postupně ztratil tah úplně až se zastavil.
Levou stranu auta mám nakonzervovanou olejem a před LP kolem se mi udělala během čekání na odtah loužička oleje.
Asi hadice k chladiči oleje. DOUFÁM že jenom ona.
Poslední dobou si postupně Drobek řekl o výměnu půl auta. Jestli umřela i převodovka, de z baráku- nemá mě rád.
A to má teprve 350 tisíc- ale stejně ho mám rád.
Jo a během skoro hodinovýho čekání na odtah kolem projely 2xD3, 2xrrs, 1xl322, a jeden def s podválem????!!!! A nikdo ani nezatroubil.((
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nějaký nápady co by mohlo způsobovat ten zvuk co je slyšet od 0:20 http://www.youtube.com/watch?v=7A4iDl8MhKI Ozývá se to jen občas, někdy pří brždění motorem, jindy zas v tahu, s zařazenou rychlostí (1,2,3), taky nejspíš žádná souvislost, při vyšších rychlostech to už není přes ostatní hluk patrný. Ve videu to přípomíná spíš takový kovový pískot, jindy to zas hučí případně skřípe, prostě pokaždý trochu jiný zvukový projev, ale vždycky je to od obou předních kol případně někde v podběhu. Napadlo mě jestli to může být diferák... s tím, že zvuk se ozývá jen v určitým postavení satelitních kol, protože pokud se nějaký ten zvuk ozve, tak se ozývá do doby než se zatočí a roznášel by se tedy nápravou ke kolům?

Land Rover Discovery 2 Td5
- Michell Disco
- Příspěvky: 187
- Registrován: 21 lis 2012 08:00
- tel.: 777228165
- auto: LR Disco 300 tdi
- Bydliště: H.a S.kraj
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mam dotaz,u me DI 300tdi kdyz otocim klickem tak kontrolka dobijeni nesviti ale normalne dobiji,elektrikar rikal ze to neni sice jak by melo ale ze to staci ze by to neresil.Ted jsem zjistil ze kdyz necham klicek delsi dobu zapnuty cca 15-20vterin tak se kontrolka rozsviti a po nastartovani normalne zhasne,kdyz to chcipnu a znova otocim klickem tak opet nabehne po cca 20 vterinach ale taky ne vzdycky nekdy se nerozsviti vubec.Baterku jsem kupoval asi pred mesicem ta je nova,relatka u A sloupku u spolujezdce jsem vsechny prosel nektere zahodil a dal nove ale zadna zmena uz nevim kde hledat?nevi nekdo?
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já kontrolku dobíjení u svého defa ještě neviděl nikdyMichell Disco píše:Mam dotaz,u me DI 300tdi kdyz otocim klickem tak kontrolka dobijeni nesviti ale normalne dobiji,elektrikar rikal ze to neni sice jak by melo ale ze to staci ze by to neresil.Ted jsem zjistil ze kdyz necham klicek delsi dobu zapnuty cca 15-20vterin tak se kontrolka rozsviti a po nastartovani normalne zhasne,kdyz to chcipnu a znova otocim klickem tak opet nabehne po cca 20 vterinach ale taky ne vzdycky nekdy se nerozsviti vubec.Baterku jsem kupoval asi pred mesicem ta je nova,relatka u A sloupku u spolujezdce jsem vsechny prosel nektere zahodil a dal nove ale zadna zmena uz nevim kde hledat?nevi nekdo?
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
- Michell Disco
- Příspěvky: 187
- Registrován: 21 lis 2012 08:00
- tel.: 777228165
- auto: LR Disco 300 tdi
- Bydliště: H.a S.kraj
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
-
MadTom
- Příspěvky: 15309
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A jsi si jistej že to dobíjí? Bych to tipoval na problém s uhlíky v altenátoru, nebo na vakl někde v drátech či ohnilej konektor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo