Stránka 24 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 12:45
od Acon
Ako som povedal. Hobby je iná vec, to je v poriadku. Tiež si mnoho robím sám, lebo ma to skrátka baví. A to prvé, uznáš že to nie je bežné 😉

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 13:17
od eliott
Já opravoval převodovku z Passata v přízemí u výtahu na VŠ kolejích v Plzni, vyndavali jsme ji na ulici před kolejema, ale to mi bylo 21, dnes bych to nedělal ani za zlaté prase...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 13:29
od Kokesek
Ale musis si odmyslet ty vlasy co uz nemas[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 13:38
od Benjamin
Tak ta je opravdu archivní Patriku :mrgreen: :yes :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 13:39
od matooo
Taky pekny chlapec to býval😂😂😂

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 15:25
od eliott
Benjamin píše: 23 led 2019 13:38 Tak ta je opravdu archivní Patriku :mrgreen: :yes :yes
1995

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 15:30
od Hanys_a_Kaca
nejlepší je ten "vercajk" - vidíte ty žluté nůžky :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:02
od Franta D1
Nůžkama si vystřihával těsnění přeci. Ale mezi ušima máš dneska ulazeno, což typuju že je s těch starostí s lendrouvrama. :rofl
Já taky kdysi po vojně vyndaval motor a špajzku ze škody 100 na parkovišti, a pouzdra na svislý čepy se dělali vypůjčeným výstružníkem taky venku před barákem.
Byla ale jiná doba a člověk přišel z práce a měl nějak víc času a už v práci se vymejšlelo co odpoledne podniknout :Pohoda:
Dneska buďto není čas a když je čas zase není chuť, tak je třeba to odvézt někam jinam, abych taky nepřišel o vlasy. :lol:
Jenže když mám spolehlivý auto, tak to ani není třeba nikam vozit, takže já za ty Patrikovo vlasy nemůžu. :lol: :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:24
od Addnye
eliott píše: 23 led 2019 13:17 Já opravoval převodovku z Passata v přízemí u výtahu na VŠ kolejích v Plzni, vyndavali jsme ji na ulici před kolejema, ale to mi bylo 21, dnes bych to nedělal ani za zlaté prase...
Není to na Locháči? :chuckle

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:41
od eliott
Addnye píše: 23 led 2019 16:24
eliott píše: 23 led 2019 13:17 Já opravoval převodovku z Passata v přízemí u výtahu na VŠ kolejích v Plzni, vyndavali jsme ji na ulici před kolejema, ale to mi bylo 21, dnes bych to nedělal ani za zlaté prase...
Není to na Locháči? :chuckle
Ne, na Borech...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:46
od Addnye
Máchova? Nepamatuji si, že tam jsou takové dveře :O

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:54
od Mira 101
:grin: Patrik netvrdí že tam jsou,má dukaz že tam byly před čtyřiadvaceti léty..... :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 16:58
od Addnye
Mira 101 píše: 23 led 2019 16:54 :grin: Patrik netvrdí že tam jsou,má dukaz že tam byly před čtyřiadvaceti léty..... :lol:
No jo, jenže na Máchovku a Baarovku se od té doby ani nesáhlo, tak mi to přišlo divné :D A to jako vážně, když jsem tam bydlel, tak se přijel podívat táta a říkal, že to je úplně stejné, jako když tam bydlel on a že to odpovídá jenom chátrání za tu dobu (1982+) :D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 18:12
od Franta D1
Ne, na Borech...
[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol:

Já byl taky na Borech :lol: :lol: :lol:

730 dní, ale když se někde řekne, že jsem by 2 roky na Borech, tak si všichni představujou tu budovu s tím vysokým plotem ve tvaru hvězdy. :lol: :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 18:26
od Addnye
Franta D1 píše: 23 led 2019 18:12
:lol: :lol: :lol: :lol:

Já byl taky na Borech :lol: :lol: :lol:

730 dní, ale když se někde řekne, že jsem by 2 roky na Borech, tak si všichni představujou tu budovu s tím vysokým plotem ve tvaru hvězdy. :lol: :lol:
Myslíš letohrádek Hvězda? :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 18:56
od Lochy
Koukám, že jsme tam byli silnej ročník :muscle
Strojař co s nami bydlel na buňce, nakreslil celou leteckou turbínu jako diplomku. Od ruky :rofl :rofl

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 20:19
od eliott
Addnye píše: 23 led 2019 16:46 Máchova? Nepamatuji si, že tam jsou takové dveře :O
Jsou to dveře do chodbičky, kde měla kancelář vedoucí, vpravo schodiště a výtah.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2019 21:06
od Addnye
eliott píše:
Addnye píše: 23 led 2019 16:46 Máchova? Nepamatuji si, že tam jsou takové dveře :O
Jsou to dveře do chodbičky, kde měla kancelář vedoucí, vpravo schodiště a výtah.


Teď to zdražili, přístup udělali jen na elektronickou kartu, žádná vedoucí a už ani vratná tam není. Aneb seškrtali všechny náklady a zvýšili cenu. Ale aspoň tam udělali nová okna. Na Baarovce jsou ještě ty samé, jaké tam byly za tebe, všechen nábytek stejně atd. Škoda mluvit [emoji52]

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 úno 2019 23:31
od Neklan
Tak mám update. Jedna z posledních D4, rok 2016, motor SDV6, 256k s močkou, teď najeto 95 tisíc - motor bez závad, ale začal se nahodile zapínat a vypínat ten debilní Start/Stop systém, který byl vymyšlen, aby si výrobci trochu šplhli u chorých mozků politiků a který má jediný efekt - ničí auto. Odešla jeho baterka (je tam sólo malá baterka jenom pro tuhle blbost - vyměněno v záruce. Jinak také pouzdra předních spodních ramen už měla také lehkou vůli (předchozí D4 před faceliftem měla tvrdší pouzdra a vydrželo to 180 tisíc, ale tahle je pohodlnější), vyměněno v záruce s celými rameny. Přední brzdové kotouče, to je u těžkých D3/D4 slušný standard, někdo je odepíše i o dost dřív.
Jinak mají tam 3,0 TDV6 s prasklou klikou, najeto myslím 215 tisíc, spotřeba za posledních 8 tisíc km skoro 14 litrů, takže s tím někdo jezdí jako prase a servisní intervaly pravidelně nedodržovány, někdy i o 9 tisíc km. Ale to je známá věc, pokud někdo mění olej po 35-ti tisících, určitě se dočká nadměrného opotřebení motoru. Nicméně, že je klika TDV6/SDV6 poddimenzovaná, se ví. V LRO jsem viděl reklamu, že už někdo dělá zesílenou.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 01 bře 2019 11:13
od petr štrof
na odkaze je důkaz že ty auta vydržej dost , když dostanou péči , najeto přes 500tis manuál
https://auto.bazos.cz/inzerat/100888575 ... SE-DPH.php