New Land Rover LR4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Denkom
Příspěvky: 4
Registrován: 26 led 2011 16:22
auto: Audi A4, D4
Bydliště: Praha

Re: New Land Rover LR4

#461 Příspěvek od Denkom » 27 led 2011 11:07

No kdyz si trosku zavzpominam na moji A4 ktera ma 3.5 roku a 76000km tak taky tam toho bylo docela...
1.okno se nechce zavrit nekdy
2.vyhrivani sedadla ridice nefunguje
3.jednou po 600km cesty totalne vybita baterie
4.kontrolka motoru + divne zvuky z motoru kdyz startoval za studena (4x servis nez na to prisli) (olejovy filtr)
5.jeste jednou kontrolka motoru nejaky mini problem
6.nefungovala zasuvka
7.po driftovacich pokusech mi vypadlo treti brzdove do kufru :Pohoda:

Jako porad vyborne auto ktere si necham snad navzdy... srdcovka... ale 3 detske sedacky do 2he rady proste bez problemu nedam do niceho hezciho nez Disco4 .. zkousel jsem do mercedesu R ale to byla docela tragedie (zapinani pasu mezi sedackama).
Marek

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#462 Příspěvek od George 1 » 27 led 2011 21:57

Je to krásnej pohled jak na tvojí tak Cyrilovu D4. Bohužel " snad zatím" nejsem majitel D4, ale nepomlouvám :P , jen tiše závidím. Myslím, že ten kdo si teď něco přečte o Toyotě, že zase svolává přes 8 miliónu aut kvůli údajnému unikání paliva, tak majitel LR může být v klidu :Pohoda: . Napiš taky tvoje dojmy, ať si trochu smlsnem

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: New Land Rover LR4

#463 Příspěvek od merlin » 27 led 2011 22:24

Taky velice rád vzpomínám na D3. S oblibou jsem říkal - s obývákem do terénu. Napsal jsem tady o své D3 toho dost. Rád na ní vzpomínám...
A pomlouvají pouze závistivci ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Denkom
Příspěvky: 4
Registrován: 26 led 2011 16:22
auto: Audi A4, D4
Bydliště: Praha

Re: New Land Rover LR4

#464 Příspěvek od Denkom » 27 led 2011 23:27

George 1 píše:Je to krásnej pohled jak na tvojí tak Cyrilovu D4. Bohužel " snad zatím" nejsem majitel D4, ale nepomlouvám :P , jen tiše závidím. Myslím, že ten kdo si teď něco přečte o Toyotě, že zase svolává přes 8 miliónu aut kvůli údajnému unikání paliva, tak majitel LR může být v klidu :Pohoda: . Napiš taky tvoje dojmy, ať si trochu smlsnem

Moje dojmy... no zkusim

Strasne vysoko sedim.. vyhled neskutecny.. Kdyz jsem do D4 presedl primo po 300km jizdy v audi Q5 a zavrel dvere uvnitr D4 tak jsem mel porad pocit ze je tam nejak moc svetla ze dvere nejsou zavrene... proste ty okna jsou fakt velky a vyhled nadherny. Misto nad hlavou neskutecne taky... mam asi 195cm ale porad tam je mista a mista.. Deti ve druhe rade taky jenom tise koukaji ven... takze klid konecne (az na nekonecne otazky co je to a tam to) Zatim jsem nikdy nejezdil s dieslovym motorem takze na to typicke diesel rachotani jsem si musel trosku zvyknout :angel
Podvozek krasa, nerovnosti a vymoly po praze v podstate ignoruju a s usmevem se koukam do zrcatka jak vsichni delaj mysky.
hse vybava je supr... zatim zadny problem.
Materialy hlavne plasty se mi libi vic v A4ce ale to pohodli a "nadhled" z Disca je super.
Porad me prekvapuje jak je to auto v podstate kratke ve predu pred napravou kdyz parkuju... ale to je o zvyku.

Co me zatim poradne nasralo byl sroub v pneu po 3 dnech a nasledna vymena rezervy... :cry

Zajimalo by me jestli trosku slysite praci podvozku kdyz doseda treba po prejeti spomalovace rekneme 25-30km/h? je to v poradku? Opravdu musim fakt poslouchat abych to slysel ale je to tam.
Marek

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#465 Příspěvek od George 1 » 28 led 2011 22:16

No někde jsem četl, jak je pořád módní dávat do aut čím dál menší okna, ale to rozhodně neplatí o D4, takže výhled bude asi jeden z nejlepších. Co se týče těch materiálů a plastů, tak když to srovnáváš s A4, tak nevím. Všude píšou jak mají audiny nejlepší materiály a zpracování, ale když si táta pořídil Q7, tak sem nevěřil tomu, že to je ta audina o které donekonečna píšou jak je uvnitř skvělá. Já mám X-traila druhý generace a příjde mi v něm na přístrojovce víc měkčených plastů než vtý Q7 a to opravdu nepřeháním. Prostě měkkej plast si představuju něco do čeho zabořím prst a nezlomím si ho, což Q 7 teda nemá, ale je to asi subjektivní dojem. Takže si myslím, že D4 na tom nebude taky tak špatně ne?

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#466 Příspěvek od RudaK » 29 led 2011 08:51

merlin píše: A pomlouvají pouze závistivci ...
:yes :nod Má pravdu předsedo
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Denkom
Příspěvky: 4
Registrován: 26 led 2011 16:22
auto: Audi A4, D4
Bydliště: Praha

Re: New Land Rover LR4

#467 Příspěvek od Denkom » 30 led 2011 18:31

George 1 píše: Prostě měkkej plast si představuju něco do čeho zabořím prst a nezlomím si ho, což Q 7 teda nemá, ale je to asi subjektivní dojem. Takže si myslím, že D4 na tom nebude taky tak špatně ne?

Nikde jsem samozrejme nepsal ze je to spatne... to vubec ne. Jenom proste asi ty roky zvyku delaji svoje :)
Marek

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Re: New Land Rover LR4

#468 Příspěvek od Kubas38 » 01 úno 2011 10:53

cyril píše:Já mám na své D4 asi 14tkm a zatím bych ji neměnil.... :inlove
Za tu dobu jsem měl následující příhody
1. uvolněný venkovní kryt pravého "A" sloupku (v reklamaci vymění)
2. prasklý steh opěradla spolujezdcova koženého sedadla (čekám na vyjádření AD)
3. občas vyskočí chyba adaptibilních xenonů i když se i tak světla dále natáčejí (prý normální, když je slabší baterie)
4. občas zamlžené přední lampy (prý v normě)
5. někdy nefunkční Webasto. D.O. bliká, jako že tpoení jede, ale když přijdu k autu, tak displej hlásí slabou baterku a topení nejde) Prý to je tím, že s autem málo jetzdím a baterie se nestíhá krátkými pojížděčkami dobít. Když dám auto na nabíječku, vše funguje skvěle. Jak na časovač, tak i na dálku, která funguje i přes několik zdí a asi až na 200m.

Jinak naprosto super auto. V terénu jsem s ním nebyl, když nepočítám polní rozbahněnou cestu.
Přeju ti ať slouží. Myslím, že ji pomlouvají hlavně ti, kteří by ji jinak móóc chtěli.
Cyril.

:ty jeden...: Já nepomlouvám ale taky bych jí chtěl! :Pohoda:

Je to krásný auto vlastně auta - (freečko je paní!?!?)

Kubas
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#469 Příspěvek od cyril » 01 úno 2011 11:19

Kubas38 píše:
cyril píše:Já mám na své D4 asi 14tkm a zatím bych ji neměnil.... :inlove
Za tu dobu jsem měl následující příhody
1. uvolněný venkovní kryt pravého "A" sloupku (v reklamaci vymění)
2. prasklý steh opěradla spolujezdcova koženého sedadla (čekám na vyjádření AD)
3. občas vyskočí chyba adaptibilních xenonů i když se i tak světla dále natáčejí (prý normální, když je slabší baterie)
4. občas zamlžené přední lampy (prý v normě)
5. někdy nefunkční Webasto. D.O. bliká, jako že tpoení jede, ale když přijdu k autu, tak displej hlásí slabou baterku a topení nejde) Prý to je tím, že s autem málo jetzdím a baterie se nestíhá krátkými pojížděčkami dobít. Když dám auto na nabíječku, vše funguje skvěle. Jak na časovač, tak i na dálku, která funguje i přes několik zdí a asi až na 200m.

Jinak naprosto super auto. V terénu jsem s ním nebyl, když nepočítám polní rozbahněnou cestu.
Přeju ti ať slouží. Myslím, že ji pomlouvají hlavně ti, kteří by ji jinak móóc chtěli.
Cyril.

:ty jeden...: Já nepomlouvám ale taky bych jí chtěl! :Pohoda:

Je to krásný auto vlastně auta - (freečko je paní!?!?)

Kubas
Jo jo, to je mojí drahé polovičky. Je moc spokojená. Před tím měla Mercedes "A" a měla z velkýho auta docela respekt. Dnes už by ale Free2 s automatem nevyměnila ani za nic. :inlove

Uživatelský avatar
jeanes
Příspěvky: 227
Registrován: 05 úno 2010 09:51
auto: Freelander TD4 2005
Bydliště: Česká Skalice

Re: New Land Rover LR4

#470 Příspěvek od jeanes » 04 říj 2011 13:08

Tak se postupne lepsi moje financni situace a zacinam cim dal vic uvazovat nad D4 (predtim jsem byl rozhodnuty pro D3). No - uvazovat - spis jsem uz rozhodnuty pro D4:) Resim jaky motor - bud klasika 3.0tdv6 (vykonove to asi bude stacit a spotreba by mela byt taky ok) nebo to risknout a jit do 5.0 V8... Chci se zeptat, jestli byste nekdo o tomhle motoru nemeli nejake idealne prakticke zkusenosti?
Jak se do lesa volá,...

Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#471 Příspěvek od RudaK » 04 říj 2011 16:16

Kubas38 píše:
cyril píše: Myslím, že ji pomlouvají hlavně ti, kteří by ji jinak móóc chtěli.
Cyril.

:ty jeden...: Já nepomlouvám ale taky bych jí chtěl! :Pohoda:
Kubas

Já D4 nebudu pomlouvat,ale taky vím,že ji nechci ..... :mrgreen: Na co budu mít víc aut,když stávající D3 neprodám :mrk
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
hokulia
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2008 08:05
auto: RR S'charged, 2x110
Bydliště: Benesovsko

Re: New Land Rover LR4

#472 Příspěvek od hokulia » 04 říj 2011 19:53

Pripomina mi tohle casy, kdy vysel TD5 motor.Ten byl taky vykonejsi, modernejsi ( a podle me lepsi) nez 300. Dodnes na nej 300ri plivou. A priznejte si - zcasti proto ,ze na ni mnozi nemeli love.
Myslim, ze ten 3litr je lepsi nez byl 2.7. Ale 2.7 je vybornej motor. A tak doufam, ze se tabory opet rozdeli a ze zustane spousta vernych TDV6 2.7! Jako Ruda. :yes
Všechno je jinak.

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2617
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: New Land Rover LR4

#473 Příspěvek od patrik » 04 říj 2011 19:56

hokulia píše:Pripomina mi tohle casy, kdy vysel TD5 motor.Ten byl taky vykonejsi, modernejsi ( a podle me lepsi) nez 300. Dodnes na nej 300ri plivou. A priznejte si - zcasti proto ,ze na ni mnozi nemeli love.
Myslim, ze ten 3litr je lepsi nez byl 2.7. Ale 2.7 je vybornej motor. A tak doufam, ze se tabory opet rozdeli a ze zustane spousta vernych TDV6 2.7! Jako Ruda. :yes
Moje slova :clap :wink:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
hokulia
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2008 08:05
auto: RR S'charged, 2x110
Bydliště: Benesovsko

Re: New Land Rover LR4

#474 Příspěvek od hokulia » 04 říj 2011 20:12

Proste kdyz je motor Land Rover a nikdo se jim do vyvoje nesere, je vzdycky dobrej.
Všechno je jinak.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#475 Příspěvek od RudaK » 04 říj 2011 23:32

hokulia píše: A tak doufam, ze se tabory opet rozdeli a ze zustane spousta vernych TDV6 2.7! Jako Ruda. :yes
To jsme si nerozuměli :ty jeden...: Rozdíl ve výkonu motorů 2,7 a 3,0 mě nechává klidným. Pokrok půjde stále do předu a mě se líbí i RR Evoque,proti kterému má hodně lidí výhrady. A elektronika v autech mě nevadí . :mrk
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
hokulia
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2008 08:05
auto: RR S'charged, 2x110
Bydliště: Benesovsko

Re: New Land Rover LR4

#476 Příspěvek od hokulia » 05 říj 2011 07:04

Na ten evok jsem zvedavej. Aby to nebyl jen nacancanej trpaslik pr zensky! Taky jsem zvedavej jak mu bude sluset snorchl.?
Všechno je jinak.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#477 Příspěvek od RudaK » 05 říj 2011 07:11

hokulia píše: Aby to nebyl jen nacancanej trpaslik pr zensky! Taky jsem zvedavej jak mu bude sluset snorchl.?
No pravda je ,že to je to,co si napsal ... :rofl
A ten šnorchl by na něm vypadal stejně,jako kdyby šla ženská na ples v dřevákách :hi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: New Land Rover LR4

#478 Příspěvek od moon13 » 05 říj 2011 09:19

hokulia píše:Na ten evok jsem zvedavej. Aby to nebyl jen nacancanej trpaslik pr zensky! Taky jsem zvedavej jak mu bude sluset snorchl.?
Freelander je taky nacancanej trpaslík pro ženský, a jezdím s ním :mrgreen:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#479 Příspěvek od cyril » 05 říj 2011 09:59

Po mém projetí se v Evoque (190PS) a nějaký době, kterou jsem o tom popřemýšlel, bych jej nekoupil. Málo muziky za moc peněz a při srovnání s jinými auty této třídy je trochu pozadu. Hlavně s podvozkem. Víc se mi stále líbí 4x4 manželčin Free2, který je takový macatý a s TR stále ještě použitelný i v nějakém tom terénu. :Pohoda:

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#480 Příspěvek od visby » 05 říj 2011 10:19

fidzi píše:No toho je docela dost na tak mladé auto. Chceme ho koupit místo Land Cruisera, až skončí leasing. Na něm máme zatím 65000km a jediná porucha byl vycvaklý kabelový svazek, kterej vrzal o palubku.
pockaj ked bude 100-120tis, vtedy to zacne;-)

a kazdy vie, ze na LR sa kazia veci najviac do 15tis km;-)

Odpovědět