Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Michell Disco
Příspěvky: 187
Registrován: 21 lis 2012 08:00
tel.: 777228165
auto: LR Disco 300 tdi
Bydliště: H.a S.kraj

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#461 Příspěvek od Michell Disco » 07 led 2014 14:24

Prave ze dobiji,na altiku jsem kabely prosel a jsou dobry.

Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6536
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#462 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 led 2014 14:35

Mě kontrolka nesvítí nikdy: ani před nastartování, ani když běží motor normálně, ani když běží motor s přetrženým řemenem a dobíjí to parádně - teda jen s tim řemenem, bez řemenu to nedobíjí. To mi tehdy přišlo, že na to by se to bejvalo hodilo, že by člověk přišel na to, že se mu přetrhnul řemen, taky podle něčeho jinýho, než, že to nebrzdí, nezatáčí a vaří. Zvlášť když var, napěněné servo a povadlé brzdy považuji za standard. Ale auto dojede na baterku docela daleko, když se teda nepoužívaj světla a hlavně blinkry, ty žerou nějak moc se mi zdá...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#463 Příspěvek od forester » 07 led 2014 17:14

Michell Disco píše:Mam dotaz,u me DI 300tdi kdyz otocim klickem tak kontrolka dobijeni nesviti ale normalne dobiji,elektrikar rikal ze to neni sice jak by melo ale ze to staci ze by to neresil.Ted jsem zjistil ze kdyz necham klicek delsi dobu zapnuty cca 15-20vterin tak se kontrolka rozsviti a po nastartovani normalne zhasne,kdyz to chcipnu a znova otocim klickem tak opet nabehne po cca 20 vterinach ale taky ne vzdycky nekdy se nerozsviti vubec.Baterku jsem kupoval asi pred mesicem ta je nova,relatka u A sloupku u spolujezdce jsem vsechny prosel nektere zahodil a dal nove ale zadna zmena uz nevim kde hledat?nevi nekdo?

Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
Tak ja neviem,ale za starých dobrých čias bola kontrolka v okruhu potrebná ,lebo z jej odporom bolo počítané v okruhu budenia.Preto sa musela použiť 2W žiarovka.Ja by som tajne tipoval na kontakt v prístrojke,alebo ukostrenie.Skrátka keď sa to prechodom slabého prúdu zahreje ,tak to potom chytí kontakt poriadne. :nod
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6536
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#464 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 led 2014 18:39

Já mám teda TD5, tomu odpovídá i elektroinstalace, ale kontrolka je dioda s odberem nulanula nic a urcite neni v okruhu dobíjení.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Michell Disco
Příspěvky: 187
Registrován: 21 lis 2012 08:00
tel.: 777228165
auto: LR Disco 300 tdi
Bydliště: H.a S.kraj

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#465 Příspěvek od Michell Disco » 08 led 2014 09:31

Je pravda ze na budiky jsem nekoukal zezadu jestli neni problem jeste tam,kostru u motoru tu hlavni jsem dal novou a zbytek koster jsem se snazil najit pod palubkou ale tem nic nebylo ale nekde musi byt jeste nejaka kterou jsem nenasel protoze kdyz pri nastartovanem motoru zatahnu rucni brzdu tak se mi i o neco vic rozsviti hlavni svetla a ventilator topeni se o neco vic rozebehne a kdyz ji povolim a zhasne kontrolka rucni brzdy tak svetla i chod ventilatoru povadne.

Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#466 Příspěvek od teslo » 13 led 2014 15:29

Vcera som bol asi na 5 minut v garazi a ze ked uz som tam, tak prebehnem Range okolo garaze lebo uz dlho stoji...z povodne 5 minutoveho vyletu bola nakoniec hodina, kym som ho dopravil spat do garaze... Vo vyjazde sa pod plnym plynom ustrihol cap a Range sa rozhodol, ze jednoducho zatoci :) ...mozem byt vcelku rad, ze tam bol iba kricok a nie strom :D
BTW: Capy pouzivam Lemforder a dotahujem momentakom na predpisany moment...:)
Přílohy
20140112_163834.jpg
20140112_163827.jpg
20140112_165634.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
PatrikM
Příspěvky: 411
Registrován: 17 srp 2010 17:02
tel.: 0911480494
auto: FREE 2.0 ,D1(300tdi)
Bydliště: Očová

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#467 Příspěvek od PatrikM » 13 led 2014 16:23

Kurnik tak toto som ešte nevidel hmm ...ešte že to doto tak dopadlo keby ti to odtrhlo vo väčšej rychlosti tak nasledky su pravdepodobne omnoho horšie .... ake velké tam máš pneu ? už sa ti to stalo niekedy ?
Ex .FREELANDER 2.0Di-lift 2",nájazďak,Hella,nav.5000lb+blbosti navyše,
Discovery http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 30&t=20254" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#468 Příspěvek od eliott » 13 led 2014 21:44

Nám se jednou takhle utrhl hlavní rejdový čep na DIII, a to byl Genuine. Od té doby dotahujeme raději méně...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#469 Příspěvek od teslo » 14 led 2014 11:00

PatrikM píše:Kurnik tak toto som ešte nevidel hmm ...ešte že to doto tak dopadlo keby ti to odtrhlo vo väčšej rychlosti tak nasledky su pravdepodobne omnoho horšie .... ake velké tam máš pneu ? už sa ti to stalo niekedy ?
cap som este neustrihol. Pneu su 35".
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#470 Příspěvek od DanoDEF » 14 led 2014 13:39

teslo píše:...mozem byt vcelku rad, ze tam bol iba kricok a nie strom :D
... to teda mozes. Mne sa to stalo pri rychosti 72km/h (posledna zaznamenana na GPS)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#471 Příspěvek od PavelU » 14 led 2014 14:00

Dano taky jsi měl Lemforder... :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#472 Příspěvek od DanoDEF » 14 led 2014 14:34

PavelU píše:Dano taky jsi měl Lemforder... :?:
... to ti teraz presne nepoviem (mam ho dodnes doma) ale tusim bol Genuine... lebo predtym som mal QH mazacie... tie stali za prd tak som vymenil za GEN.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#473 Příspěvek od PavelU » 14 led 2014 15:48

Takže vlastně taky Lemforder, hmm zajímavé... :idea:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
paramount2
Příspěvky: 756
Registrován: 24 dub 2010 16:19
tel.: 775958013
auto: LR DI 300, 200
Bydliště: Jihlava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#474 Příspěvek od paramount2 » 14 led 2014 23:03

čepy si už nepamatuju jaký byly, ale vodnesla to i pevnostní tyč, kterou jsem pak našel na jaře v řece prohnutou jak luk... :mrgreen: :

Obrázek

KDB
Příspěvky: 460
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#475 Příspěvek od KDB » 15 led 2014 07:45

Takže buď padělek dílu.....
... nebo chyba při montáži - nečistota v otvoru pro čep, ten pak nesedí v celé ploše.
Dobrá škola na tohle jsou škodovky s motorem vzadu - brzdový buben zadní nápravy se dotahoval na konus hnací hřídele poměrně velkým momentem (přes 200Nm a pak ještě k dalšímu otvoru pro závlačku) ....dotáhnuls málo - upadlo ti kolo i s koncem hrídele a bubnem. Nevyčistils dokonale dosedací plochy konusu - upadlo ti kolo i s koncem hrídele a bubnem.
Vyjímečně byla příčinou výrobní vada hřídele.

Uživatelský avatar
fR4Nk
Příspěvky: 161
Registrován: 23 říj 2013 18:52
tel.: 0948028417
auto: LR Freelander
Bydliště: Parchovany/Cibuľarovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#476 Příspěvek od fR4Nk » 28 led 2014 09:30

Pridam aj ja nieco. Mam Fritezu. Dlho som sa tesil na sneh a mraz. Ked konecne napadal a prituhlo tak som si to z autom nalezite uzil. Stala sa mi vsak mala nehoda. Nabudeny endorfinom chcem otvorit kufor a neuvedomujem si ze je mraz :grin: Dialkacom odomykam, chytam kluku piatych dveri :muscle potiahnem! Chruup, prask :mrgreen: kluka mi visi ako torzo odtrhnutej koncatiny na kabloch, kurwa! To bolo asi najslusnejsie slovo co ma napadlo. Zial kombinacia endorfinu a chladny kalkul anglickych konstrukterov ktory prezieravo namontovali plast na takyto namahany diel zrobili z nasej "lestenky", mrzaka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Biely Freelander "Lord Sníh" a cierna Mazda MX-3 V6 "Black Widow". Dokonaly Jing Jang.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#477 Příspěvek od Miky_CZ » 18 úno 2014 10:10

a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
Přílohy
IMG_0706.JPG
IMG_0700.JPG
IMG_0699.JPG
IMG_0697.JPG
IMG_0650.JPG
IMG_0639.JPG
IMG_0630.JPG
IMG_0597.JPG
IMG_0595.JPG
IMG_0464.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6536
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#478 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 18 úno 2014 11:04

Miky_CZ píše:a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
Já myslim, žes krásně naplnil slova o tom, že dyž něco posílíš, praskne to vedle. Všechno co napíšu jsou ryzí spekulace:

Ložiska jsou záhada, podle mýho budˇ fakt náhodně vadné kusy, nebo blbá montáž, že máš kola obráceně tomu určitě neprospěje, ale zároveň to neni duvod, aby umřely po pár tisících km.
Pevnostní spojovačka a její čerp - mizernej kus - něco uděláš pevnější, rupne to vedle - normálka.
Ohnutá nepevnostní spojovačka je standard, dělá to proto, aby ochránila zbytek řízení :-) něco jako když se přepálí pojistka.
Ulomeny ram - zvojené tlumiče před (v jiném místě než pružina) pružinama, zpusobujou neustálé střídavé namámání přesně té části rámu, která to vzdala. Síla v pružině je závislá na poloze ramene, zatímco síla v tlumiči na rychlosti změny polohy ramene, takže když vletiš do díry, tak se vystřídají maxima síly přenášené tlumičem-pružinou-tlumičem, moje varianta uplně mrtvejch (slabejch) tlumičů vede k tomu, že auto sice nelze na roletach udržet na silnici, ale odpadají tyhle střižné cykly - síla do rámu je přenášena výhradně nad pružinama. Naopak tvým zdvojením (jen odhad - předimenzováním) tlumičů, rozdíl v přenášení síly od tlumiče a pružiny ohromně vzroste. Vepředu je situace trochu lepší - tam jsou tlumiče v podstatě ve stejném místě jako pružiny, ale že se tlumiče vytrhávají z nápravy už jsem si taky zažil - jiný průběh síly pružiny a tlumiče holt nikdo neokecá. Jinak na fotce s utrženou pevnostní spojovačkou vypadá přední část rámu celkem v kondici, ale zdání u těch našich miláčků tak rádo klame - zvlášť vzadu to tak zřejmě dost hlodá zevnitř...
Kastle - to přežít nemůže, zvlášť když jí trápíš mezi rolkejdží a rozlámaným rámem - co má holka dělat? Neexistuje síla, která by jí udržela dokonale tuhoui bez deformací a na cyklicke nekonečné namáhání není (narozdíl od defa) dělaná.
Chladiče jsou spotřebák a pružiny bohužel taky, ikdyž se to málo ví:-)

Bych to shrnul, že jsi za jeden závod rozmrdal jedno auto, což mi přijde jako přiměřený výsledek, tedy sláva ti za to, žes to dotloukl až do cíle. :clap
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#479 Příspěvek od Tonny » 18 úno 2014 15:45

Miky_CZ píše:a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
jestli na to koukám správně, měl jsi zadní tlumiče vedle sebe, já je měl z obou stran pružiny do V, čímž si myslím že se lépe rozložilo zatížení na rám... a je to prostě schnilej bahňák :-D
ložiska sem ti říkal že máš udělat :-)
pružiny jsou jasný... přetížený auto a extrémní zátěž... pro tyhle účely je nejlepší volba vložená druhá kratší tvrdší pružina, která je v zátěži jen při větších rázech (používá se to na některých náklaďácích)
extrémní zátěž, starý chladiče... to dohromady nejde :-) David i Karel měli na svých autech přídavné chladiče na olej a větší chladiče vody... hold kdo chce jet rychle musí i víc chladit :-)
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6536
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#480 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 18 úno 2014 15:50

Tonny píše:... hold kdo chce jet rychle musí i víc chladit :-)
...aby to nazapadlo, Káča říkala, že jezdíte na těch závodech moc rychle, tak že to neni divný, že se ty auto rozbíjejí - je to chytrá holka. :nod
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Odpovědět