Stránka 24 z 75
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 07 led 2014 14:24
od Michell Disco
Prave ze dobiji,na altiku jsem kabely prosel a jsou dobry.
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 07 led 2014 14:35
od Hanys_a_Kaca
Mě kontrolka nesvítí nikdy: ani před nastartování, ani když běží motor normálně, ani když běží motor s přetrženým řemenem a dobíjí to parádně - teda jen s tim řemenem, bez řemenu to nedobíjí. To mi tehdy přišlo, že na to by se to bejvalo hodilo, že by člověk přišel na to, že se mu přetrhnul řemen, taky podle něčeho jinýho, než, že to nebrzdí, nezatáčí a vaří. Zvlášť když var, napěněné servo a povadlé brzdy považuji za standard. Ale auto dojede na baterku docela daleko, když se teda nepoužívaj světla a hlavně blinkry, ty žerou nějak moc se mi zdá...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 07 led 2014 17:14
od forester
Michell Disco píše:Mam dotaz,u me DI 300tdi kdyz otocim klickem tak kontrolka dobijeni nesviti ale normalne dobiji,elektrikar rikal ze to neni sice jak by melo ale ze to staci ze by to neresil.Ted jsem zjistil ze kdyz necham klicek delsi dobu zapnuty cca 15-20vterin tak se kontrolka rozsviti a po nastartovani normalne zhasne,kdyz to chcipnu a znova otocim klickem tak opet nabehne po cca 20 vterinach ale taky ne vzdycky nekdy se nerozsviti vubec.Baterku jsem kupoval asi pred mesicem ta je nova,relatka u A sloupku u spolujezdce jsem vsechny prosel nektere zahodil a dal nove ale zadna zmena uz nevim kde hledat?nevi nekdo?
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
Tak ja neviem,ale za starých dobrých čias bola kontrolka v okruhu potrebná ,lebo z jej odporom bolo počítané v okruhu budenia.Preto sa musela použiť 2W žiarovka.Ja by som tajne tipoval na kontakt v prístrojke,alebo ukostrenie.Skrátka keď sa to prechodom slabého prúdu zahreje ,tak to potom chytí kontakt poriadne.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 07 led 2014 18:39
od Hanys_a_Kaca
Já mám teda TD5, tomu odpovídá i elektroinstalace, ale kontrolka je dioda s odberem nulanula nic a urcite neni v okruhu dobíjení.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 08 led 2014 09:31
od Michell Disco
Je pravda ze na budiky jsem nekoukal zezadu jestli neni problem jeste tam,kostru u motoru tu hlavni jsem dal novou a zbytek koster jsem se snazil najit pod palubkou ale tem nic nebylo ale nekde musi byt jeste nejaka kterou jsem nenasel protoze kdyz pri nastartovanem motoru zatahnu rucni brzdu tak se mi i o neco vic rozsviti hlavni svetla a ventilator topeni se o neco vic rozebehne a kdyz ji povolim a zhasne kontrolka rucni brzdy tak svetla i chod ventilatoru povadne.
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 13 led 2014 15:29
od teslo
Vcera som bol asi na 5 minut v garazi a ze ked uz som tam, tak prebehnem Range okolo garaze lebo uz dlho stoji...z povodne 5 minutoveho vyletu bola nakoniec hodina, kym som ho dopravil spat do garaze... Vo vyjazde sa pod plnym plynom ustrihol cap a Range sa rozhodol, ze jednoducho zatoci

...mozem byt vcelku rad, ze tam bol iba kricok a nie strom

BTW: Capy pouzivam Lemforder a dotahujem momentakom na predpisany moment...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 13 led 2014 16:23
od PatrikM
Kurnik tak toto som ešte nevidel hmm ...ešte že to doto tak dopadlo keby ti to odtrhlo vo väčšej rychlosti tak nasledky su pravdepodobne omnoho horšie .... ake velké tam máš pneu ? už sa ti to stalo niekedy ?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 13 led 2014 21:44
od eliott
Nám se jednou takhle utrhl hlavní rejdový čep na DIII, a to byl Genuine. Od té doby dotahujeme raději méně...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 11:00
od teslo
PatrikM píše:Kurnik tak toto som ešte nevidel hmm ...ešte že to doto tak dopadlo keby ti to odtrhlo vo väčšej rychlosti tak nasledky su pravdepodobne omnoho horšie .... ake velké tam máš pneu ? už sa ti to stalo niekedy ?
cap som este neustrihol. Pneu su 35".
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 13:39
od DanoDEF
teslo píše:...mozem byt vcelku rad, ze tam bol iba kricok a nie strom

... to teda mozes. Mne sa to stalo pri rychosti 72km/h (posledna zaznamenana na GPS)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 14:00
od PavelU
Dano taky jsi měl Lemforder...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 14:34
od DanoDEF
PavelU píše:Dano taky jsi měl Lemforder...

... to ti teraz presne nepoviem (mam ho dodnes doma) ale tusim bol Genuine... lebo predtym som mal QH mazacie... tie stali za prd tak som vymenil za GEN.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 15:48
od PavelU
Takže vlastně taky Lemforder, hmm zajímavé...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 14 led 2014 23:03
od paramount2
čepy si už nepamatuju jaký byly, ale vodnesla to i pevnostní tyč, kterou jsem pak našel na jaře v řece prohnutou jak luk...

:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 15 led 2014 07:45
od KDB
Takže buď padělek dílu.....
... nebo chyba při montáži - nečistota v otvoru pro čep, ten pak nesedí v celé ploše.
Dobrá škola na tohle jsou škodovky s motorem vzadu - brzdový buben zadní nápravy se dotahoval na konus hnací hřídele poměrně velkým momentem (přes 200Nm a pak ještě k dalšímu otvoru pro závlačku) ....dotáhnuls málo - upadlo ti kolo i s koncem hrídele a bubnem. Nevyčistils dokonale dosedací plochy konusu - upadlo ti kolo i s koncem hrídele a bubnem.
Vyjímečně byla příčinou výrobní vada hřídele.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 28 led 2014 09:30
od fR4Nk
Pridam aj ja nieco. Mam Fritezu. Dlho som sa tesil na sneh a mraz. Ked konecne napadal a prituhlo tak som si to z autom nalezite uzil. Stala sa mi vsak mala nehoda. Nabudeny endorfinom chcem otvorit kufor a neuvedomujem si ze je mraz

Dialkacom odomykam, chytam kluku piatych dveri

potiahnem! Chruup, prask

kluka mi visi ako torzo odtrhnutej koncatiny na kabloch, kurwa! To bolo asi najslusnejsie slovo co ma napadlo. Zial kombinacia endorfinu a chladny kalkul anglickych konstrukterov ktory prezieravo namontovali plast na takyto namahany diel zrobili z nasej "lestenky", mrzaka

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 úno 2014 10:10
od Miky_CZ
a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 úno 2014 11:04
od Hanys_a_Kaca
Miky_CZ píše:a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
Já myslim, žes krásně naplnil slova o tom, že dyž něco posílíš, praskne to vedle. Všechno co napíšu jsou ryzí spekulace:
Ložiska jsou záhada, podle mýho budˇ fakt náhodně vadné kusy, nebo blbá montáž, že máš kola obráceně tomu určitě neprospěje, ale zároveň to neni duvod, aby umřely po pár tisících km.
Pevnostní spojovačka a její čerp - mizernej kus - něco uděláš pevnější, rupne to vedle - normálka.
Ohnutá nepevnostní spojovačka je standard, dělá to proto, aby ochránila zbytek řízení

něco jako když se přepálí pojistka.
Ulomeny ram - zvojené tlumiče před (v jiném místě než pružina) pružinama, zpusobujou neustálé střídavé namámání přesně té části rámu, která to vzdala. Síla v pružině je závislá na poloze ramene, zatímco síla v tlumiči na rychlosti změny polohy ramene, takže když vletiš do díry, tak se vystřídají maxima síly přenášené tlumičem-pružinou-tlumičem, moje varianta uplně mrtvejch (slabejch) tlumičů vede k tomu, že auto sice nelze na roletach udržet na silnici, ale odpadají tyhle střižné cykly - síla do rámu je přenášena výhradně nad pružinama. Naopak tvým zdvojením (jen odhad - předimenzováním) tlumičů, rozdíl v přenášení síly od tlumiče a pružiny ohromně vzroste. Vepředu je situace trochu lepší - tam jsou tlumiče v podstatě ve stejném místě jako pružiny, ale že se tlumiče vytrhávají z nápravy už jsem si taky zažil - jiný průběh síly pružiny a tlumiče holt nikdo neokecá. Jinak na fotce s utrženou pevnostní spojovačkou vypadá přední část rámu celkem v kondici, ale zdání u těch našich miláčků tak rádo klame - zvlášť vzadu to tak zřejmě dost hlodá zevnitř...
Kastle - to přežít nemůže, zvlášť když jí trápíš mezi rolkejdží a rozlámaným rámem - co má holka dělat? Neexistuje síla, která by jí udržela dokonale tuhoui bez deformací a na cyklicke nekonečné namáhání není (narozdíl od defa) dělaná.
Chladiče jsou spotřebák a pružiny bohužel taky, ikdyž se to málo ví:-)
Bych to shrnul, že jsi za jeden závod rozmrdal jedno auto, což mi přijde jako přiměřený výsledek, tedy sláva ti za to, žes to dotloukl až do cíle.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 úno 2014 15:45
od Tonny
Miky_CZ píše:a ted ja:-D
kousle obe predni loziska
upadla nadrz
vytrhnuty cep z pevnostni spojovacky ( to by me zajimaly vase nazory proc k tomu doslo)
ohnuta nepevnostni spojovacka
ulomeny ram
potrhana karoserie
dve roztrhane pneumatiky
praskly chladic mezi chladicem vody a oleje (plna voda oleje)
znicene zadni pruziny
jestli na to koukám správně, měl jsi zadní tlumiče vedle sebe, já je měl z obou stran pružiny do V, čímž si myslím že se lépe rozložilo zatížení na rám... a je to prostě schnilej bahňák :-D
ložiska sem ti říkal že máš udělat

pružiny jsou jasný... přetížený auto a extrémní zátěž... pro tyhle účely je nejlepší volba vložená druhá kratší tvrdší pružina, která je v zátěži jen při větších rázech (používá se to na některých náklaďácích)
extrémní zátěž, starý chladiče... to dohromady nejde

David i Karel měli na svých autech přídavné chladiče na olej a větší chladiče vody... hold kdo chce jet rychle musí i víc chladit

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 úno 2014 15:50
od Hanys_a_Kaca
Tonny píše:... hold kdo chce jet rychle musí i víc chladit

...aby to nazapadlo, Káča říkala, že jezdíte na těch závodech moc rychle, tak že to neni divný, že se ty auto rozbíjejí - je to chytrá holka.
