Stránka 26 z 81

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 01:18
od PavelU
Jo to sedí, mám někde kontakt a cena byla myslím 119liber nebo 114liber, teď nevím, možná je to tento borec... :wink:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 01:30
od PavelU
Samozdřejmě se dají koupit surové nenastříkané a Beadlocky taky... :idea:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 15:51
od MOPADŽI
Stavros píše:mopadzi, dyt mas ty KM2-jsou to dobry gumy, tak si je nech jako univerzaly. Pokud to chces kvuli zime, tak kup zimak.
Ano BFG KM2, jsou dobré gumy a jsem s nimi spokojen.
Na delší cesty po silnici a suchých nezpeněných cestách, chci ale AT a jiné než tyto Coopery v rozměru 255/85 R16, jsem zatím nenašel.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 15:52
od MOPADŽI
PavelU píše:Jardo už to Ondra řeší tady :arrow: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 513#p88513
Aha, to jsem nějak přehlédl 8) Ty jsi prostě všude :ty jeden...:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 16:00
od MOPADŽI
PavelU píše:Lité jsou ZU a ty tak na zpevněné cesty, plechové jsou Mach5 a ty mají závodní licenci a ta cena tomu taky odpovídá... :wink:

Jaroušku jsme se o nich teďkom bavili, že do těch Mach5 půjdem, vzpomínáš... :mrgreen:
Ano vím :coze: proto jsem to sem napsal, ať máme více názorů :mrgreen:
A teď zase Karel do toho, že italské jsou lepší, než anglické :roll:
ZU Rims jsem zatím zavrhl, jak psal Jenda - praskání. Ty má na Mrož na svém červeném překulenci od Miruny a i po kotoulu vydržely... No, třeba se pak zjistí, že hází. Tím nechci nic přivolávat, uvidíme, až to mrožovi začne jezdit.

Já bych tedy na tu cestu s Milošem, Ondrou a Pavlem, volil kombinaci MACH5 7x16" v černém matu a Cooper Discoverer 255/85 R16 ST.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 02 lis 2009 16:03
od MOPADŽI
PavelU píše:Jo to sedí, mám někde kontakt a cena byla myslím 119liber nebo 114liber, teď nevím, možná je to tento borec... :wink:
To by šlo, ta cena.....oproti tomu, co je na netu :ty jeden...:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 04 lis 2009 13:19
od MOPADŽI
Stále se dohaduje o funkčnosti nových BFG KM2, tak jsem pneu podhuštěnou na 0,8 vyfotil, při její akci v písku (mokrém). Stejně se ale chová i při záběru v blátě a mokrém sněhu.
Pneumatika se značně rozšíří (je k tomu zkonstuovaná, má 3x zesílené boky oproti starému typu) a jelikož má i desén na bocích, styčná/záběrová plocha se podstatně zvětší.
Takže + :Pohoda:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 04 lis 2009 13:26
od low
na cestu bych volil spise plechove diisky, protoze u tech, kdyby neco tak to kazdej lempl zavari

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 lis 2009 08:17
od MOPADŽI
No právě, ty MACH5 jsou oceláky a ZU Rims jsou hliníkáče.

Plechové Mangels Modular, si už nechám jen na ježdění po kotěhůlkách a kravení, páč je s něma víc problémů, jak užitku = pohodové jízdy.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 11:00
od MOPADŽI
O víkendu proběhla montáž zdvojených zadních tlumičů.
Co je pozitivní, auto se toliko nenaklání, což je důležité, když vozím věcičky na střeše. Dále je vyřešeno "odskakování" zadku auta na příčných nerovnostech tzv. roletách. Celková jízda v autě, je pohodnější, což je zajímavé, očekával jsem spíše opak tedy, že auto ještě více "ztvrde".
Jsou ale použity, jako hlavní tlumiče s trvdší charakteristikou a přídavné s měkkou charakteristikou. Podle prvních zkušeností, je tato kombinace dobrá.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 11:19
od PavelU
Jardo pěkné, je vidět, že se toho nebojíš... :wink: ...už jenom měchy, nějaký ten počítač a máš Discoveru... :mrgreen:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 14:26
od MadTom
Mám dotaz - má umístění dvou tlumičů do V nějaký skrytý víznam, nebo je to jenom proto, že se to dobře (lépe) montuje?

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 14:29
od PavelU
Lépe montuje... :wink: Můžeš, ale koupit (udělat) toto :arrow:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:00
od Luboš M.
PavelU píše:Lépe montuje... :wink: Můžeš, ale koupit (udělat) toto :arrow:
Ten přední tlumič je strašně nízko, lepší řešení má Jadra a taky to trochu funguje jako stabilizátor proto si teť libuje :wink:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:04
od MadTom
Dva tlumiče vedle sebe - to se mi zdá lepší, ale jak píše Luboš - jeden je nízko.
Tlumiče jako "stabilizátor" - mám takovej dojem, že budou namáhány na "ohyb" - co to udělá s životností? Doteď jsem si myslel, že tlumič by měl být nemáhaný pouze na tlak v rámci své podélní osy, a né na ohyb.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:08
od MOPADŽI
Tom - je to jednodušší, varianta, oproti té jak poslal Pavel.
Standardně, je tlumič šikmo, na druhou stranu použiješ tedy spodní úchyt, zrcadlově obráceně a horní seriový úchyt, který se mamontuje obráceně, oproti originálu. Tak vznikne to V a nemusí se vymýšlet žádné opičárny. Spodní držák, se na nápravnici musí navařit.

Myslím, že to co poslal Pavel na obr., je ve spodu pouze na tom jednom původním "centrálním" držáku, tím pádem je upevnění do V robusnější a trvanlivější....se logicky domnívám.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:23
od Luboš M.
MadTom píše:Dva tlumiče vedle sebe - to se mi zdá lepší, ale jak píše Luboš - jeden je nízko.
Tlumiče jako "stabilizátor" - mám takovej dojem, že budou namáhány na "ohyb" - co to udělá s životností? Doteď jsem si myslel, že tlumič by měl být nemáhaný pouze na tlak v rámci své podélní osy, a né na ohyb.
Určitě to V jak píše Jarda drží víc nápravu tak jako stabilizátor (ale ten to nenahradí). U naloženého auta všechny silentbloky pracují víc a tím se stává auto méně stabilní.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:27
od MadTom
Robustnost držáků řešit nechci - to je "jenom kus železa" a když upadne, tak to byl slabej kus železa.
Šlo mi o vlastní tlumiče, pokud jsou do V, tak jsou namáhané na ohyb??? To si aspoň myslím a jde mi o to, jestli to nemůže ovlivňovat životnost těch tlumičů (nejspíš negativně).
Abych předeslal, tak jsem tohleto nikdy nestavěl a k dotazu mě vyprovokovala tvoje fotka - nějak jsem si nedokázal představit co tam ty tlumiče dělají, pokud jsem předpokládal, že mají POUZE TLUMIT - tj. mají být namáhány na tlak v podélné ose.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 15:47
od DanoDEF
MadTom píše:Šlo mi o vlastní tlumiče, pokud jsou do V, tak jsou namáhané na ohyb??? To si aspoň myslím a jde mi o to, jestli to nemůže ovlivňovat životnost těch tlumičů (nejspíš negativně).
... na obyb by boli namahane ak by tam neboli pozdlzne ramena

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 30 lis 2009 19:06
od Jenda
Ta otazka neni uplne od veci Dano,pokud se nemylim,tak se urcite lehce meni pri krizeni rozvor.
Pokud jde o funkci tlumicu jako,,stabilizatoru",tak je to prece nelogicky.Stabilizatory prece funguji na uplne jinem principu.Tedy obracene.Pokud se mylim,opravte me ale takhle me to ucili :( Takhle jde hlavne o progresivni zpusob funkce tlumicu.Co :?: :idea:
Honza