Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
#501
Příspěvek
od Jenda » 01 led 2013 17:05
...to neni stejny jako Air Top 2000??? Ten mam i se schematem zapojeni a kodama chyb
Honza
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#502
Příspěvek
od mr-tomas » 01 led 2013 19:04
Jenda: Díky, asi to bude nejspíš stejné. Můžeš mi ho prosím poslat na
mr-tomas@seznam.cz Móóóóóóóc díííííííík

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
#503
Příspěvek
od Jenda » 02 led 2013 08:52
...mas SZ
H.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#504
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 12:44
Mám problém. Mám Defa 300Tdi, webasto napojené na originální trasu přívodu k motoru a když ho nechám běžet s vypnutým motorem, tak to po chvíli zdechne. Jak je to možné???
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
MadTom
- Příspěvky: 15241
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#505
Příspěvek
od MadTom » 04 říj 2013 17:52
Hm, a já jsem si mylel, že to má mít samostatnou jehlu do nádrže???? Jestli nebude problém v tom.
A nebo úplně jinak - není za tu chvíli už auto vytopené ne správnou teplotu, že by se vyplo správně?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#506
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 19:57
Ne, ne, úplně to zdechne a začne hlásit chybu. Nevím sice jakou, bo nemám diplej, jen základní točítko a počet blikání nezpočítám. Je to na přívod z nádrže kde nic není v cestě tak nechápu proč to nejde. Jediné co mě napadá, jestli to nevycucne trubičku směrem k motoru, místo aby to sálo z nádrže, a pak se to třeba nazavzdušní. No nevim.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
#507
Příspěvek
od Tomas K (tkala) » 04 říj 2013 20:04
Máš tam samostatný čerpadýlko? Alespoň Ateso to má tak, že se můžeš napíchnout na přívod k motoru (není nutná jehla), ale musíš tam dát samostatný čerpadýlko, který je ovládaný/napájený z topení. Pokud je to háklivý na vypnutí motoru, napadá mě jedině to, že to prostě v tu chvíli nedostává naftu. Vlastně teoreticky by mohlo ještě reagovat na podpětí... Ale to bys potom asi nenastartoval.
Tom
-
MadTom
- Příspěvky: 15241
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#508
Příspěvek
od MadTom » 04 říj 2013 20:08
Trošku z jinéhou soudku - zahlédl jsem systém, jak se dostat k naftě u Defa, bez toho aby se musela sundávat nádrž a vše co s ní souvisí - malou dírku do hadice od hrdla nádrže a tamtudy protlačit hadičku sání pro nezávislé topení do nádrže. Není to sice ideální, ale může to být možnost, jak bufíka rozumně zprovoznit, bez rozborky půlky auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#509
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 20:48
Čerpadlo to samozřejmě má, a proto nechápu proč to nejde.
Napíchnout to přes hadici hrdla nádrže je dobrej nápad, ale chci sát druhou průtočnou, takže když by byla prázdná, jsem zase bez topení.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
#510
Příspěvek
od Tomas K (tkala) » 04 říj 2013 20:53
Zkusil bych to čerpadlo venku. Vrazit ho do kanystru s naftou a uvidíš. Předpokládám, že rozdvojený to máš před čerpadlem "do motoru"....
Tom
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#511
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 21:05
Se spuštěným motorem to normálně topí, v tom problém není. Je to napojený cca v půlce mezi nádrží a čepadlem do motoru.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#513
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 21:28
Nemožné, mám dvě žluté 75Ah optimy.

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
pablo.gs
- Příspěvky: 627
- Registrován: 12 dub 2009 11:13
- auto: ex DII TD5
- Bydliště: Neupaka
#514
Příspěvek
od pablo.gs » 04 říj 2013 21:31
U Atesa jsem měl podobný projevy. Při vypnutým klíčku chcípalo a skočilo do chyby. Příčinou byla povolená (vyklepaná) svíčka, takže při žhavení vzniklo podpětí. Stačilo ji utáhnout a v pohodě. Netvrdím, že je to i tvůj případ, ale mrkni na to, za to nic nedáš.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#515
Příspěvek
od mr-tomas » 04 říj 2013 21:36
Kupoval jsem ho nový, to by mě teda nakrkly.

Ale stejně nevím jak se do toho dostat. Zkusím kouknout.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#517
Příspěvek
od mr-tomas » 05 říj 2013 09:29
Díky, zkusím to.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
MadTom
- Příspěvky: 15241
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#518
Příspěvek
od MadTom » 05 říj 2013 09:37
A máš tam takovej ten malej průhlednej naftovel filtřík před čerpadlem topení? Jestli jo, tak se koukni, jestli je v něm nafta - mělo by to být vidět. Jestli není, tak není co řešit a problém je v naftě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2508
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#519
Příspěvek
od mr-tomas » 05 říj 2013 09:49
Já ho nemám průhlednej. Ale mohl bych přívod nastavit kouskem průhledné hadičky aby to bylo vidět. Dobrej nápad.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
MadTom
- Příspěvky: 15241
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#520
Příspěvek
od MadTom » 05 říj 2013 11:55
No a nebo ho rovnou nahradit průhledným, stojí pár korun. Já jsem ted nedával k Webastu ten originál, byl zbytečně drahej a malinkej, ale větší univerzální. Průhledné byly oba.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo