Stránka 26 z 59

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 19 říj 2017 15:39
od HST
xxx píše: 19 říj 2017 09:00 ... ale Honzo, teď o víkendu jsme s Benjaminem přišli na jeden zásadní nedostatek Xlifteru.
nefunguje mu leveling jeho offroadového přívěsu
:chuckle
:D ať si do něj zamontuje měchy a kompresor a pak to nějak vymyslíme :)
A vlastne v podelne rovine nivelovat muze, staci nechat pripojeno na kouli a zaregulovat vyšku diskosky a bude mu to nivelovat pekne :D

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 19 říj 2017 16:45
od xxx
aby jsi se Honzo nedivil :D ,že dá Benja měchy i na přívěs jsme se bavili

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 19 říj 2017 19:21
od MadTom
A proč vlastně tam ty měchy nedat? Pokud je bude foukat pumpičkou, tak to nebude ani o moc těžší, než originál. Kompresor už by ale ten malej karavánek nejspíš nepřípustně zatížil. Ale musel by k tomu dát i pořádné tlumiče. :mrgreen: Na druhou stranu, když to chce na parkování, tak přese stačí motorek, kterej by točil tím třetím kolečkem. :Pohoda:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 26 říj 2017 21:16
od Rennie
Má někdo zkušenost. Dnes jsem po cca 2 až 3 týdnech natočil D3. Mechy byly upusteny na sérii. Při odstavení byl Xlifter v poloze plus 55. Dnes na 0. Je to normálni že při delším stání se smaže nastavení?

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 27 říj 2017 00:03
od Benjamin
Rennie píše: 26 říj 2017 21:16 Má někdo zkušenost. Dnes jsem po cca 2 až 3 týdnech natočil D3. Mechy byly upusteny na sérii. Při odstavení byl Xlifter v poloze plus 55. Dnes na 0. Je to normálni že při delším stání se smaže nastavení?
Ahoj Rennie, mně se ten samý jev projevuje na D4 i když nechám auto jen přes noc. Honza mi teď před odjezdem do Maroka poslal narychlo ještě jinou novou jednotku EAS. Takže jak ji tam stihnu dát, tak poreferuji, zda se to změnilo. Mně ráno po zapnutí zapalování problikne na displayi Xlifteru error a auto je vždy v poloze 0. Uvidíme, jak to bude s jinou novou EAS :mrk

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 27 říj 2017 00:43
od HST
Benjamin píše:
Rennie píše: 26 říj 2017 21:16 Má někdo zkušenost. Dnes jsem po cca 2 až 3 týdnech natočil D3. Mechy byly upusteny na sérii. Při odstavení byl Xlifter v poloze plus 55. Dnes na 0. Je to normálni že při delším stání se smaže nastavení?
Ahoj Rennie, mně se ten samý jev projevuje na D4 i když nechám auto jen přes noc. Honza mi teď před odjezdem do Maroka poslal narychlo ještě jinou novou jednotku EAS. Takže jak ji tam stihnu dát, tak poreferuji, zda se to změnilo. Mně ráno po zapnutí zapalování problikne na displayi Xlifteru error a auto je vždy v poloze 0. Uvidíme, jak to bude s jinou novou EAS :mrk
Ahoj, bleskovka z Maroka: lifter ma samozrejme drzet zvolene nastaveni. Prenastaveni do nuly udela pri vypadku napajeni.
Jestli nedrzi pres noc jako u Benji tak je to chyba, byl to jeden z uplne prvnich kousku...
Rennie u tebe po 3 tydnech - nemel jsi uz vystavenou baterku a pokles napeti pri startovani zpusobilo vynulovani? Mas taky posledni firmware?
Dik a zdravim!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 27 říj 2017 08:01
od Rennie
Ne baterie je OK nastartovalo to nabrnk. Samozřejmě asi měla úbytek ale baterie je tam nová. Na displeji nebyla žádná hláška jako to bývalo se starou která už nedržela kapacitu.
Začíná zima a Landa půjde na dílnu abych dodělal a předělal nějaký další věci. Taky se mi rýsuje možnost zvedáku takže možná celou zimu se bude makat a řešit nějaký věci.
Budu to hlídat a dám vědět. Příští víkend zkusím zjistit stav Xlifteru a dám vědět

Honzo užívej Maroka

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 27 říj 2017 15:11
od Rennie
Aktualizaci jsem nyní provedl. Uvidíme co bude za týden. Jdu rozebírat palubku a části interiéru abych si natahal elektriku na přídavné blbiny a silný vodič na napájení lednice.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 29 říj 2017 13:53
od Rennie
Dnes je auto opět na nule. Je na dílně jelikož na něm pomalu vyšívám. Je na nabíječce a otevřeny kufr. Může to mít vliv na to padání? Před aktualizací to vydrželo dýl teda

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 10:32
od HST
... Ne to nemuze. Reset do nuly = v podstate odpojena baterka nebo vytazeni kabelu ze zastavene EAS jednotky.

Mam podezreni, ze jsem to v posledni aktualizaci prehal s rychlosti cyklu aktualizace napeti senzoru ( z 1000 za sekundu na 2000 za sekundu, coz muze obcas jednotku zasekout a ona se pak sama zresetuje). Resime s Notixem. Jak budu zpet poslu aktualizaci. Tohle se muze projevoval pouze nekomu, u ostatnich muze byt vse v pohode.

( technicky - nectete :) - uvnitr se zmenilo casovani I2C sbernice ze 100khz na 400Khz a v prvnich 20 kusech muze byt prilis velky pullup odpor)

Ja jedu v Maroku na posledni verzi, po pistach to lita nazvedany, leveluju kazdy vecer a chova se vse dobre.
Pozdravuju!

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 10:34
od Zlumik74
Drzim palce aby vylet dobre dopadnul [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 10:40
od HST
Mala anketa
Mam tu navrh krabicek pro vyrobu.
"Klasicke" a pak "zkosene".
Designer mi vysvetluje, ze technologicky jsou vhodnejsi ty zkosene kvuli rohum. Grafik zase, ze do interieru se hodi vic ty klasicke.
Co vy na to? Libi se Vam vic jedna, nebo druha varianta? Nebo je to Vam to uplne fuk?

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 10:46
od MadTom
Technicky - a je potřeba, aby to vůbec takto rychle měřilo? Tuší se, jak rychle měří auto jako takové - odhadoval bych to na efektivních 10 měření za sekundu - o moc rychleji tam pneumatika stejně nebude reagovat. Takže fyzicky to bude měřit několikrát rychleji a bude se dělat něco jako klouzavý průměr, případně zahazovat měření, která jsou moc odlišná - když došlo ke změření nějakého prskance z napájení, namísto údaje z čidla.
A k tomu I2C - na to je osciloskop, aby se kouklo, jestli tam jsou obdélníky, nebo něco horšího. Samozřejmě že se bere do ruky až ve chvíli, kdy to nefunguje. A neptej se mě, jak to vím. :hmm:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 10:47
od Zlumik74
Na krabicku to nejede...dulezita je funkcnost🤪 ... jinak za me hranata...hranaty je tam fsechno i cely auto[emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 11:18
od Badus
Za me tvarove taky hranaty...

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 11:29
od Rennie
Hranatá je gut

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 11:32
od Rennie
Jinak jsem se rozhodl že kromě designové stránky mého vozu což je důvod jeho odstavení udělám i repas kompresoru a kontrolu všech silenbloku atd tak bude cca do března na spalkach takže zkoušet musí jiní. Pak to budu řešit [emoji41]

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 03 lis 2017 13:03
od Rennie
HST píše:... Ne to nemuze. Reset do nuly = v podstate odpojena baterka nebo vytazeni kabelu ze zastavene EAS jednotky.

Mam podezreni, ze jsem to v posledni aktualizaci prehal s rychlosti cyklu aktualizace napeti senzoru ( z 1000 za sekundu na 2000 za sekundu, coz muze obcas jednotku zasekout a ona se pak sama zresetuje). Resime s Notixem. Jak budu zpet poslu aktualizaci. Tohle se muze projevoval pouze nekomu, u ostatnich muze byt vse v pohode.

( technicky - nectete :) - uvnitr se zmenilo casovani I2C sbernice ze 100khz na 400Khz a v prvnich 20 kusech muze byt prilis velky pullup odpor)

Ja jedu v Maroku na posledni verzi, po pistach to lita nazvedany, leveluju kazdy vecer a chova se vse dobre.
Pozdravuju!
Ani jedno u mě není. Auto je napojeno na nabíječku na udržovací rezim. Aku plně nabitá. Jen není zamceno a jsou otevřeny zadní vrata

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 05 lis 2017 18:15
od xxx
za mě taky hranatá

a jak je vidět, rovnou počkám na aktualizaci poslední verze, kterou jsem ještě nestihl nahrát :mrk

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 19 lis 2017 21:50
od HST
Ahoj vsem,
Jsem zpet z Maroka. Bylo to super, fak jsem nadsenej. Krasna zeme, krasny off moznosti, neskutecna pestrost. Happy.

Novy Xlifter delal to co ma, levelovalo se kazdou noc. Odhalil jsem vec, ktera se mi nelibi a to je ze na Xlifteru nastavim +55 a pak si koleckem prepnu program z onroad na treba sand a auto se tim padem samo zvedne do packove offroad polohy a me na to nic neupozorni. Cize jsem takhle cast pouste jel zbytecne vysoko. To me stvalo a nejak to poresim.

Tim padem zase zpet k Xlifterum. Trochu si osvezim, co jsem chtel delat pred odjezdem, myslim, ze tam byly veci kolem update levellingu a dalsi interni veci.
Kazdopadne jdem na 2. testovaci 10kouskovou serii na aktualizovanem hardware.

Aktualizoval jsem gsheet tabulku o vsechny, kteri mi psali, nebo se do tabulky doplnili sami.
V tuto chvili pro 2. serii eviduji 8 zajemcu:
  • chiefcip
  • mvata
  • kamilos
  • aladin73
  • Paul (přes xxx)
  • Fany1000
  • Macronera
  • jareku (pres Kokeska)
Prosim kdyby to nebylo korektne, piste mi SZ, upravi, kdo dalsi by mel zajem, tak 10 kusu 2. test serie plati.

Hned od pondeli jdu resit vyrobu, dam vedet jak se to vyhrbi z dostupnosti. Diky.
Honza.