
RRC 200TDI by DDT
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: RRC 200TDI by DDT
Nee, to je jedno jakou máš převodovku v autě,jen v tom servu je stejnej jako v automatu,
.

- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Dexron je olej pro automaty, to jo. Ale v LR se rozhodli pro prevodky serva pouzivat prave tento olej. Takze tam rozhodne patri - zcela bez ohledu na to, jakou prevodovku mas.
EDIT: Mira byl rychlejsi...
EDIT: Mira byl rychlejsi...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: RRC 200TDI by DDT
Ještě dodám že jsem tu opravnou sadu koupil,pečlivě vše vyměnil,včetně hadic a sponek a přes rok ani kapka,ale slyšel jsem že to klukum za měsíc cedilo zas,těžká rada.
Pojir
.
Pojir



-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Ad kapalina do serva - Dextron se do serva používá u aut docela běžně, nejenom u LR.
Ad těsnící sada - pokud je chyba jenom v těsnění, tak to má šanci fungovat, pokud je ale chyba v ložiscích (vůle) nebo ve vydřených plochách na hřídelích, tak to nové těsnění nevyřeší.
Ad těsnící sada - pokud je chyba jenom v těsnění, tak to má šanci fungovat, pokud je ale chyba v ložiscích (vůle) nebo ve vydřených plochách na hřídelích, tak to nové těsnění nevyřeší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak po X měsících ježdění bez problémů. Denního ježďění. Mi asi odešla spojka. Někdy jde řadit dobře, ale po chvili nemůžu přeřadit nebo vubec dát neutrál. Někdy to chce to tam narvat silou nékdy nejde ani to. Začlo to z ničeho nic. Tohle se mi stalo na štědrý den, samozřejmě, takže jsem to odstavil a teď mám otázku na co se mám cca připravit ohledně oprav. Kdyby někdo kdo to již řešil nastínil cca řád ve kterém se tyhle opravy pohybují. Díky
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Nemusí to být nutně spojka jako taková, ale třeba jen hydraulika- to je přístupné bez demontáže převodovky. Nebo vypínací páka, to už musí převodovka dolu. Nebo od všeho trochu.
Než ti to přestalo řadit, klouzala spojka třeba na pětku? Jak se chová spojkový pedál? Má odpor nebo chodí bez odporu? Jsou slyšet nějaké zvuky když neběží motor a šlapeš pedál? Kapaliny máš dost?
Než ti to přestalo řadit, klouzala spojka třeba na pětku? Jak se chová spojkový pedál? Má odpor nebo chodí bez odporu? Jsou slyšet nějaké zvuky když neběží motor a šlapeš pedál? Kapaliny máš dost?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Přišlo mi že řazení šlo normálně. Humpolácky jako ve staré 120ce ale dát tam jakoukoliv rychlost nikdy nebyl problém.
Zvuky pedál nedělá, neslyším nic atypického, pedál jde celou dobu zmáčknutí stejně snadno, třeba teď jsem dal zpátečku a už jsem ji z tama nemohl dostat ani oběma rukama. Musel jsem vypnout motor a hned to povolilo. Jinak když řadit s nastartovaným motorem tak problém zařadit nebo vyřadit je stejný problém s jakoukoliv rychlostí. Neni v tom rozdíl. Jde to buď celkem dobře, nebo na sílu nebo vubec. A začalo to opravdu ze dne na den.
Hladinu kapaliny do převodovky zkontroluji kde?
Zvuky pedál nedělá, neslyším nic atypického, pedál jde celou dobu zmáčknutí stejně snadno, třeba teď jsem dal zpátečku a už jsem ji z tama nemohl dostat ani oběma rukama. Musel jsem vypnout motor a hned to povolilo. Jinak když řadit s nastartovaným motorem tak problém zařadit nebo vyřadit je stejný problém s jakoukoliv rychlostí. Neni v tom rozdíl. Jde to buď celkem dobře, nebo na sílu nebo vubec. A začalo to opravdu ze dne na den.
Hladinu kapaliny do převodovky zkontroluji kde?
Re: RRC 200TDI by DDT
Skús vymeniť olej ..... Typujem že ti z prevodovky vytečie pena a nie olej
-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Nevím jak RRC, ale před 14 dny jsem řešil spojku na Defu TD5 - postupně protekla kapalina skrz pomocnej váleček do prostoru spojky a bez kapaliny to prostě nespojkovalo. Zvenku to nebylo nikde vidět, ale stačilo vyšroubovat brodící zátku a bylo jasné, kam kapalina zmizela. Takže tady bych začal, pokud to bude OK, tak tenhle váleček sundat a podívat se (zrcátko + baterka / endoskop) dovnitř do spojky, jak to tam vypadá.
Endoskopická kamerna na připojení k mobilu spojí do 500Kč a po chvilce hraní se bude dát kouknout až ke spojce jako takové.
Endoskopická kamerna na připojení k mobilu spojí do 500Kč a po chvilce hraní se bude dát kouknout až ke spojce jako takové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak mi vytekl olej kolem toho valečku. jaký olej tam patří? Mám manuál z 93. Dextron III?
-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
To jako kolem toho spodního spojkového? Nevím jak u RRC, ale zatím u všech aut co jsem viděl tam byla brzdová kapalina.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Asi ano. Dolil fungovalo. Rano loužicka pod autem. Tak jsem objednany na servis.
-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak asi - stačí se podívat, odkud to teče - horní válec - trubka - hadice - spodní válec. Pokud by to bylo někde nahoře a brzdovka tekla po motorovém prostoru, tak je to docela blbé - ono to pěkně žere barvu a následně to ještě lépe rezne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Rozborkou spojky bylo zjištěno, že někdo "bastlil" hlavní i pomocný spojkový válec. Výsledkem bylo víčko od petky jako uzávěr nádobky, pod nim kus hadru jako těsnění a to bylo naražené na nějakou divnou nádobku, takže neoriginální uzávěr i nádobka. Do toho tam někdo něco naohýbal nějaké plechy a vypodkládal něco na obou válcích. Takže jsem se rozhodl ty dva díly vyhodit vyměnit za nové. Takže nový spojkový válec a pomocný spojkový válec. Tak za mně super, další věc vyřešená. Snad jen kdyby lidi když najdou závadu ji spravili tak jak mají + dělali průběžnou údržbu tak se ty auta možná neserou tak jak se serou. nevím no můj poznatek. auto mně za rok co ho mám nikde nenechalo a i s problémem při řazení jsem s tím byl schopen domů vždy dorazit.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: RRC 200TDI by DDT
[ Snad jen kdyby lidi když najdou závadu ji spravili tak jak mají + dělali průběžnou údržbu tak se ty auta možná neserou tak jak se serou.
Tesat do kamene,s tím se potýkám několik let a žasnu co lidi dokážou vymyslet.......
.
Tesat do kamene,s tím se potýkám několik let a žasnu co lidi dokážou vymyslet.......

Re: RRC 200TDI by DDT
Jinak teda ten pocit, když najednou řadím skoro malíčkem, jako král. 
