Stránka 27 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 čer 2017 08:21
od habakuk
gregori píše: 03 čer 2017 13:08
Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?
A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?
Díky,
M.
No mě to připadá jako kabel od antény. Nepleteš si vyhřívání s anténou zalitou ve skle? Moc mě nenapadá důvod mít vyhřívané zadní boční sklo.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2017 17:58
od gregori
No vidíš, to by mě nenapadlo. Ale dává to smysl. Předpokládm, že když nemám tv tuner, tak je logicky nezapojeno, tak?
habakuk píše: 05 čer 2017 08:21
gregori píše: 03 čer 2017 13:08
Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?
A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?
Díky,
M.
No mě to připadá jako kabel od antény. Nepleteš si vyhřívání s anténou zalitou ve skle? Moc mě nenapadá důvod mít vyhřívané zadní boční sklo.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2017 17:59
od gregori
Ještě jedna teoretická. Jaký negativní vliv (krom špatného dobíjení baterky) může mít špatný alternátor, který dává málo šťávy (svítí kontrolka, ověřeno i měřením)?
Může to mít negativní vliv na jízdní vlastnosti, řízení atd...?
Díky za názory,
M.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2017 18:37
od libovka
Na všechno. Podpětí ovlivňje všechny systémy. Především ABS,automat,řizení motoru,atd
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2017 19:16
od gregori
Díky za reakci. Právě jsem tak zpětně přemýšlel, kdy začala moje L322 zlobit a bylo to po výměně altíku. Takže Starline půjde na reklamaci a dám repasovaný originál.
libovka píše: 16 čer 2017 18:37
Na všechno. Podpětí ovlivňje všechny systémy. Především ABS,automat,řizení motoru,atd
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2017 20:32
od MadTom
To jako že máš změřeno, že Starline dává málo, nebo že je to Starline? Ono pokud je alternátor v autě, a auto jsem nastartovat, tak změřit napětí na baterce je to nejjednodušší. Různé špičky stejně musí vykrývat stejně akumulátor. Takže pokud napětí na akumulátoru za běhu motoru je správné, tak je potřeba se podívat i na akumulátor jako takový. A jestli předchozí alternátor odešel, tak nejspíš došlo i k vybití akumulátoru a to ho mohlo poškodit/dorazit. Změřit se to moc nedá. Různé testery sice mohou simulovat odběr, ale on akumulátor jinak reaguje na rychlé špičky v odběru (od elektroniky a podobných věcí v autě) a jinak reaguje na vysoký odběr po delší dobu (startér, tester). Testery se dělají na schopnost startovat, protože je to normálně v autě největší odběr.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2017 07:22
od gregori
Před dvěma měsíci mě v Brně z klekla baterka (sice nějaký noname, ale jen rok stará), takže jsem hned jel do Battery Import a koupil EXIDE Premium 100Ah. V rámci montáže mě nabídli, že otestují i alternátor. Testovali jej při různých otáčkách a ve stavu, kdy je v autě vše vymnuté a naopak i vše zapnuté. Takže nejde o to, jestli je to Starline nebo ne, ale podle tohoto měření dává málo. Pořád mě i svítí kontrolka baterie. Nejdříve jsem si myslel, že když vyhořel starý altík, tak že se v autě něco domrcasilo a svítí kontrolka bez ohledu na to, jestli je altík ok. Očividně to bude mít nějakou souvislost.
M.
MadTom píše: 16 čer 2017 20:32
To jako že máš změřeno, že Starline dává málo, nebo že je to Starline? Ono pokud je alternátor v autě, a auto jsem nastartovat, tak změřit napětí na baterce je to nejjednodušší. Různé špičky stejně musí vykrývat stejně akumulátor. Takže pokud napětí na akumulátoru za běhu motoru je správné, tak je potřeba se podívat i na akumulátor jako takový. A jestli předchozí alternátor odešel, tak nejspíš došlo i k vybití akumulátoru a to ho mohlo poškodit/dorazit. Změřit se to moc nedá. Různé testery sice mohou simulovat odběr, ale on akumulátor jinak reaguje na rychlé špičky v odběru (od elektroniky a podobných věcí v autě) a jinak reaguje na vysoký odběr po delší dobu (startér, tester). Testery se dělají na schopnost startovat, protože je to normálně v autě největší odběr.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2017 09:31
od pan klobouk
Kolik to dávalo napětí? Mě to davá přes 14 V i když mam všechno pozapinaný. Taky mám Exide 100 prem. Vydrzi tam tak 3 roky a to se o ni starám.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2017 11:09
od gregori
13,4-14,7 V, takze uplny prd, pres 14 to neslo
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2017 11:35
od MadTom
Pod zátěží při volnoběžných otáčkách by to nemělo na baterce jít pod 13,8V, při lehce zvýšených otáčkách už to musí těch cca 14,0V udržet z jakoukoliv zátěží (světla, topení, vyhřívaná okna, ...). Konkrétní hodnota se u různých aut lehce liší, navíc pokud do řízení alternátoru zase řídící jednotka, tak ji ještě může drobně ovlivňovat teplota, případně zapnuté spotřebiče - když je toho v autě zapnutého hodně, tak řídící jednotka přidá a tím eliminuje úbytky na kabelech. Ale to záleží od konstrukce auta-. Třeba Ford tímto způsobem řešil slabé dráty.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 srp 2017 09:19
od Zikkson
Máte nějaké tipy na AT pneu v rozměru 255/55 R19? Na zimu bych měl klasické zimáky, ale na léto chci AT na lesní cesty a lehčí terén. Chci ale aby byly dobře použitelné i na klasické silnici, tedy neklouzaly hlavně na mokru.
Zatím se rozhoduju mezi General Grabber AT3 a Cooper AT3. Nikdy jsem AT pneu nekupoval, tak nemám přehled o tom co je ještě k dispozici a jestli je i něco zajímavějšího než tyto dvě zmiňované.
Dík
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 zář 2017 06:56
od Zikkson
Nevíte někdo kde sehnat ty plastové krytky na střešní úchyty pro příčníky? V katalogu dílů se mi ani nepodařilo najít číslo dílu.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 zář 2017 07:16
od tom199
Nikde, jako náhradní díl je celá ta lišta, která kryje rýhu...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 zář 2017 08:06
od gregori
Mrkni na toto
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 zář 2017 08:25
od gregori
Ahoj,
dotaz - sundal jsem nášlapy a potřebuji zamaskovat díry po dvou šroubech na plastu dveří. Otázka tedy zní, zda když dám přední zástěrky, tak jestli tyto díry překryjí? Pod plastem s dírama je ještě pomocný montážní plech, může tam při montáži zástěrek zůstat, nebo musí pryč?
Díky,
M.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 zář 2017 06:29
od Zikkson
Ahojte, dá se někde zjistit kód barvy plastů v interieru? Mám světlý interier a plasty na sloupcích v kufru jsou podřené od psů, tak jsem si říkal, že bych je trochu přebrousil a stříknul, ale chtěl bych trefit stejný odstín.
Dík
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 29 zář 2017 18:08
od funny2112
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 29 zář 2017 19:32
od budha07
Ahoj mam problem....zacala se mi u L322 4.4 benzin Jag vybijet baterka...nevim jestli je to baterkou nebo je problem nekde jinde...????
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 09 říj 2017 22:31
od Dobrák
Ahoj pánové, možná jsem přehnaně starostlivej, ale minulej tejden při delší cestě s dost naloženým autem mi pri akceleraci v rozmezí otáček cca 1850 - 2050 zavibrovalo něco na pohonu , vzhledem k tomu že se jedná o 3.0d s najetejma 190tkm. tak okamžitě myslím na převodovku. Vibrace byla podobná jak kdyby se trochu přidusil motor .. něco jak kdyby to prostě špatně stríklo naftu... udělalo to párkrát a to vždycky při mírné akceleraci z těch cca 1850 otáček, když se to dohrabalo k těm cca 2000.
Nemáte někdo nápad co to je ?
pokud je to převodovka, mám jí dojezdit až se "zastaví" a neřešit nebo rovnou řešit co s tím protože "doježděním" bych mohl podělat spoustu dalších věcí atp. ?
Kde je kdyžtak dobrý na moravě nechat převodovku udělat a co se tam valstně mění nebo spíš pokazí ?
Díky moc za nápady.
Dobrák
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 říj 2017 13:34
od Kokesek
Muzou to byt i vstriky, uz sem to parkrat resil. zakaznik si ztezoval presne na to popisujes. Menic/prevodovku poznas hlavne do dlouheho tahleho kopce s lehkou nohou na plynu....ve stoupani malinko pridat aby si zatizil poradne spojky a menic ve spojeni nizkych otacek. Hlavne mu nenakladat moc. Kdyz podrazi uz to nemusis vyvolat. Pokud to bude vibrovat nebo mit snahu uklouznout je problem na 5L40E.