Stránka 30 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 09:37
od pooh
fajfka píše: 18 čer 2019 19:30 Když se jezdí denně a hodně,může to fungovat.Alternátor stíhá dobíjet.
Když se jezdí málo,hodně se staruje, tak to dlouho nevydrží sebelepší baterka.
ano aj nie. auto ma byt v poriadku ( aj baterka) a potom nemas problem. Ja jazdim tiez malo na tom, casto minimalne 2 tyzdne, obcas mesiac nenastartujem, potom vytiahnem ho, zas objavim ake je to skvele :-) , potom zase musim inym autom a S/C len spi... Dolezite je ale aby si to zamykal vzdy, aj ked stoji doma v garazi - hodne to setri baterku, lebo auto zaspi. minuly rok som vymenil starter, odvtedy staqrtuje ako raketa aj po mesiaci...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 10:46
od tom199
Auto jako takové mám v pořádku, jen s exide nemám poslední dobou dobré zkušenosti, tak hledám něco kvalitnějšího/odolnějšího. Nemám problém nastartovat po měsíci, ale když např. 2 dny jezdím krátké trasy po městě a aku pak nedobiju, krátkodobě při startu mi klesne napětí pod 8V, což by u zdravé baterky myslím nemělo. Šlo mi primárně o to, jestli ta žlutá optima není kapacitně malá, případně doporučení na nějakou AGM...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 15:34
od pan klobouk
Já mám auto už 9 let a dával jsem třetí baterku. Dávám ji než úplně zdechne. To pak háže různý chyby. A to jezdím každej den a občas to připojím na udržovací dobíječku. Dávám taky Exide. Už jsem si zvykl, že to prostě žere baterky trochu víc.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 16:55
od fajfka
pooh: auto i baterka mají být v pořádku
Zlatá slova,do kamene tesat. Co já si s tímhle autem zažil, od kolika elekrikářů smutně odešel.Ti lepší, znalí problému mě ani nepustili za vrata. A mysleli to dobře. To totiž není chyba, to je vlastnost. Buď se s tím naučíš žít, nebo ho pošli dál a kup něco jiného. A já vím,že si ho nechám

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 19:23
od gregori
Poslední exite mě vydržela rok, reklamaci neuznali...Teď mám Banner a daleko vetší spokojenost. Uvidím, až přijde zima. Ale jak bylo napsáno, základ je zamykat auto, má to velký vliv na výdrž...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 19:39
od Rennie
Ono je to hlavně o tom koupit v uvozovkách čerstvou baterku ne ležák. Já měl roky ve 4 vozech banner uni bul. Poslední mi v Jeepce vydržela pouhé 3 měsíce. Nyní ve všech vozech Exide vyssi řadu a při našem obcasnem použití vydrží 3 az 5 let. Kdo málo jezdí měl by baterii občas nabít jinak baterie co nepracuje tak se sama ničí

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 čer 2019 21:13
od MadTom
Používám Banner AGM a beru to přímo od zastoupení, takže jdou nové. I AGM se dá zničit tak, že se vybije hluboce, v mém případě někam pod 6V.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 čer 2019 17:00
od Lukasino
pooh píše: 19 čer 2019 09:37
fajfka píše: 18 čer 2019 19:30 Když se jezdí denně a hodně,může to fungovat.Alternátor stíhá dobíjet.
Když se jezdí málo,hodně se staruje, tak to dlouho nevydrží sebelepší baterka.
ano aj nie. auto ma byt v poriadku ( aj baterka) a potom nemas problem. Ja jazdim tiez malo na tom, casto minimalne 2 tyzdne, obcas mesiac nenastartujem, potom vytiahnem ho, zas objavim ake je to skvele :-) , potom zase musim inym autom a S/C len spi... Dolezite je ale aby si to zamykal vzdy, aj ked stoji doma v garazi - hodne to setri baterku, lebo auto zaspi. minuly rok som vymenil starter, odvtedy staqrtuje ako raketa aj po mesiaci...
Ale nebude to tím, že S/C už má částečně jinou elektroniku?

Moje zkušenost s několika TD6/V8 M62 L322 je prostě taková, že žerou, žerou dost a všechny. Naopak D3/RRS už mají odběr minimální.

Jinak se zeptám zkušenějších, jak povolit šrouby na přední těhlici od měchů? Většinou mi to šlo dobře, když byl problém, tak na jednom ze 4 (obě strany), teď mám problém se 3mi ze 4 :Ja blb:
Dá se s tím dělat něco v domácích podmínkách? Velké kladivo a rázový utahovák jsem zkoušel :mrgreen:
Myslím samozřejmě to, že matku povolím, ale šroub co jde skrz tak se nehýbe, nejde s ním ani otočit...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 čer 2019 17:29
od MadTom
Opatrně odvrtat skrz? Nebo alespoň odříznout oba konce a potom odvrtat. Několikrát se mi u podobných věcí stalo, že šroub byl natolik zarezlý, že po demontáži z auta nestačilo ani nahřátí autogenem, aby to povolilo.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 čer 2019 13:45
od merlin
ty šrouby jsem řešil nedávno. Volal jsem kokeškovi jak to dělá. Nakonec na jeho radu jsem vzal 10kg palici (5kg nestačilo), z druhý strany jsem to zapřel o zem kusem lešeňový trubky. Měl jsem strach abych netrefil blatník, ale s trochou štěstí jsem to vytlouk. Nevěřil jsem, kolik síly je potřeba. Jo a šroub má drážky, s tím neotočíš.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 čer 2019 15:05
od Lukasino
Já mám pocit, že ten šroub protočit jde, ale to bych teď kecal...

Takže říkáš klasická rada, když to nejde silou, tak to půjde větší silou? :mrgreen: To určitě stojí za zkoušku, moc díky :wink:

MadTom, díky za reakci, ale odvrtávat tohle by byl docela mazec :( Nad tím nahřátím jsem také přemýšlel, ale autogen nemám a zatím jsem nepřišel na nic rozumného na nahřívání pro domácí účely :( Teda až na indukční ohřívačku, atd. ale to je zase jiná cenová :-(

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 čer 2019 15:10
od MadTom
Já už jsem si pořídil i ten autogen. Indukce není špatná, ale ne vždy se dá použít. A s tím odvrtáváním - chce to pořádné vrtáky a jde to, tady by ale mělo stačit flexou odříznout oba konce šroubů a potom už se nemusí vrtat tak moc. I tak to ale bude pakárna.
Jestli se šroub alespoň trošku hýbe, tak prostříknout nějakým penetračním olejem a přihřát - používám plynovej hořák, takové malá letlampa na plynovou kartuši, a když to bude ohřáté tak zkusit postupně rozhýbat - pootáčet klíčem. A poslední možnost, protože to asi stejně budce chtít i nové šrouby je navařit tomu další matku na stávající hlavu - ono se to tím o docela dost ohřeje.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 čer 2019 16:06
od merlin
šrouby a matky se stejně musejí dát nové

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 čer 2019 16:49
od JSK
Rozebíral jsem to po Jihlavě, ale podle fotky jsem to měl podstatně méně orezlé a asi i méně zarezlé (rok 2003). Stačila 5kg palice.
1. den jsem po očištění ocelovým kartáčem a prostříkáním WDčkem povolil matice a hodně prolil Wd. Druhý den mi to s paličkou šlo celkem dobře.
Materiál těch šroubů je hodně tvrdý, odvrtávat je bude dost velká pakárna. Kdysi jsem je odvrtával na Favoritu s vyndanou těhlicí s tlumičem, na stojanové vrtačce a už tam to bylo o nervy.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 črc 2019 12:20
od Dendy
Lukasino píše: 25 čer 2019 15:05 Já mám pocit, že ten šroub protočit jde, ale to bych teď kecal...

Takže říkáš klasická rada, když to nejde silou, tak to půjde větší silou? :mrgreen: To určitě stojí za zkoušku, moc díky :wink:

MadTom, díky za reakci, ale odvrtávat tohle by byl docela mazec :( Nad tím nahřátím jsem také přemýšlel, ale autogen nemám a zatím jsem nepřišel na nic rozumného na nahřívání pro domácí účely :( Teda až na indukční ohřívačku, atd. ale to je zase jiná cenová :-(
Ja v pouzivam na ohrati sroubu tohle https://www.cesky-obchodak.eu/elektro-t ... omba-35740 umi 3100 stupnu.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 črc 2019 13:11
od Dendy
Třeba to někdo už řešil u motoru M62TU VANOS, krom výměny lze i VANOS repasovat. Nenasel jsem zde ve foru zadnou zminku tak alespoň co jsem zjistil ja :

svepomoci:

vymena tesneni a k slisovani je potřeba tyto sady:
tesneni 50 dolaru
https://vanos-bmw.com/product/m62tu-van ... 1361433932
plus pripravek 70 dolaru
https://vanos-bmw.com/product/m62tu-vanos-press-tool
navod
https://vanos-bmw.com/m62tu-vanos-procedure-e39-e38-e53
dorazi cca do tydne bez cla :-)
coz je 120 dolaru plus posta cca 3200Kc

Nebo firma
nebo polaci kteří to vymeni tesneni a prelisuji coz mi prijde docela dobry
800 zlotých coz je krat 6 cca 5000Kc plus doprava tam??

http://mehenker.com/cs/bmw/15-regenerac ... mw-v8.html


jinak rusaci to delaj jeste jinak.

https://www.youtube.com/watch?v=-xG2YcxBJo0&t=193s[/youtube]

mate někdo s tim zkušenost???
diky
Dan

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 črc 2019 19:49
od Lukasino
Dendy píše: 12 črc 2019 12:20 Ja v pouzivam na ohrati sroubu tohle https://www.cesky-obchodak.eu/elektro-t ... omba-35740 umi 3100 stupnu.
To je hezký, to bych mohl pořídit. Dá se s tím něco i svařit (nic velkého), nebo je to spíš na pájení?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 črc 2019 08:13
od Dendy
Ja to pouzivam jen na ohrivani sroubu a matek. osobne bych si s odstupem casu koupil tohle ma to plnitelnou flasku kysliku https://www.cesky-obchodak.eu/elektro-t ... nova-bomba

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 črc 2019 08:54
od RostaO
Vanosy repasovany mam.
Delali mi to na Ukrajine :shock:
Zatim to funguje, tak k tomu vic asi rict neumim.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 črc 2019 09:24
od Lukasino
Dendy píše: 15 črc 2019 08:13 Ja to pouzivam jen na ohrivani sroubu a matek. osobne bych si s odstupem casu koupil tohle ma to plnitelnou flasku kysliku https://www.cesky-obchodak.eu/elektro-t ... nova-bomba
To je fakt, ale ta cena už zase není tak zajímavá... :? Ale je mi jasné, že z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.