Stránka 30 z 93

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 09:01
od MFENCE
Dá se asi říct, že porovnávat Wránu a Defem už prostě nejde. Wrána tohle vyhrála a tečka.

Řeči že uvidíme a počkáme atd jsou hezké, ale Wrána na nic takového nečekala. Tchán ji má teďka novou, a je to stále plnokrevník. A jak psal Neklan, stejně nám to Gréta zakáže😀. Stačí že ji každej z nás okradl o dětství 🤮🤮

A už si to někdo koupte, ať mužem reálně pomlouvat/chválit.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 09:08
od visby
paci sa mi, ako tu kopec ludi adoruje Gcko alebo Wrangler. hlavne ked Gcko zacina na 100tis eur a v terene ma v serii vcelku problem uz nejaku dobu (nizko polozene, aby bola aka taka stabilita na ceste a sialena vaha). plus seriove Gcka maju za sebou highlighty ako https://www.caradvice.com.au/131418/mer ... n-outback/;-) Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.

kazdy sa tu odvolava na legendu defender, ale bohuzial jedine co ho robi legendou je iba nadsenie a nostalgia. objektivne je to auto zalostnej vyrobnej kvality, podmotorovane a s otrasnym jazdym komfortom. ano, je to ikona, ale z praktickeho hladiska je to auto katastrofa (hlavne kvoli tomu, ze konstrukcne sa prakticky nemenilo od kedy sa zacalo vyrabat). nesmiete zabudat na to, ze na tomto fore skoro nikto nema defa v serii a uz vobec nie ako vysiel z fabriky.

ako pisal neklan, je velmi dobre, ze sa bude vobec nejaky defender vyrabat. a ak su reci landroveru len z polovice pravdive a bude v terene aspon tak dobry ako disco4, tak si myslim, ze to bude paradne auto hodne mena defender.
treba si uvedomit, ze offroad je len zabava. na pracu si defa nikto nekupoval uz dlhu dobu, lebo to proste nedava ekonomicky zmysel...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 09:15
od MFENCE
Ano mas pravdu, tady spíše se hospodsky řeší že to stále někdo porovnává. Nebo že je to moc plastové. Nikdy se nikdo nikomu nezavděčí. Ale asi to byl prostě moc velkej šok. Po celém světě, to Defikáře dost nakopalo do koulí.

Musí to prostě časem vyhnít, jako zpěv Lucky Vondráčkové.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 09:24
od habakuk
visby píše: 24 zář 2019 09:08 Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.
No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 09:30
od visby
habakuk píše: 24 zář 2019 09:24 No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
podla mna mala d2 podstatne lepsi interier ako ma wrangler. vnutorna velkost sa neda ani porovnavat - wrangler je uzsi, podstatne nizsi. zvonku vyzera velky, vnutri velmi malo miesta, kvoli ochrannemu ramu.

ak uz ma trvale 4x4, tak to je krok vpred. v kazdom pripade by to uz mal byt standard.

edit: lc100 je samozrejme ina kategoria, ale to je trochu offtopic;-)
edit2: pre provnanie, lc150 je vo vybave legend este lacnejsia ako zakladny wrangler (o malo, ale je;-)). je to neporovnatelne praktickejsie auto a v terene minimalne porovnatelne, ak nie rovnako dobre. plus ma stale normalny diesel, na rozdiel o downsizovanych motorov vo wrangleri.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 17:13
od Val
Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 24 zář 2019 21:17
od MFENCE
Val píše: 24 zář 2019 17:13 Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock
Kurewskej AMEN :kiss

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 25 zář 2019 08:50
od moon13
Richard Hammond reveals the new Land Rover Defender



PS: Tak jako že se mi to celkem líbí, hlavně ta delší verze. Otázkou je, co to vlastně bude zač a jak to bude fungovat? ...holt nová doba.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 25 zář 2019 11:36
od kryten

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 25 zář 2019 11:39
od kryten

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 25 zář 2019 16:44
od Démon
habakuk píše: 24 zář 2019 08:12 Ví někdo proč je u new Defa 90 ten čtverec v bočním okně?
...moja říkala že je tam zapomenutá A4ka od prodejce s cenou a výbavou :chuckle

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 26 zář 2019 18:15
od mato_srubka
Ak je starý Defender legenda, tak preto, že na to človek vie dať v základe veľké kolesá + do toho tečie a fúka + sa s ním nedá ísť po diaľnici 130 bez toho aby človek neohluchol atď...

Starého defa nemám, hoc sa mi páči, ale glorifikovat ho ako super legendu je trochu mimo. My LR pozitívni v ňom vidíme niečo viac, ale chlapovi na Patrole bude často na smiech.
Lameme poloosy, trhame dify, riešime diagnostiky...

Aby sme novým defom neboli pozitívne prekvapení čo do kvality s jazdných vlastností.
Ja osobne mu držím palce so všetkou úctou voči starému defovi.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 26 zář 2019 21:21
od kaligula
já defa mám měsíc a D3 stojí čím dál víc, no už skoro pořád, je to srdcovka.....

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 07:40
od alberth
kaligula píše: 26 zář 2019 21:21 já defa mám měsíc a D3 stojí čím dál víc, no už skoro pořád, je to srdcovka.....
je to věc. auto. ale jak si dokázalo vybudovat takové charisma, to je neuvěřitelné. je jedno zda je jednomu 1,5 nebo 80 let prostě je to.. to auto. Ano, je tam tolik věcí nedokonalých.. ale stejně je to ve výsledku jedno. měl jsem aut že to nebudu ani počítat, ale Def, i přesto že jsem se jej rozhodl prodat.. je tím autem které bylo "nejlepší" co jsem měl. A nebýt toho, že jsem měl doma mladšího a staršího, tak bychom spolu zestárli. Ale čas je jen jeden a jestli mám ležet pod LR.. tak pro mne už jen pod jedním. Jsem rád, že William se přestěhoval tam kde je :) evidentně dělá dál radost, tak jak mne.

LR měl šanci udělat nového Defa. Pěkně to kluci pokazili. Přitom minimálně na Gčku jde vidět že by to šlo. co už ale s tím.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 08:03
od komin
Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 08:13
od Badus
No vsak kdyby do tvaru stareho Defa dali slusnej motor a novou technologii, vetsina by tu rozhodne neremcala...nebo teda remcala, ale o trochu min. [emoji23]

P.S.: jinak mne se novej Def libi, i ldyz jsem priznivcem toho stareho. Starej v novym by se mi libil vic. Ale je to proste vyvoj... nejde prece furt vyrabet auta do kterejch tece, fouka, vubec nejedou a maj vlastnosti lode na suchu. [emoji23][emoji23][emoji23] aspon si ty stary budeme jeste vic opecovavat. [emoji6]

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 08:32
od Val
komin píše: 27 zář 2019 08:03 Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
Tak ano, Defender First Edition stoji len 99520 :Pohoda:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 09:40
od habakuk
komin píše: 27 zář 2019 08:03 Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 09:49
od low
habakuk píše: 27 zář 2019 09:40
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
No a starej defik nikdy nemel v serii zadni speru a novej ji mit muze...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 27 zář 2019 09:59
od habakuk
low píše: 27 zář 2019 09:49
habakuk píše: 27 zář 2019 09:40
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
No a starej defik nikdy nemel v serii zadni speru a novej ji mit muze...
No já reagoval na G class. Ono nutnost zadní špéry dost souvisí s nezávislým zavěšením kdy dvě tuhé jsou schopny zůstat vykřížené v trakci, ale nezávislé už jde jedno kolo do vzduchu tak
tam zadní špéra výrazně pomůže. Jasně jde to řešit ASR, ale už je to takové polovičaté řešení.