Stránka 4 z 4
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 20 srp 2010 09:19
od eliott
Rosi píše:
Kolik jste toho u toho vypili?

Nejsme Ty

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 24 srp 2010 08:45
od eliott
Další poznatky:
Byly špatně postavené rozvody, klika oproti vačce o cca 25-30°, po přenastavení se chod motoru i výkon samozřejmě zlepšili, ale kouření za studena zůstává, možná se ještě zhoršilo. Kouří pouze v rozmezí otáček cca 1200 - 1400, po ohřítí na cca 45°C kouření zmizí.
Při pátrání po stavu unaše měniče jsme přišli na to, že klikovka má axiální vůli 1,5mm

, tomu připisuju drnčení v tahu od 2200 do 2500 ot., je možné, aby to ovlivnilo signál snímače otáček

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 24 srp 2010 09:57
od libovka
Já si myslím,že kdyby to drnčení ovlivnovalo snímač tak na to hulení nebude mít vliv teplota a bude to hulit pořád.A hulí to jen než se to trochu ohřeje.Mě to v těch otáčkách hulí jen když stojím na místě.Když nastartuju a hned jedu tak je vše OK.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 03 zář 2010 13:18
od libovka
Tak jak to vypadá???Už to funguje????
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 03 zář 2010 13:44
od eliott
Ne, čekám na axiály.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 zář 2010 09:32
od maryan
Ako sa da najjednoduchsie zistit ta axialna vola klukovky?
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 zář 2010 09:53
od eliott
maryan píše:Ako sa da najjednoduchsie zistit ta axialna vola klukovky?
Změřit hodinkama, přeba na řemenici
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 zář 2010 14:00
od Mešky
eliott píše:maryan píše:Ako sa da najjednoduchsie zistit ta axialna vola klukovky?
Změřit hodinkama, přeba na řemenici
A jak se to měří když mám digitálky???

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 zář 2010 14:35
od eliott
Áááá, tady si někdo na dovolené hodně odpočinul a má plno humoru, neboj, on tě zase v práci přejde

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 zář 2010 15:48
od horo
psal jsi že vyměnily svazek v Německu, vyměnily i lištu s konektory pod víkem ventilů? podívej se k řidící jednotce , rozpoj kontakty zda v nich není olej, je to častá závada. Horo
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 zář 2010 16:19
od Mešky
horo píše:psal jsi že vyměnily svazek v Německu, vyměnily i lištu s konektory pod víkem ventilů? podívej se k řidící jednotce , rozpoj kontakty zda v nich není olej, je to častá závada. Horo
Jak znám Eliotta, tak to bylo asi to první co udělal. Tady bude ten pes zakopanej dost hluboko. Nakonec to bude banální pí..vina.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 03 dub 2011 21:11
od libovka
Tak začalo teplo a problém je tu zase. Kouří kolem 1200 ot.

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 03 dub 2011 21:20
od eliott
Změř axiální vůli klikovky, u té co jsme řešili my byl problém tam.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 04 dub 2011 11:10
od libovka
Ale axiální vůle tam bude pořád,né?Tohle dělá jen když je venku +- 15°C a jen třeba minutu.Jinak auto jede normálně.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 04 dub 2011 13:11
od eliott
třeba máš jiný problém, ale zkus to.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 19 dub 2011 14:29
od powl
No jestli to je + 15 a ne - 15 tak tohle delal kamosoj ten slavnej kabelovej svazek
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 20 dub 2011 08:45
od raven.99
libovka píše:Ale axiální vůle tam bude pořád,né?Tohle dělá jen když je venku +- 15°C a jen třeba minutu.Jinak auto jede normálně.
niektoré problémy sú iba za istých teplôt kvôli roztiažnosti / pružnosťi materiálu... byť tebou by som to vyskúšal, nemáš čo stratiť

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 19 kvě 2011 23:16
od mirobb
netrati sa ti voda ja som mal prasklinu v sacom kanali a rano to dymilo do biela voda sa tratila tak pol litra za tyzden ked som sa vozil tak absolutne v poriadku iba ked som stal na volnobeh na cervenu tak to zacalo dymit az do bielabiela