Stránka 4 z 5

Re: Portalove napravy

Napsal: 21 říj 2011 23:04
od Acon
a postupuje Obrázek

Re: Portalove napravy

Napsal: 21 říj 2011 23:10
od SJ410
Jo pozorně to sleduju, jde mu to od ruky... počkáme na výsledek.

Re: Portalove napravy

Napsal: 22 led 2013 20:04
od SJ410
Tak se nám to drobet posunulo...
http://eshop.jp-axles.cz/servis-vozidel ... -REDUKTORY" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Portalove napravy

Napsal: 22 led 2013 21:53
od Sláma Karel
Ale Matulee se nějak zasek. Mám u něj už od léta věci a nic se neděje.

Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat. :wink:

K :dance

Re: Portalove napravy

Napsal: 22 led 2013 21:57
od eliott
Sláma Karel píše: Takže je budu tak trochu testovat. :wink:

K :dance
V tvém případě to znamená ničit, ne :chuckle ?

Re: Portalove napravy

Napsal: 22 led 2013 22:00
od patrik
Sláma Karel píše:Ale Matulee se nějak zasek. Mám u něj už od léta věci a nic se neděje.

Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat. :wink:

K :dance
Si sa nepochvalil ked sme boli spolu :ty jeden...:

Re: Portalove napravy

Napsal: 22 led 2013 22:02
od Sláma Karel
No ještě je nemám, že. Od Matulee jsem je měl také slíbené.

Ale Honzu znám velmi době a dlouho, takže věřím, že to dopadne.

Otázka je jak dlouho mi vydrží. :mrgreen:

K :dance

Re: Portalove napravy

Napsal: 23 led 2013 09:36
od libar
to je budeš testovat na Mamuťátku :?: 8)

Re: Portalove napravy

Napsal: 23 led 2013 09:41
od Sláma Karel
libar píše:to je budeš testovat na Mamuťátku :?: 8)
Na jeho bráchovi. :mrgreen:
K :dance

Re: Portalove napravy

Napsal: 23 led 2013 11:06
od lukes
tak jsem pochopil že na LR u nás s tím ještě nikdo nemá zkušenosti mimo Honzy Toomicha....
tak je asi zbytečné se ptát jak se to chová na cestě? zda to je jako na lodi, jestli se tím i snižuje rychlost vzhledem k bezečnosti, jak je to s uvedením do provozu vzhledem k zapsání do VTP, co všechno je potřeba ještě doplnit nad rámec odkazu a jak to cca vychází dále finančně, vzhledem k tomu že pevnostní ARB náprava se tady někde prodává za 40.000 tak ta cena 120 není zas až tak přemrštěná, i když je to pořád ranec.... a spousty a spousty dalších otázek bych měl.... :-D
dokáže někdo odpovědět fundovaně nebo aspoň pospekulovat? :-D

Re: Portalove napravy

Napsal: 23 led 2013 14:28
od Tonny
lukes píše:tak jsem pochopil že na LR u nás s tím ještě nikdo nemá zkušenosti mimo Honzy Toomicha....
tak je asi zbytečné se ptát jak se to chová na cestě? zda to je jako na lodi, jestli se tím i snižuje rychlost vzhledem k bezečnosti, jak je to s uvedením do provozu vzhledem k zapsání do VTP, co všechno je potřeba ještě doplnit nad rámec odkazu a jak to cca vychází dále finančně, vzhledem k tomu že pevnostní ARB náprava se tady někde prodává za 40.000 tak ta cena 120 není zas až tak přemrštěná, i když je to pořád ranec.... a spousty a spousty dalších otázek bych měl.... :-D
dokáže někdo odpovědět fundovaně nebo aspoň pospekulovat? :-D
do TP tyhle dělaný nedostaneš, dají se koupit z Německa TUV schválený, který se dají zapsat do techničáku, ale ty stojí mám ten pocit kolem 400...
zpomalení je nutné z toho důvodu že olej v reduktoru se hřeje a když by jsi s tím letěl po dálnici 160 500km, tak by jsi celý reduktor zapekl... nehledě na vysoký otáčky koleček v reduktoru...
zavolej Honzovi Prokůpkovi (JP Axles) a pobav se s ním o tom... když jsem mu to okukoval na závoďáku a ptal se ho jak to dostat pod LR, tak Honza má vymyšleno že ti zůstanou tvé nápravy, jen se z nich sundají náboje, místo nich se dají reduktory, do nich pevnostní poloosy a klouby + nějaké úpravy, hadičky atd.... a je v podstatě hotovo... výhodu to máš že ti zůstanou tvé diferáky, takže kdo má špéry nemusí kupovat jiné... ale už si nepamatuju jak to má s brzdama
ještě zavolej Honzovi Toomichovi (toomich.cz), ten tam má celé nápravy a teď si nepamtuju z čeho, jestli Volvo nebo Unimog... ty mají tu výhodu že Honzovi opravdu fungují na 110 Defendru, kterej je asi 3x težší než Honzův závoďák....
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 424&type=3
Obrázek

každý šel trošku jinou cestou, každá má své, záleží na co to budeš používat, co od toho očekáváš a kolik na to máš peněz...a že to bude tak i tak stát přes 100...

Re: Portalove napravy

Napsal: 27 led 2013 13:26
od PavelU
Sláma Karel píše:No ještě je nemám, že. Od Matulee jsem je měl také slíbené.

Ale Honzu znám velmi době a dlouho, takže věřím, že to dopadne.

Otázka je jak dlouho mi vydrží. :mrgreen:

K :dance
Kdy bude testování, začíná se mi to líbit... :angry

Re: Portalove napravy

Napsal: 03 úno 2013 00:35
od dabartos
Honza tam má nápravy myslím z volva C303....

Re: Portalove napravy

Napsal: 11 úno 2013 22:29
od honza jeep
právě jsem uveřejnil další sadu informací o reduktorech - portálových nápravách
více na http://eshop.jp-axles.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Věci kolem vývoje se průběžně mění, jak přichází problémy,ale nyní je kompletně zpracovaná technická dokumentace pro výrobu na nápravy LR, Toy a Nissan ve dvou různých převodech.

I když proběhlo řekl bych důsledné testování na jeepu, je pravda, že auto je lechké. Na druhou stranu ta dynamika, skoky a nárazy do balvanů a pod., dle mého u běžného auta neuděláte.
Přes to jsou nové reduktory podstatně pevnější.
V reduktorech jeep je použit běžný materiál, ozubení široké 54mm (i to je více než u Volva). Současné ozubení má 70mm, podstatně lepčí materiál a vlivem korigovaného zubu a vhodnějšího úhlu zubu podstatně větší únosnost. Navíc kola budou broušená.
Ozubení není možné zničit. Pokud se vyskytne problém s tímto ozubením, přistoupím k variantě výměny v prodaných reduktorech za šikmá kola, obal je na to nyní postaven a navrhnut. Stačí vyměnit ložiska a je možné šikmé ozubení nasadit. To ale nenastane. Vždy praskne něco jiného. Viz můj popis na stránkách.
Vše - skoro vše bude kryto zárukou na zlomení. Samozžejmost je možnost koupit jaký koli Nd, nebo si jej na expedici půjčit.

Výroba bude z počátku 2 sady. Jednu bude mít Karel, jednu já na Toyotě. Pro přesnou představu o ceně, logistiky s dodavateli a tak
Mám kompletní 3D modely, včetně detailní dokumentace o časech výroby na CNC strojích a pod. U
Poté bude zadána výroba pro 10 vozidel. Když jsem jednal s dodavatelem, který bude obal na těchto strojích vyrábět, celou dobu jsem se těšil, až tak dokonalý produkt budu mít na své toyotě. Ozubení ani nemluvě.

Tyto moje reduktory umožní i centrální dofukování.
Jako příslušenství bude možné zvolit pevnostní soukolí do diferenciálu s obráceným sklonem zubů a tak.Ale to znáte.

Tento redukor bude pevnostně a nájezdem km a tichosti v jiné úrovni než konkurenční produkty, pokud jsou konkurenční..
Myslím, že se můžete už jen těšit a přemýšlet :D
Pokud přijedete na MČR v dubnu do Žatce, uvidíte tam reduktory již na mé toyotě a můžete se svést..

A nakonec, podstatná, možná ta nejpodstatnější věc, je celkový převod. Volvo má 6:1 a auto na mega kolech jede max.120 v omezovači. Můj převod je volitelný, např. 4.3:1. Takže na 35pneu ideální.

H.

Re: Portalove napravy

Napsal: 09 lis 2013 07:33
od Acon
Sláma Karel píše:....

Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat. :wink:

K :dance
Tak ako? Trochu si testoval?

Re: Portalove napravy

Napsal: 10 lis 2013 00:50
od petr pp
No koho napadne hladat portal v teme Discovery. No mna >acon a prepac ze ta to tak poburilo;

Re: Portalove napravy

Napsal: 10 lis 2013 09:15
od Acon
petr pp píše:No koho napadne hladat portal v teme Discovery. No mna >acon a prepac ze ta to tak poburilo;
Na margo duplicitnej témy: Mňa to nepobúrilo ;-) no uznaj sám, že nápravy sú univerzálne príslušenstvo a tak by to malo byť vo všeobecnej sekcii. Mne nejde o nič len aby toto fórum plnilo svoju funkciu ;-) nie len pre mňa. Pre Teba aj pre nás všetkých ;-) Písomná forma má svoje úskalia a preto sa ospravedlňujem ak vznikol dojem, že vystupujem nejako autoritatívne. Nie, taký aký som na spoločných stretkách, taký som aj tu ;-) Keď potrebuješ lano, podám Ti, keď potrebuješ poradiť a viem, poradím ;-)

Re: Portalove napravy

Napsal: 14 úno 2014 13:10
od Acon

Re: Portalove napravy

Napsal: 14 úno 2014 18:46
od hokulia
Stavros píše:300PS Cummins Turbodiesel
Portaly atd.
Asi to stalo teda nejakou petku, ale vypada to dobre, mozna i toyotu bych obetoval.
Krasavek. Fakt, cista prace. :clap :clap

Re: Portalove napravy

Napsal: 12 led 2015 09:00
od Mirko
Na německém foru jsou zrovna na prodej portály Maxidrive tzv. Bolt On na Rover osy za 6000 Éček. Kdo by měl vážný zájem, tak mohu zprostředkovat kontakt.