Druhe auto k D2

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#61 Příspěvek od majkro » 16 říj 2011 23:13

No CLS je jeste dost drahe, na neco kulervouciho cekam, jeste mesic. Ale nechci to zakriknout. Mimochodem k tem Mercedesum, setkali jste se nekdy s tim co udajne maji novejsi mercedesy (2008 +), ze osvivalce jedou pri normalnim zatizeni jen na 4 valce se spotrebou 6 litru a kdyz se jim dupne na krk, tak se rozhejbou dalsi 4 valce a lina mrcha vystreli na plnou V8 power? Dneska jsem o tom poprve slysel a hodne se mi to libi.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#62 Příspěvek od visby » 17 říj 2011 09:51

majkro: nejake AMGcko to malo podla wiki, mam pocit ze to planuju aj do serioviek...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#63 Příspěvek od Stavros » 17 říj 2011 11:34

ja jsem slysel, ze se odpoji sest valcu a jede to jen na dva a zere to 3l/100km. Logicky si vem, jak muze zrat auto s 300PS 6l/100km.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#64 Příspěvek od majkro » 17 říj 2011 11:36

Stavros píše:ja jsem slysel, ze se odpoji sest valcu a jede to jen na dva a zere to 3l/100km. Logicky si vem, jak muze zrat auto s 300PS 6l/100km.
Pri odpojeni pulky valcu nema 300PS.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#65 Příspěvek od majkro » 17 říj 2011 11:40

Tady je k tomu vic, 6 litru bych u slabsiho auta je mozna prehnane, ale neni to zas takovej rozdil.
http://www.jenproauta.cz/novinky/1454-m ... se-nam-lib

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Druhe auto k D2

#66 Příspěvek od Neklan » 17 říj 2011 21:37

Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#67 Příspěvek od majkro » 17 říj 2011 23:01

Neklan píše:Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
No ja ani neresim spotrebu, jako spis ten napad, ten se mi libi a z jeho podstaty je jasne, ze se na tom na dalnici a ve meste neco usetrit da i u silnyho auta.. Napad je to super.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#68 Příspěvek od visby » 18 říj 2011 07:55

Neklan píše:Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
normovany cyklus sa robi na brzde, je presne definovany a vyrobcovania sa mu totalne podriaduju, kedze to urcuje aj mnozstvo emisii pre dany model.
je celkovo zly, vzdialeny od reality a prave preto su rozdiely v spotrebe tak znacne (MSA ma napriklad v normovanom cykluse usporu 10-20% paliva, v reale mozno 5%, a podobne su na tom hybridy).

ten system od AMG ma zmysel aj do beznej premavky.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Druhe auto k D2

#69 Příspěvek od pan klobouk » 18 říj 2011 15:23

Metoda odpojování válců není nová.Mercedes ji běžně používal už u starýho mamuta (W220) od 1998r a ta myšlenka vznikla myslím někdy v 80-tých letech u GM.

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Druhe auto k D2

#70 Příspěvek od tomáš štěpnička » 18 říj 2011 16:33

mysím že americké V8 s tímto systémem odpojování válců pracují už pěknou dobu.
neříkám že všechny,ale některé určitě -už je to pěkných pár let co jsem četl o tom ,jak zůstanou otevřené ventily na odpojených válcích(aby nekladly odpor svou kompresí) vypne se přívod paliva atd :)

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#71 Příspěvek od majkro » 18 říj 2011 17:11

Aha, jsem pozadu, ale nevadi :) Jinak to co popisuje se sarkasmem Stavros by byl vlastne princip systemu start-stop, kde se posune vackova hridel tak aby odpojila nepotrebne valce kdyz auto stoji, takze by to klidne mohlo 6 odpojit, dva udrzujou motor v chodu a pri rozjezdu se zas sepnou.

Ale prd tomu rozumim.

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#72 Příspěvek od Luboš M. » 18 říj 2011 18:30

majkro píše:Aha, jsem pozadu, ale nevadi :) Jinak to co popisuje se sarkasmem Stavros by byl vlastne princip systemu start-stop, kde se posune vackova hridel tak aby odpojila nepotrebne valce kdyz auto stoji, takze by to klidne mohlo 6 odpojit, dva udrzujou motor v chodu a pri rozjezdu se zas sepnou.

Ale prd tomu rozumim.

Víš co je to za průser když ti na V8 nejdou 4 válce? :mrgreen:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 386
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Druhe auto k D2

#73 Příspěvek od Lochy » 19 říj 2011 07:11

švagr ma MB GL, osmivál, benzín, standardně to jede na 6 válců, spotřeba 13,5 litrů na 100 při jízdě v rozsahu 100-150 km/h... když se tomu dupe na krk jede to na 8 válců za 16 litrů. což mi přijde na tenhle objem docela přijatelný... auto má nalítáno 150 tis a není žádný problém

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#74 Příspěvek od Stavros » 19 říj 2011 09:06

Lochy, to ses spletl, to musi zrat tech sest na sto. To se svara asi spletl. A uz toho nechavam.
Ale kazdej vi, ze V8 beneli sezere i travu u cesty a kdo rika, ze ne, tak lze. Protoze kdyby byl uspornej, tak nikdo nejezdi v trivalcovym 1,4Tdi motoru.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 386
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Druhe auto k D2

#75 Příspěvek od Lochy » 19 říj 2011 12:17

Ty ho musíš znát, druhý auto je fabia 1,4tdi :rofl ale to taky není žádný extra šetřílek

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhe auto k D2

#76 Příspěvek od Stavros » 19 říj 2011 13:03

:D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Odpovědět