Druhe auto k D2
Moderátor: Miky_CZ
Re: Druhe auto k D2
No CLS je jeste dost drahe, na neco kulervouciho cekam, jeste mesic. Ale nechci to zakriknout. Mimochodem k tem Mercedesum, setkali jste se nekdy s tim co udajne maji novejsi mercedesy (2008 +), ze osvivalce jedou pri normalnim zatizeni jen na 4 valce se spotrebou 6 litru a kdyz se jim dupne na krk, tak se rozhejbou dalsi 4 valce a lina mrcha vystreli na plnou V8 power? Dneska jsem o tom poprve slysel a hodne se mi to libi.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhe auto k D2
majkro: nejake AMGcko to malo podla wiki, mam pocit ze to planuju aj do serioviek...
Re: Druhe auto k D2
ja jsem slysel, ze se odpoji sest valcu a jede to jen na dva a zere to 3l/100km. Logicky si vem, jak muze zrat auto s 300PS 6l/100km.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Druhe auto k D2
Pri odpojeni pulky valcu nema 300PS.Stavros píše:ja jsem slysel, ze se odpoji sest valcu a jede to jen na dva a zere to 3l/100km. Logicky si vem, jak muze zrat auto s 300PS 6l/100km.
Re: Druhe auto k D2
Tady je k tomu vic, 6 litru bych u slabsiho auta je mozna prehnane, ale neni to zas takovej rozdil.
http://www.jenproauta.cz/novinky/1454-m ... se-nam-lib
http://www.jenproauta.cz/novinky/1454-m ... se-nam-lib
Re: Druhe auto k D2
Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Druhe auto k D2
No ja ani neresim spotrebu, jako spis ten napad, ten se mi libi a z jeho podstaty je jasne, ze se na tom na dalnici a ve meste neco usetrit da i u silnyho auta.. Napad je to super.Neklan píše:Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhe auto k D2
normovany cyklus sa robi na brzde, je presne definovany a vyrobcovania sa mu totalne podriaduju, kedze to urcuje aj mnozstvo emisii pre dany model.Neklan píše:Ona je nesmyslná celá metodika měření spotřeby a emisí. Ještě jsem nezažil, že by při testech aut v motoristických periodikách někdy dosáhly udávané kombinované spotřeby. Jasně, součástí testů jsou i dynamická měření, ale stejně. Občas jsou ty rozdíly propastné, např. udávaná 6,2 a dosažená 8,9.... Tak mě napadá, že si ani nevzpomínám, kolik má v papírech D2 TD5, já jezdím průměrně za 11.
je celkovo zly, vzdialeny od reality a prave preto su rozdiely v spotrebe tak znacne (MSA ma napriklad v normovanom cykluse usporu 10-20% paliva, v reale mozno 5%, a podobne su na tom hybridy).
ten system od AMG ma zmysel aj do beznej premavky.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Druhe auto k D2
Metoda odpojování válců není nová.Mercedes ji běžně používal už u starýho mamuta (W220) od 1998r a ta myšlenka vznikla myslím někdy v 80-tých letech u GM.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Druhe auto k D2
mysím že americké V8 s tímto systémem odpojování válců pracují už pěknou dobu.
neříkám že všechny,ale některé určitě -už je to pěkných pár let co jsem četl o tom ,jak zůstanou otevřené ventily na odpojených válcích(aby nekladly odpor svou kompresí) vypne se přívod paliva atd
neříkám že všechny,ale některé určitě -už je to pěkných pár let co jsem četl o tom ,jak zůstanou otevřené ventily na odpojených válcích(aby nekladly odpor svou kompresí) vypne se přívod paliva atd

Re: Druhe auto k D2
Aha, jsem pozadu, ale nevadi
Jinak to co popisuje se sarkasmem Stavros by byl vlastne princip systemu start-stop, kde se posune vackova hridel tak aby odpojila nepotrebne valce kdyz auto stoji, takze by to klidne mohlo 6 odpojit, dva udrzujou motor v chodu a pri rozjezdu se zas sepnou.
Ale prd tomu rozumim.

Ale prd tomu rozumim.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhe auto k D2
majkro píše:Aha, jsem pozadu, ale nevadiJinak to co popisuje se sarkasmem Stavros by byl vlastne princip systemu start-stop, kde se posune vackova hridel tak aby odpojila nepotrebne valce kdyz auto stoji, takze by to klidne mohlo 6 odpojit, dva udrzujou motor v chodu a pri rozjezdu se zas sepnou.
Ale prd tomu rozumim.
Víš co je to za průser když ti na V8 nejdou 4 válce?

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Druhe auto k D2
švagr ma MB GL, osmivál, benzín, standardně to jede na 6 válců, spotřeba 13,5 litrů na 100 při jízdě v rozsahu 100-150 km/h... když se tomu dupe na krk jede to na 8 válců za 16 litrů. což mi přijde na tenhle objem docela přijatelný... auto má nalítáno 150 tis a není žádný problém
Re: Druhe auto k D2
Lochy, to ses spletl, to musi zrat tech sest na sto. To se svara asi spletl. A uz toho nechavam.
Ale kazdej vi, ze V8 beneli sezere i travu u cesty a kdo rika, ze ne, tak lze. Protoze kdyby byl uspornej, tak nikdo nejezdi v trivalcovym 1,4Tdi motoru.
Ale kazdej vi, ze V8 beneli sezere i travu u cesty a kdo rika, ze ne, tak lze. Protoze kdyby byl uspornej, tak nikdo nejezdi v trivalcovym 1,4Tdi motoru.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Druhe auto k D2
Ty ho musíš znát, druhý auto je fabia 1,4tdi
ale to taky není žádný extra šetřílek

Re: Druhe auto k D2

Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz