Stránka 4 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 kvě 2012 09:44
od Lukasino
Joj, tak to jsi odvážný Obrázek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 kvě 2012 09:08
od Lukasino
Pokud by to někoho zajímalo, tak jsem na TD6 (ale u V8 by to mělo být stejné, minimálně průměr brzd souhlasí) vyzkoušel 17" disky a VEJDOU! Jen nesmíte být jako já, že jsem blbec koupil s malým ET, aby to bylo na jistotu a netušil jsem, že LR má štefty Obrázek Takže ty moje kola, přestože se vejdou, tak je nějak neuchytím kvůli krátkým šteftům Obrázek

Každopádně je to také varianta, v 17" (origo rozměr 245/70 R17 nebo trochu větší 265/70 R17) je přecijen už pěkný výběr AT/MT pneu a čím větší pneu, tím lepší ochrana ráfku...


Jinak o víkendu na TD6 nainstalovaný bypass EGR, tak časem podám zprávu :) Ale zdá se mi, že to jede trochu lépe, lehčeji, ale dost možná to je vsugerované Obrázek

Hlavně u TD6 nezapomínat vyměňovat "oddechový filtr turba", v UK "turbo breather", ten můj byl neskutečně za*raný Obrázek A přitom to stojí 300,-Kč a je to vyměněné za chvilku...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 kvě 2012 17:17
od pan klobouk
Kde to je ten filtr? já že teď pojedu na servis,tak bych ho taky vyměnil.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 kvě 2012 17:30
od Lukasino
Filtr je zeshora pod deklama motoru, tady jsou nějaké fotografie.
http://www.fullfatrr.com/forum/topic732 ... her+filter" onclick="window.open(this.href);return false;
(btw. dával jsem i stejný bypass na EGR)

Musí se povolit ty horní tři dekly, pak povolit lištu s kabeláží a pak je to asi na dvou nebo třech šroubech, vyndáš celý dekl toho filtru. U nového filtru potom budeš mít tři nový těsnění, dvě na dekl a jedno pod samotným filtrem ;)

Prodává se buď samotný filtr, nebo komplet s deklem a ventilem, ale to je zbytečné, pokud to funguje, tak jen filtr.
Já ho kupoval tady: http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 415b8e6a4b" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupoval jsem tam více věcí a super jednání, rychle dodali, poštovný v pohodě, prostě paráda ;)

Ještě k filtru, BMW už upustilo od tohodle "hadráku" a udělalo náhradu ve formě plastového komůrkového. Ale nikdo mi nebyl schopen říct, zda to můžu dát i do LR, takže jsem prostě objednal ten starší typ. Stojí pár korun, tak ho budu dělat při každém oleji. Jinak se doporučuje to dělat každou druhou výměnu oleje. Když se ten filtr nemění, tak jde turbo do kytek Obrázek

Obrázek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 kvě 2012 21:36
od pan klobouk
Děkuji moc za odpověď a odkazy. :hand

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 kvě 2012 22:37
od Lukasino
Není zač, když mohu, rád pomohu Obrázek

Můj vypadal takhle, parádně nacucaný...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2012 21:07
od Lukasino
Tak další info, tentokráte na téma zadní tlumiče.

Servis diagnostikoval zadní tlumiče jako KO, na výměnu. Originál stojí ofiko nějakých 8tis. s DPH/ks, na netu se dá koupit kolem 6tis. s DPH. Hledal jsem možné náhrady, ale nikde na netu ani na cizích fórech jsem jednoznačnou odpověď nedostal, ačkoliv autokelly a podobní tlumič normálně nabízejí.

Originální tlumič je včetně horního uložení, tlumič z druhovýroby (u mne Monroe 4x4 Adventure) je bez horního uložení. Ale jinak tlumič perfektně sedí, horní uložení je bez problému přendatelné a cena je neskutečná :)

MOC jednoho tlumiče je cca 2500,-Kč, jedná se o Monroe (kód MO D4004), já je kupoval u AutoMedik.cz za cenu 800,-Kč/ks s DPH :shock: :yes
Resize of Resize of 2012-05-30-165.jpg
Jinak výměna úplně pohodová, dole je jeden extra dlouhý šroub, zeshora tři šrouby v těchto místech:
Resize of 2012-05-30-167.jpg

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2012 23:00
od pan klobouk
Kurňa, ty teda valíš. Já za rok vyměnil akorát žárovku u spz... :blush

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2012 23:09
od Lukasino
No tak to gratuluju :lol: Já mám žárovičky kompletní :lol:

Já po koupi nechal auto zkontrolovat u DEF TECu, tak nyní opravuji co našli. Nic hrozného, pár kravin, ale nakonec to bylo vcelku dost balíčků :lol: Většina je už hotová, jen chci ještě pro jistotu udělat "pomocný rozvod" na motoru (kladky a řemeny na altík a klimu), akorát jsem zjistil, že chce vyměnit i uložení kladek (korunová záležitost, ale sežeň to :? ), pak už to snad bude vše Obrázek



Po vyndání EGR se auto trochu oživilo, ale pořád je to líné, tak zvažuji nějaký chip, zrovna hledám informace... Neřešil jsi to?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 kvě 2012 19:01
od Denisko88
Uz to tu riesil Hanz RR tusim , on daval chip ale urcite nedavaj powerbox . Daj si to u niekoho chipnut , ono vykon by mal byt po chipnuti okolo 205 - 230 ps . a krutiaci viac ako 500 NM

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 kvě 2012 21:45
od Lukasino
jj, power box určitě né, docela jsem četl kladné reference (na bmw klubu, od lidí s 3.0d) na http://www.diesel-technik.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, jsou kousek a mají i docela rozumnou cenu, tak uvidím zda odepíší :)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 08:14
od pan klobouk
Já to neřešil a ani se mi do toho moc nechce kvůli převodovce. Myslím,že nejlepší tuning by byla výměna za 4.4 TD V8 :)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 08:55
od komin
Cip na 4x4 v cechach jedine u Dieselpower nakolko maju jediny v uvas vykonovu brzdu pre 4x4 zmeraju auto pred a po cipe a vidis co sa ti zmenilo jak Kw tak Nm a upravia ti to aj s ohladom na prevodovku nikdy by som nesiel na cip kde nemaju vykonovu brzdu.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 09:07
od MadTom
Musím potvrdit, že jedině u někoho, kdo to seriózně umí a umí i otestovat. S kolegou nám prošly rukama "tuningy", kde se člověk občas diví, že si to ti lidi dovolí nabízet za peníze. Bylo na to dost často vidět, že je to dělaný nějakým univerzálním softem typu tady přidáme 10% tady 20%, bez závislosti alespoň na otáčkách. Naštěstí diesel se nedá rychle upálit.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 09:27
od MOPADŽI
Lukasino píše:No tak to gratuluju :lol: Já mám žárovičky kompletní :lol:

Já po koupi nechal auto zkontrolovat u DEF TECu, tak nyní opravuji co našli. Nic hrozného, pár kravin, ale nakonec to bylo vcelku dost balíčků :lol: Většina je už hotová, jen chci ještě pro jistotu udělat "pomocný rozvod" na motoru (kladky a řemeny na altík a klimu), akorát jsem zjistil, že chce vyměnit i uložení kladek (korunová záležitost, ale sežeň to :? ), pak už to snad bude vše Obrázek



Po vyndání EGR se auto trochu oživilo, ale pořád je to líné, tak zvažuji nějaký chip, zrovna hledám informace... Neřešil jsi to?
Tak jak vidím, díly na cesty je potřeba vozit i v RR ...
V Defíkovi je vozím běžně, ale tady jsem se tomu chtěl vyhnout :D :D

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 15:14
od Lassard
Je to LR tak žádný div :sun :sun

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2012 16:54
od Lukasino
Uličníci! Většina je už použitá Obrázek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 04 čer 2012 13:30
od MOPADŽI
Našel jsem rozměry zavazadelníku, což se může hodit :mrk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 04 čer 2012 14:49
od Lukasino
MOPADŽI píše:Našel jsem rozměry zavazadelníku, což se může hodit :mrk
Šikovný Obrázek Ještě dodám pokud se sedadla sklopí (do vodorovna), tak je tam cca 185cm, jestli si dobře vzpomínám, ale je to samozřejmě v závislosti na poloze předních sedaček Obrázek Každopádně spaní by se tam mělo v pohodě vlézt, což mám v plánu Obrázek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 04 čer 2012 17:53
od jirka116
Spaní se tam vejde někdy sem hodím foto :time