Stránka 4 z 7

Re: td5 nejede

Napsal: 15 zář 2012 22:16
od Miloš II
Co mám na palubce měření taku oleje tak studenej olej a čerpadlo " aspoň moje" tlačí 3bar... při zahřátí oleje tak kolem 80 C je tlak max. 1,5 bar MIloš II

Re: td5 nejede

Napsal: 15 zář 2012 22:38
od peppino
Mě se jedná o termostatický ventil,který je v přírubě olejovýho filtru,který reguluje průtok oleje podle teploty.Mél jsem ho nepohyblivej a asi to přispělo k vystřelení těsnění filtru.Nikde jsem to nenašel jako samostatný díl,tudíž musím sehnat celou přírubu filtru,která je na chladiči oleje.

Re: td5 nejede

Napsal: 15 zář 2012 22:46
od eliott
Použité to určitě mám...

Re: td5 nejede

Napsal: 16 zář 2012 15:48
od peppino
eliott píše:Použité to určitě mám...
Dobrá a co za to?Včera jsem zkoušel volat,abych se doptal něco o funkci,ale nezvolil jsem dobrý čas.

Re: td5 nejede

Napsal: 18 zář 2012 20:22
od peppino
Může mi někdo říct,proč mi po několikadenním provozu najednou olejový čerpadlo na volnoběh tlačí na 3atm. a při zvýšení otáček to jde tak vysoko,že to vystřelí těsnění pod filtrem?

Re: td5 nejede

Napsal: 18 zář 2012 20:31
od Sláma Karel
Zaseklý redukční ventil ?

K :dance

Re: td5 nejede

Napsal: 18 zář 2012 20:54
od peppino
Vypadá to tak.Měl na sobě jemný rejhy.Kluci dali jinej.Šel jsem raději domů,takže nevím jak to dopalo.Půjdu spát s nadějí,že zítra auto zas na pár dní pojede.

Re: td5 nejede

Napsal: 27 pro 2012 20:11
od peppino
Tak jsem se po několika měsících dokopal k tomu,abych namontil manometr na olej.Nechal jsem si udělat odbočku u olejovýho čidla,dal tam druhý čidlo a ejhle,při teplotě vody cca 40st. budík ukazoval 6,5atm.Celkem dost,co?!

Re: td5 nejede

Napsal: 27 pro 2012 20:48
od eliott
No, to je dost, mě tlačí při studeném motoru cca 4,5 a po ohřátí cca 1,5

Re: td5 nejede

Napsal: 27 pro 2012 21:52
od MadTom
Podle RAVE - za studena 3bary při volnoběhu, za tepla 1,5-3bary při 3500otáček, při 4barech se má otevírat regulační ventil, čidlo nízkého tlaku má spínat při 0,2-0,6barů.
Tak si to přeber. V RAVE je docela pěkně popsané, jak to má celé fungovat.

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 09:43
od peppino
Jen se chci podělit o malý postřech.Dnes jsem vyrazil na STK.Za autem po šlápnutí na plyn to vypadá jak když tam hodím hrst sazí do vzduchu.Nemá to kat,EGR ani tlumič výfuku,v motoru jsou použitý trysky od Karla.Tudíž z mé strany oprávněné obavy na emisích.Před příjezdem jsem na pár kopcích vyhnal pavouky z výfuku.No a vyjádření technika-motor v pohodě ani nekouří.Ostatní bez závad.Takže zas přemýšlím o smyslu katu a EGRu.

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 10:34
od MadTom
U dieselu nemá katalizátor vliv na kouřivost, ale na jiné produkty spalování, a já ho v autě ani nemám, nedali mi ho tam. stejně takje to s EGR ventilem, a tím rozdílem, že ten může kouřivost zhoršovat. Taky už ho tam nemám - vyndal jsem si ho sám. Pokud máš TD5ku se standardním softwarem v řídící jednotce, a kouří ti, tak asi není něco úplně v pořádku. Normálě dle mojí zkušenosti ty auta nekouří, maximálně lehce u studeného motoru, ale ani to není černej dým. Zkus vyhnat pavouky z motoru, a jeslti se to nezlepší tak kouknout na MAF (váha vzduchu - je na hadici co jsem od filtru vzduchu), filtr vzduchu, a MAP (čidlo tlaku vzduchu a teploty - je na sacím potrubí na motoru). Všechno může být dost špinavé (hlavně MAP).

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 11:15
od visby
peppino píše:Jen se chci podělit o malý postřech.Dnes jsem vyrazil na STK.Za autem po šlápnutí na plyn to vypadá jak když tam hodím hrst sazí do vzduchu.Nemá to kat,EGR ani tlumič výfuku,v motoru jsou použitý trysky od Karla.Tudíž z mé strany oprávněné obavy na emisích.Před příjezdem jsem na pár kopcích vyhnal pavouky z výfuku.No a vyjádření technika-motor v pohodě ani nekouří.Ostatní bez závad.Takže zas přemýšlím o smyslu katu a EGRu.
to bude tym, ze u dieslov sa tusim do euro5 meria len dymivost a nie emisie ako u benzinakov;-)

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 12:18
od peppino
MadTom píše:U dieselu nemá katalizátor vliv na kouřivost, ale na jiné produkty spalování, a já ho v autě ani nemám, nedali mi ho tam. stejně takje to s EGR ventilem, a tím rozdílem, že ten může kouřivost zhoršovat. Taky už ho tam nemám - vyndal jsem si ho sám. Pokud máš TD5ku se standardním softwarem v řídící jednotce, a kouří ti, tak asi není něco úplně v pořádku. Normálě dle mojí zkušenosti ty auta nekouří, maximálně lehce u studeného motoru, ale ani to není černej dým. Zkus vyhnat pavouky z motoru, a jeslti se to nezlepší tak kouknout na MAF (váha vzduchu - je na hadici co jsem od filtru vzduchu), filtr vzduchu, a MAP (čidlo tlaku vzduchu a teploty - je na sacím potrubí na motoru). Všechno může být dost špinavé (hlavně MAP).
Těma sazema jsem měl na mysli prudký prošlápnutí plynu a obavy z emisí díky použití starých trysek.Jinak nemám pocit,že by to nějak černě kouřilo při běžný jízdě. A někde tady jsem zaznamenal dotaz, co udělá s emisema odstranění EGRu a katu.Tady je odpověď-nic.

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 12:38
od MadTom
Nic není správně - kouřivost se zlepší, emise NOx zhorší. Ale protože ty se u dieselů neměří, tak to nevadí.

Re: td5 nejede

Napsal: 28 úno 2013 13:33
od peppino
MadTom píše:Nic není správně - kouřivost se zlepší, emise NOx zhorší. Ale protože ty se u dieselů neměří, tak to nevadí.
Jasně,jen chci říct,že není třeba se toho bát.

Re: td5 nejede

Napsal: 02 úno 2014 11:14
od peppino
Po delší době zas řeším problém s motorem.Když u stojícího auta držím stabilní otáčky,tak 2700,motor kolísá,tzn.přidává a ubírá v rozmezí 2700-2750.Mít ten motor čerpadlo,řek bych,že to dělá regulátor.Ale nemá.A s tím zřejmě souvisí i nepravidelný chod při mírným tahu tak kolem 1200-1300 ot.Když na něj šlápnu,tak jede dobře.Máte někdo nějakou zkušenost?

Re: td5 nejede

Napsal: 02 úno 2014 17:42
od MadTom
Nestabilní otáčky okolo 2700 jsem dnes řešil Albertovi - nahráli jsem novější soft do řídící jednotky a celé se to zlepšilo, včetně toho, že motor běží klidněji.
Ale to byla jenom jedna část. Dál si musí vyčistit konektory do řídící jednotky - černěj je uvnitř ohnilej. A otevřít motor a zkontrolovat vstřikovače - jestli jsou správně zadané v řídící jednotce. Každopádně nastalo velké zlepšení.

Re: td5 nejede

Napsal: 02 úno 2014 18:11
od peppino
No,zajímavý je,že to sleduju od tý doby,kdy jsem si nechal měněný vstřiky nahrát do ŘJ.Jezdil jsem totiž dost dlouho bez toho.Co se týče kabelovýho svazku,sice jsem ho nekontroloval,ale měl by být v poho,protože jsem ho už před časem preventivně proletoval aniž by byl olej v ŘJ.Tak mě napadá,že jsou vstřikovače zadaný v obráceným pořadí naž jsem je opsal.

Re: td5 nejede

Napsal: 02 úno 2014 19:08
od MadTom
K těm konektorům - tady byl ten červenej na kabelu u řídící jednotky se zbytkama oleje a ten černej se zbytkama asi lehce slané vody a tím pádem i rzi. Troška oleje nevadí, zkorodované piny docela jo. Né že by to přímo nevodilo, ale rozhodně to není spolehlivej kontakt v rozsahu teplot v jakém to auto má normálně fungovat.